Σ’ αυτό το εστιατόριο σερβίρει η Penny, το ρομπότ (βίντεο)

Ο Τζον Χα ήταν μηχανικός στην Google. Ήταν τακτικός πελάτης του Kang Nam Tofu House, ενός κορεάτικου ρεστοράν σε κάποιο από τα πολλά mall στη Μίλπιτας της Καλιφόρνιας. Όταν οι ιδιοκτήτες θέλησαν να το πουλήσουν, ο Τζον αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη του ως εστιάτορας. Σύντομα διαπίστωσε πως πρέπει να βρει τρόπο να να καλύπτει τα κενά κάθε που ένας σερβιτόρος ή λαντζέρης ήταν άρρωστος ή αποφάσιζε να φύγει απ’ τη δουλειά. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Τζον σε συνέντευξή του είπε: «Αναρωτήθηκα γιατί όλη αυτή η χειρωνακτική εργασία;» Κι άρχισε να δουλεύει πάνω στην ιδέα ενός ρομποτικού σέρβις κατασκευάζοντας εντέλει τη σερβιτόρα-ρομπότ, που βάφτισε «Penny». «Σκέφτηκα ότι ο αντίκτυπος των ρομπότ θα ήταν τεράστιος. Έτσι, αποφάσισα να φύγω από την Google κι άρχισα να φτιάχνω το πρωτότυπο, το οποίο τώρα δουλεύει καθημερινά στο ρεστοράν μου» δήλωσε στο FastCompany.

Το μικρό ρομπότ χαρτογραφεί το περιβάλλον του, χρησιμοποιεί αισθητήρες για να πλοηγείται στους στενούς χώρους ανάμεσα στην κουζίνα και τα τραπέζια. Αν αισθανθεί ότι κάτι μπλοκάρει τον δρόμο του σταματά. Η Penny δεν κάνει διάλειμμα για τσιγάρο. Μπορείς να την καλέσεις με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Επιπλέον είναι πολύ καλή συνεργάτης με τους ανθρώπινους συναδέλφους της: μιας και αυτοί δεν χρειάζεται, πλέον, να πηγαινοέρχονται από την κουζίνα στα τραπέζια και πίσω, μπορούν και εστιάζουν περισσότερο στην επικοινωνία με τους πελάτες με στόχο την ουσιαστικότερη εξυπηρέτησή τους, πράγμα που σύμφωνα πάντα με τον Τζζον Χα, αυξάνει τα πουρμπουάρ τους.

 

ΑΠΕ

shares