Γ.Γ. Καταναλωτή: Τι να κάνετε αν δεν σας φέρουν τιμοκατάλογο σε εστιατόριο

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αναφέρει τα εξής για την παραπάνω περίπτωση:

«Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη καθώς ο καταναλωτής δεν μπορεί να διαμορφώσει άποψη για την τιμή του σερβιριζόμενου φαγητού και τη σχέση της με την ποιότητά του. Ο καταναλωτής παραπλανάται καθώς αν γνωρίζει την πραγματική τιμή ενδεχομένως να μην επιλέξει το συγκεκριμένο φαγητό ή να μην επιλέξει τη συγκεκριμένη ποσότητα. Η ανάρτηση τιμοκαταλόγου σύμφωνα με την νομοθεσία (Απόφαση Α2-718/ΦΕΚ2090/Β/31-7-2014 άρθρα 89, 90, 91 & 92) είναι υποχρεωτική. Μπορείτε να απευθυνθείτε στο αρμόδιο Τμήμα Δ’ Συντονισμού Ελέγχων της Δ/νσης Θεσμικών Ρυθμίσεων και Εποπτείας Αγοράς Προιόντων και Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς ή στις αρμόδιες Διευθύνσεις Εμπορίου των κατά τόπους συστημένων Περιφερειακών Ενοτήτων. Εφόσον τίθεται ζήτημα παραπλάνησης μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς».

aftodioikisi.gr

shares