Κόσμος

Το κρέας που δεν είναι… κρέας κερδίζει συνέχεια οπαδούς

Τι κοινό έχουν ο Μπιλ Γκέιτς, ο Ρίτσαρντ Μπράνσον και ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο; Εκτός ότι είναι βαθύπλουτοι και διάσημοι, και οι τρεις υποστηρίζουν το “εναλλακτικό κρέας”, ένα fake κρέας που δηλώνουν ότι έχει όλη τη γεύση του κρέατος αλλά η παρασκευή του προϊόντος δεν προκαλεί κανένα περιβαλλοντικό πρόβλημα από αυτά που προκύπτουν από την παραδοσιακή εκτροφή των βοοειδών.

“Αν είστε σε θέση να δημιουργήσετε ένα προϊόν που έχει τη γεύση, την οσμή, την υφή, την εικόνα και την τιμή του βοδινού κρέατος, αυτό έχει ήδη παρασκευαστεί από υλικά φυτικής προέλευσης. Και απευθύνεται σε μια τεράστια αγορά”, δηλώνει ο Σαμίρ Καούλ.

Ο Καούλ είναι συνέταιρος στην Khosia Ventures, η οποία μαζί με την Microsoft του Γκέιτς έχει επενδύσει εκατομμύρια δολάρια στην Impossible Foods που παράγει το Impossible Burger. Impossible γιατί το μπέργκερ δεν είναι κρέας αλλά ένα μέρος μιας αυξανόμενης αγοράς προϊόντων που μιμούνται το κρέας και δεν το αντικαθιστούν μόνο με μια veggie επιλογή.

Η αγορά με τα υποκατάστατα του κρέατος θα ανέλθει σε σχεδόν 6 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2022, σύμφωνα με την εταιρία έρευνας Markets and Markets.

Ωστόσο, αναλυτές της βιομηχανίας είναι επιφυλακτικοί όσον αφορά τη δυναμική της.

Οι ΗΠΑ είναι χώρα κρεατοφάγων, το 98% των οποίων καταναλώνει κρέας τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, σύμφωνα με τον Ντάρεν Σέιφερ, αναλυτή κατανάλωσης ειδών διατροφής για την αμερικανική εταιρία έρευνας αγοράς NPD Group.

ΑΠΕ

Back to top button