Κόσμος

Tο πλέον δημοφιλές όχημα στον κόσμο, το Honda Super Cub συνεχίζει την πορεία του στην οδό της απόλυτη επιτυχίας

Όταν το 1958 πρωτοπαρουσιάστηκε το πρώτο Super Cub C100 κανείς δεν φαντάζονταν την μεγάλη επιτυχία που θα γνώριζε, αλλά ούτε και την τάση των υπολοίπων εταιρειών να το αντιγράψουν σε μεγάλο βαθμό.

Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, το 2017, το Super Cub πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο παραγωγής με 100 εκατομμύρια μονάδες, που το ανέδειξε στο πιο δημοφιλές μηχανοκίνητο όχημα που έχε κυκλοφορήσει ποτέ στον κόσμο. Έχοντας γνώση του target group που έχει κυρίως νεαρούς οδηγούς που κινούνται αποκλειστικά μέσα στην πόλη η Honda αποκαλύπτει το Super Cub C125 που αποτελεί μία εξέλιξη του θρυλικού παπιού και σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο στη μακροχρόνια ιστορία του, σχεδιασμένο για το σύγχρονο ρυθμό ζωής των μεγάλων πόλεων.

Στο νέο μοντέλο το οποίο πωλείται σε περισσότερες από 160 χώρες και με τόσο άμεσα αναγνωρίσιμη εμφάνιση, δόθηκε τρισδιάστατο εμπορικό σήμα. Ενώ εμφανισιακά δεν αποκλίνει από τη κλασική φόρμα, μία αύξηση στην ισχύ και τη ροπή λόγω του κινητήρα σε 125κ.εκ. βοηθά το Super Cub να μην εγκλωβίζεται στην κυκλοφορία της πόλης. Απέκτησε περισσότερη δύναμη και έγινε περισσότερο σβέλτο. Ο αυτόματος, φυγοκεντρικός συμπλέκτης έχει επίσης αναβαθμιστεί με κριτήριο την αυξημένη ισχύ και τις πολύ ομαλές, αθόρυβες αλλαγές σχέσεων.

Το ατσάλινο πλαίσιο έχει αποκτήσει πρόσθετη ακαμψία, βελτιώνοντας την χρηστικότητα του Super Cub. Η μεγαλύτερη διαδρομή της εμπρός και πίσω ανάρτησης, οι τροχοί 17-ιντσών από χυτό αλουμίνιο και το εμπρός δισκόφρενο, προσφέρουν μία ευέλικτη και γεμάτη αυτοπεποίθηση συμπεριφορά με εξαιρετική ισχύ φρεναρίσματος. Επίσης ο φωτισμός full LED προσδίδει μία σύγχρονη νότα, ενώ το Smart Key είναι ιδιαίτερα πρακτικό στην καθημερινότητα.

Με βάρος μόλις 109 κιλά, αλλά και με τον αερόψυκτο, διβάλβιδο κινητήρα ψεκασμού καυσίμου οι επιδόσεις ανεβαίνουν ακόμη περισσότερο. Ο θόρυβος από τον κινητήρα περιορίζεται στο ελάχιστο χάρη, ενώ βελτιστοποιημένος αποσβεστήρας συμπλέκτη από καουτσούκ μειώνει τους κραδασμούς κατά τις αλλαγές. Για το φρενάρισμα υπεύθυνοι είναι εμπρός ένα δισκόφρενο 220mm και πίσω υπάρχει μονοπίστονη δαγκάνα που συνδυάζεται με πίσω ταμπούρο 130mm.

Η μέγιστη ισχύς 7.1kW αποδίδεται στις 7.500 σ.α.λ και η ροπή των 10,4Nm στις 5.000 σ.α.λ. Οι καμπύλες ισχύος και ροπής είναι γραμμικές με πλούσια απόδοση από τις μεσαίες μέχρι τις υψηλές στροφές. Το κιβώτιο είναι 4τάχυτο και οι αλλαγές σχέσεων γίνονται μέσω ενός αυτόματου, φυγοκεντρικού συμπλέκτη, χωρίς την ανάγκη για μανέτα. Η αυτονομία του παπιού αγγίζει τα 245 χιλιόμετρα που προέρχονται από ένα ρεζερβουάρ καυσίμου μόλις 3,7 λίτρων.

ΑΠΕ

Back to top button