Ο Νίκος Γεωργιάδης διαπρέπει εδώ και χρόνια στον χώρο της αθλητικής ψυχολογία ως Σύμβουλος Αθλητικού και Εκπαιδευτικού Προσανατολισμού, κατάγεται από την Κορησό και είναι γιος του δάσκαλου Σωτήριου Γεωργιάδη.
Υπήρξε παίκτης του Άρη τη χρυσή εποχή στις αρχές της δεκαετίας του ’80, με συμπαίκτες Γκάλη, Παραμανίδη, Φιλίππου, Ρωμανίδη, Δοξάκη κ.ά. και προπονητή τον Γιάννη Ιωαννίδη.
–Ο κ. Νίκος Γεωργιάδης, είναι Σύμβουλος Αθλητικού και Εκπαιδευτικού προσανατολισμού. Αποφοίτησε από τα ΤΕΦΑΑ του Α.Π.Θ. το 1984. Διατέλεσε μέλος των μικρών εθνικών μας ομάδων και του Άρη Θεσσαλονίκης. Συνέχισε τις σπουδές του στις ΗΠΑ και ολοκλήρωσε το University of Illinois.
Έκανε το πρώτο του μεταπτυχιακό στην ψυχολογία της κινητικής συμπεριφοράς. Το 1992 του απονεμήθηκε ο τίτλος του διδάκτορα της φιλοσοφίας στο ίδιο πανεπιστήμιο. Το διάστημα 1990-1992 διετέλεσε λέκτορας στο κολέγιο της κινησιολογίας του U.I.C. διδάσκοντας μαθήματα αθλητικής κοινωνιολογίας, ψυχολογίας και παιδαγωγικής.
Μετά την επιστροφή του στην Ελλάδα εργάστηκε στον Γ.Σ. Περιστερίου, στον Γ.Σ. Παπάγου και στον Πανελλήνιο Γυμναστικό Σύλλογο.
Από το 2000 μέχρι και το 2010 δούλεψε σαν Διευθυντής Αθλητικής Ανάπτυξης κι Εκπαίδευσης στην ΠΑΕ Ολυμπιακός, υπεύθυνος για την δημιουργία κι εύρυθμη λειτουργία του πρώτου δικτύου ακαδημιών ποδοσφαίρου στην Ελλάδα, Κύπρο και Αλβανία.
Από το 2011 μέχρι σήμερα είναι Διευθυντής στο Ψυχοπαιδαγωγικό κέντρο Ευχέρεια στο Νέο Ηράκλειο Αττικής και ασχολείται με την ψυχοκινητική υποστήριξη παιδιών, εφήβων κι αθλητών, την συμβουλευτική γονέων και προπονητών και ως σύμβουλος επαγγελματικού και εκπαιδευτικού προσανατολισμού μέσω του αθλητισμού.
Συμβουλές από τον Νίκο Γεωργιάδη:
-Αν μιλάμε για παιδιά στην Εφηβεία που είναι στο Λύκειο, η πίεση είναι πολύ μεγάλη για μαθητικές και αθλητικές υποχρεώσεις.Να γίνεται σωστή διαχείριση χρόνου. Η αθλητική η Ακαδημαϊκή χρονιά δεν διαρκούν 11 η 12 μήνες. Πρέπει να γίνεται ποιοτικό διάβασμα, αλλά και ποιοτική προπόνηση.
Και στις δυο κατηγορίες (διάβασμα-προπόνηση), έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά : Ποιότητα, ένταση, συγκέντρωση αφοσίωση, εξειδικευμένη προπόνηση, η διαβάσματος. Είναι ίδιες δεξιότητες.
-Το τρίγωνο προπονητή-γονέα- αθλητή, είναι τρίγωνο της επιτυχίας η της αποτυχίας.
Για να λειτουργήσει αρμονικά , πρέπει οι ομάδες να βάλουν κανόνες, ο καθένας να έχει διακριτούς ρόλους. Είναι δουλειά της ομάδας να κρατήσει τους ρόλους και να έχει τον καθένα την θέση του.Οι γονείς έχουν το μεγαλύτερο χάρισμα στον κόσμο. Είναι ΓΟΝΕΙΣ και να παραμείνουν γονείς.
-Ο γονέας πρέπει να επιλέξει τον καλύτερη ομάδα με την καλύτερη φιλοσοφία η τον καλύτερο προπονητή, γιατί όπως έχουμε δυστυχώς κακούς δάσκαλους, έχουμε και κακούς προπονητές. Οι γονείς να εμπιστεύονται τους προπονητές και να παρεμβαίνουν σε αυτούς όταν υπάρχουν θέματα ασφάλειας και συμπεριφοράς.Η κακή συμπεριφορά προπονητή πρέπει να σταματά οι γονείς πρέπει να παρεμβαίνουν .
Πρέπει να έχουμε προπονητές που να μαθαίνουν τα παιδιά από τα λάθη τους.
– Ο πρωταθλητισμός καταστρέφει την ανάπτυξη ταλέντων. Αυτό πρέπει να αποφασίσει το ελληνικό μπάσκετ. Από τα τοπικά έως την Α1 υπάρχει η πίεση πρωταθλητισμού. Εκεί αναγκαστικά βάζουμε τον ποιόν “έτοιμο” παίκτη, από πλευράς ωρίμανσης.
Γι αυτό λέμε λοιπόν λέμε ότι θέλουμε ΥΠΟΜΟΝΗ. Θέλει υπομονή και επένδυση σε αυτό που λέμε ότι κάνουμε. Αν πχ παίρνουν πρωταθλήματα ΟΚ . Αν όμως πάμε σε ομάδα που αναδεικνύει νέους παίκτες ; Αυτή η ομάδα τι κάνει :
Βάζει μικρούς αθλητές, υπομένει τα λάθη, στηρίζει τους νεαρούς αθλητές, άρα θέλουμε υπομονή.
Όλες οι δηλώσεις-συμβουλές του κ. Νίκου Γεωργιάδη στο βίντεο: