“Γιατί χρειάζεται να μπαίνουμε στη θέση του πελάτη” (βίντεο)

“Γιατί χρειάζεται να μπαίνουμε στη θέση του πελάτη”, με τον Θοδωρή Γκίτσο και τον Ανδρέα ΤσουκίδηΠόσο σημαντικό είναι ο επιχειρηματίας να μπαίνει στη θέση του πελάτη; Πώς θα μπορέσει να πλησιάσει αποτελεσματικά τον πελάτη; Πώς πρέπει να διαχειρίζεται τον πελάτη πριν την επαφή μαζί του, κατά τη διάρκεια της επαφής, μετά την επαφή; Πώς αντιδρούμε εμείς, ως πελάτες;

Ο Θοδωρής Γ. Γκίτσος είναι απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Α.Π.Θ. και δραστηριοποιείται στο χώρο του Digital Marketing. Αρθρογραφεί στο προσωπικό του blog theodorosgkitsos.com καθώς και στο bizman.gr

bizman.gr

 

 

shares