Οι δημοφιλέστερες ελληνικές διαφημίσεις το 2017 στο YouTube – Στο Νο 4 εμφανίζεται Καστοριανός (βίντεο)

Στην αρχή κάθε νέου έτους, το YouTube γιορτάζει τις κορυφαίες διαφημίσεις του προηγούμενου χρόνου, με το ετήσιο YouTube Ads Leaderboard. Η λίστα καταρτίζεται με τη χρήση ορισμένων από τις πιο ισχυρές ενδείξεις σχετικά με τις επιλογές του χρήστη, όπως η διάρκεια παρακολούθησης, ο αριθμός των προβολών και το μείγμα διαφημιστικών και οργανικών προβολών. Το YouTube ανακοινώνει τις μάρκες και τις διαφημιστικές εταιρείες που πρωταγωνιστούν στην ετήσια λίστα του YouTube Ads Leaderboard.

Εξετάζοντας τις κορυφαίες διαφημίσεις του 2017 στο YouTube, διαπιστώνουμε:

  • Έμφαση στο θέμα της οικογένειας: Η συναισθηματικά φορτισμένη αφήγηση ιστοριών είναι το κλειδί για την οικοδόμηση της αγάπης και της προτίμησης για μία μάρκα . Πρόκειται για ένα δεδομένο που οι κορυφαίοι δημιουργοί αξιοποίησαν τη χρονιά που πέρασε, με την οικογένεια και τις οικείες σχέσεις να αναδύονται ως βασικά θέματα της διαφήμισης.
  • Κριτική στάση απέναντι στο 2017: Μέσα σε ένα έτος πολιτικής και κοινωνικής αναταραχής, πολλές μάρκες επέλεξαν να πάρουν θέση σε κοινωνικά θέματα, γεγονός που οδήγησε σε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες δημιουργίες που προκάλεσαν και αποτέλεσαν τροφή για σκέψη και προβληματισμό φέτος.

Αυτό που στην αρχή μπορεί να φανεί μια ανομοιογενής ομάδα διαφημίσεων, με την καθεμία να ανοίγεται σε διαφορετικές δημιουργικές κατευθύνσεις, έχει στην πραγματικότητα έναν κοινό παρονομαστή. Η καθεμία καταλήγει σε ένα ξεκάθαρο μήνυμα που προκαλεί μια συναισθηματική αντίδραση.

Παρακάτω  μπορείτε να δείτε τις μάρκες και τις διαφημιστικές εταιρείες που δημιούργησαν τις κορυφαίες διαφημίσεις της χρονιάς στην Ελλάδα, καθώς και τα links που οδηγούν σε αυτές:

Τίτλος Βίντεο Σύνδεσμος Βίντεο Μάρκα Διαφημιστική Εταιρεία Εταιρεία Επικοινωνίας
ΑΛΦΑ | Ένα βήμα αρκεί για να έρθεις κοντά στους ανθρώπους σου https://www.youtube.com/watch?v=P04_V3pAmHk ALFA BEER Soho Square Athens Zenith Optimedia
CHOCO CHOCEO – Ο χορός του διαλείμματος #zitotodialeimma | KITKAT Greece https://www.youtube.com/watch?v=UjkmSFsCybY KITKAT Spot JWT Zenith Optimedia
Θα σου πω τι είναι Basket https://www.youtube.com/watch?v=XGBNxi-nOjQ MILKO Rascal Rascal
ΝΟΥΝΟΥ Μπασκετάκι-Διπλή Τρίπλα https://www.youtube.com/watch?v=NBQ5sJdcZRM NOUNOU MSPS ESSENCE
Lacta – Από την αρχή – Επεισόδιο 2 https://www.youtube.com/watch?v=lqpgL4n8_nI LACTA OgilvyOne Athens Carat
Lacta – Από την αρχή – Επεισόδιο 3 https://www.youtube.com/watch?v=tGnJik6rKsk LACTA OgilvyOne Athens Carat
#MoreThanARefugee https://www.youtube.com/watch?v=Lxbdvo2vFwc YOUTUBE Flying Object n/a
Aegean – Greece By Greeks | Γιάννης Αντετοκούνμπο https://www.youtube.com/watch?v=mnFbjt_lA6I AEGEAN AIRLINES OgilvyOne Athens Carat / OgilvyOne Athens
ΑΒ Βασιλόπουλος Χριστούγεννα 2017 https://www.youtube.com/watch?v=xvaBM2441tg AB Vassilopoulos Spot JWT Carat / iProspect
Help a Dane – Greece https://www.youtube.com/watch?v=3B6wobiWSdc DANISH CANCER SOCIETY NoA & Co Kræftens Bekæmpelse

https://www.youtube.com/watch?v=NBQ5sJdcZRM

Ο Laurent Delmouly, Marketing Director στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, δήλωσε σχετικά: «Με μεγάλη μας χαρά πληροφορηθήκαμε πως η μπύρα ΑΛΦΑ κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ όλων των εμπορικών σημάτων στην Ελλάδα στο YouTube Ads Leaderboard για το 2017, με την πιο πρόσφατη τηλεοπτική διαφήμιση “The Greengrocer”. Όπως και στην περίπτωση της επιτυχίας μας το 2016, με το “The Dance”, το YouTube διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στη μετάδοση της διαφήμισής μας σε όλα τα συναφή κοινά».

Ο Νίκος Βαβάκης, Creative Director στην Soho Square Athens τόνισε με την σειρά του: «H μεγαλύτερη επιτυχία στη δουλειά μας είναι η αποδοχή της από τον κόσμο. Και είναι πολύ ξεχωριστό το συναίσθημα που έχεις όταν συνειδητοποιείς, ότι η ταινία που “βγήκε εκεί έξω” δημιούργησε νέους κανόνες συναισθηματικής εμπλοκής σε χιλιάδες ανθρώπους, που δεν είδαν απλώς την ιστορία της ΑΛΦΑ. Είδαν τον ίδιο τους τον εαυτό σ’ αυτή την ιστορία».

Η Αλεξία Λασκαράτου, Implulse Confectionary Manager στη Nestle Hellas, σημείωσε σχετικά: «Χορός. Το πιο απλό, συχνό, διασκεδαστικό, απολαυστικό διάλειμμα. Στο χορό λοιπόν, στη φαντασία των πιο αγαπημένων ‘Youtubers’, στο πιο διαδεδομένο μέσο, το YouTube, και στον αυθορμητισμό των καταναλωτών της KitKat βασίστηκε η καμπάνια μας #zitotodialeimma Dance κάνοντας ένα από τα καλύτερα διαλείμματα του 2017. Ευχαριστούμε πολύ».

Από την πλευρά της, η Αθηνά Κάρκα, Senior Account Director στην JWT Athens, υπογράμμισε τα εξής: «Στο digital περιβάλλον το κοινό δέχεται καθημερινά αμέτρητες πληροφορίες. Αν θες η επικοινωνία σου να ξεχωρίσει, είναι πολύ σημαντικό αυτό που προβάλεις να είναι original και relevant. Γι’ αυτό για την καμπάνια Kit Kat παρακολουθήσαμε όλα τα trends της αγοράς, χρησιμοποιήσαμε influencers που έχουν απήχηση στο κοινό μας και δημιουργήσαμε το δικό μας original track και χορό που αγαπήθηκαν άμεσα και έφεραν εξαιρετικά αποτελέσματα».

«Συγχαρητήρια σε κάθε μάρκα, σε κάθε διαφημιστικό γραφείο και στις εταιρείες επικοινωνίας, για αυτή τη λίστα, καθώς αγκάλιασαν τη δύναμη της αφήγησης ιστοριών που απελευθερώνει το YouTube», δήλωσε ο Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Greek Market, Agencies & YouTube.

businessnews.gr

 

Το 10 δημοφιλέστερα βίντεο