Η συγκινητική διαφήμιση που συγκέντρωσε πάνω από 120εκ. views μέσα σε μια εβδομάδα

Μια νέα νορβηγική διαφήμιση που κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες, προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο όσον αφορά το ζήτημα της αναδοχής παιδιών. Και τα κατάφερε!

AdTech AdΗ διαφήμιση κατάφερε και συγκέντρωσε μέσα σε μόλις μια εβδομάδα περισσότερα από 120εκ views στο Facebook.

Η διαφήμιση έχει τον τίτλο «The Lunchbox» και το πρώτο πλάνο δείχνει παιδιά να βρίσκονται σε σχολική τάξη. Είναι η ώρα όμως του μεσημεριανού διαλείμματος και έτσι όλα τα παιδιά βγάζουν τα ταπεράκια με το φαγητό τους.

Όσο όμως οι μικροί μαθητές ανοίγουν τα κουτιά και τα πακετάκια με το κολατσιό που τους έχουν ετοιμάσει οι γονείς τους, ένας μαθητής βλέπει πως το δικό του είναι άδειο. Έτσι ζητά άδεια για να βγει από την τάξη .Περιφέρεται άσκοπα στους σχολικούς διαδρόμους μέχρι τα παιδιά να τελειώσουν το γεύμα τους και εκείνο να επιστρέψει στην τάξη.

Όταν τελικά γυρίζει και πάει να βάλει το ταπεράκι του στην τσάντα, συνειδητοποιεί ότι είναι πιο βαρύ. Έτσι, το ανοίγει και γεμάτο έκπληξη συνειδητοποιεί ότι είναι γεμάτο από φαγητό. Το ποιος έχει βάλει όμως το φαγητό θα το καταλάβετε μόλις δείτε το βίντεο.

Η διαφημιστική εταιρεία The Kitchen από το Όσλο της Νορβηγίας είναι υπεύθυνη για τη σύλληψη και την εκτέλεση αυτού του σποτ, το οποίο αποτελεί κομμάτι μιας ευρύτερης εκστρατείας για λογαριασμό της Νορβηγικής Διεύθυνσης Παιδιών, Νεολαίας και Οικογενειακών Υποθέσεων που στοχεύει στο να αυξήσει τις νορβηγικές ανάδοχες οικογένειες που λαμβάνουν μέρος στο πρόγραμμα.

shares