Δεν λείπουν οι αναφορές στο ουίσκι από τα τραγούδια του Μπομπ Ντίλαν. Λογικό, λοιπόν, ότι από τον Μάιο, η αμερικανική αγορά θα στολιστεί με μια σειρά ουίσκι από τον νομπελίστα, πλέον, τραγουδοποιό και τραγουδιστή.
«Δεν βρίσκεις πάντα έμπνευση. Μερικές φορές σε βρίσκει εκείνη. Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια σειρά από αμερικανικά ουίσκι που το καθένα τους να λέει μια ιστορία» δήλωσε, το περασμένο Σάββατο, στον Γκάρντιαν, ο 76χρονος.
Ο άνθρωπος πίσω από το άλμπουμ «Bootleg Series» συνεταιρίζεται με τον επιχειρηματία στο αλκοόλ Μαρκ Μπουσάλα, το διυλιστήριο θα είναι σε μια πρώην εκκλησία στο Τενεσί, και η επωνυμία της εταιρείας θα είναι «Heaven’s Door Spirits» (προφανώς, από το εμβληματικό «Knocking on Heaven’s Door» του 1973).
Οι μικρονοϊκοί και στενόκαρδοι θα πουν ότι ο Ντίλαν αναζητά να εκμεταλλευτεί μιαν αγορά σε πλήρη άνθηση: τα τελευταία πέντε χρόνια, η αξία της αμερικανικής αγοράς ουίσκι έχει αυξηθεί κατά 52% (άγγιξε τα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια, το 2017).
Ωστόσο, η πηγή από την οποία γεννήθηκε η ιδέα στο μυαλό του Μπομπ ήταν πιο γήινη. Έχει να κάνει με το ότι στα αρχικά βήματά του ο ίδιος ήταν μια «ενσάρκωση» του περιπλανόμενου τροβαδούρου που διέσχιζε με τον σιδηρόδρομο τη χώρα, στυλ Γούντι Γκάθρι. «Ταξιδεύω εδώ και δεκαετίες, κι είχα τη δυνατότητα να δοκιμάσω κάποια από τα καλύτερα που το ουίσκι μπορεί να προσφέρει» είπε στους Τάιμς της Νέας Υόρκης. Κι ο Μπουσάλα συμπλήρωσε: «Υπάρχει αλκοόλ και ουίσκι στη μουσική του, όσο γράφει μουσική. Εδώ και 60 χρόνια.»
«Είναι η δική του μάρκα, κι είναι η δική του ιδέα. Εμείς απλά τον βοηθήσαμε να κάνει αυτό που ήθελε να κάνει. Ο Μπομπ δεν θέλει να κραυγάζει “Ντίλαν” η συσκευασία» υπογράμμισε ο Μαρκ Μπουσάλα. Και διευκρίνισε ότι η υπογραφή του Μπομπ θα είναι στο πίσω μέρος της ετικέτας και θα είναι ορατή μόνον όταν αδειάσει το μπουκάλι. «Ήταν πρόθυμος να το κάνει αλλά δεν πάει σε εμφανίσεις ή υπογραφές μπουκαλιών. Δεν πήγε καν να πάρει το βραβείο Νόμπελ που του έδωσαν, άρα δεν πρόκειται να διατυμπανίζει ούτε αυτό. Κι αυτό είναι σπουδαίο, γιατί και για τον Ντίλαν είναι αυθεντικό και για τη μάρκα είναι αυθεντικό» κατέληξε.