Καστοριά

Ιστοσελίδα-πολυεργαλείο ετοιμάζει το Επιμελητήριο Καστοριάς για την προσέλκυση τουριστών

http://orizontespress.gr/wp-content/uploads/2018/10/44478126_916598245349302_1218887241586180096_n.jpg

Από το Μάιο του 2018 ξεκίνησε τη λειτουργία της η διαδικτυακή πλατφόρμα digitalkastoria.gr η οποία δίνει πολλές και χρήσιμες πληροφορίες στους χρήστες της για την Π.Ε. Καστοριάς.   Η εφαρμογή δημιουργήθηκε με  σκοπό την ακόμη μεγαλύτερη προσέλκυση τουριστικών επισκεπτών στην περιοχή.

Της Χρύσας Κοσμίδου

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καστοριάς Χαράλαμπος Καραταγλίδης, ενημέρωσε πως πραγματοποιούνται καθημερινές και εντατικές εργασίες στην ιστοσελίδα digitalkastoria.gr, με σκοπό να αναβαθμιστεί και να γίνει περισσότερο χρήσιμη τόσο για τους τουριστικούς επισκέπτες όσο και για τους επιχειρηματίες της περιοχής «Για εμάς είναι ένα πολυεργαλείο το οποίο προσδιορίζει το “Τουριστικό Προϊόν Καστοριάς”.  Συνεπώς ο αρχικός σκοπός μας είναι να προσδιοριστεί το προϊόν και στη συνέχεια να το συνδέσουμε με την επιχειρηματικότητα, καθώς  πιστεύουμε ότι τουριστικό προϊόν χωρίς επιχειρηματικότητα δεν υφίσταται. Συνεπώς θα πρέπει να υπάρξει η άμεση σύνδεση με την επιχειρηματικότητα, έτσι ώστε και οι επιχειρηματίες να έχουν ένα κίνητρο να τρέχουν το προϊόν τους».

Οι εργασίες στην ιστοσελίδα ξεκίνησαν πριν από πάρα πολλούς μήνες. Μάλιστα υπήρξε και η συνεργασία του Ε.Β.Ε. με την Μητρόπολη Καστοριάς προκειμένου να αναδειχθούν και να προωθηθούν οι θρησκευτικές διαδρομές της περιοχής.  Εν συνεχεία, όπως ενημέρωσε ο κ. Καραταγλίδης, οι συσκέψεις και οι συνεργασίες συνεχίστηκαν με φορείς, με ξενοδόχους, με επιχειρηματίες,  αλλά και με επιστήμονες οι οποίοι ασχολούνται με τον κλάδο του τουρισμού  «Η προσπάθεια είναι καθημερινή και στις αρχές του Δεκέμβρη θα καταλήξουμε στα αποτελέσματα, όπου θα γίνει και η παρουσίαση του project».

Στην παρούσα φάση, η σελίδα εμπλουτίζεται  συνεχώς με νέο υλικό. Η μεθοδολογία είναι συγκεκριμένη και χρησιμοποιούνται νέες τεχνολογίες, «Παράλληλα δουλεύουμε συγκεκριμένα τουριστικά πακέτα, κάτι το οποίο συμβαίνει για πρώτη φορά. Ειδικότερα,  ήρθαμε σε επαφή με τους επιχειρηματίες του τουρισμού, όπου από κοινού δημιουργούμε το πρώτο πακέτο το οποίο πάλι έχει να κάνει με τη θρησκευτική κατεύθυνση» ενημέρωσε ο κ. Καραταγλίδης και συνέχισε λέγοντας πως «Τόσο εμείς, όσο και οι επιχειρηματίες πιστεύουμε πως  πρώτη προτεραιότητα σε σχέση με το “Τουριστικό Προϊόν Καστοριάς” είναι ο  βυζαντινός τουρισμός.  Στην ουσία δηλαδή  πρέπει να αναδείξουμε τον βυζαντινό μας πλούτο. Οι δράσεις μας είναι συγκεκριμένες και πάντα σε συνεργασία με τις επιχειρήσεις και με τους θεσμικούς παράγοντες».

Στην ιστοσελίδα www.digitalkastoria.gr ο επισκέπτης θα μπορεί να βρει τα πάντα για την Π.Ε. Καστοριάς, όπως είναι αξιοθέατα, χάρτες, ενδιαφέρουσες διαδρομές, επιχειρήσεις, γουνοποιητικές επιχειρήσεις, καταστήματα εστίασης, διασκέδασης και αναψυχής, αλλά και εκδηλώσεις  «Θα πρέπει να παρουσιάσουμε συνολικά την εικόνα. Είναι κατανοητό πως για να πετύχει το εγχείρημα χρειάζεται χρόνος. Προς τα τέλη του 2018 θα έχουμε στα χέρια μας ένα πολύ καλό “δείγμα” και στη συνέχεια η εφαρμογή θα είναι ανοιχτή για να εντάξουμε όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις και πολιτιστικά γεγονότα.  Εν καιρώ θα  ενσωματωθούν στην πλατφόρμα οι δράσεις που πραγματοποιούνται από ιδιώτες, φορείς και συλλόγους της περιοχής μας,  αρκεί να υπάρχει μια σταθερότητα ώστε να μπορέσουμε να τις παρουσιάσουμε ως πολιτιστικό προϊόν.  Όσον αφορά στις εκδηλώσεις, θα υπάρχει μια διαβάθμιση η οποία θα ξεκινάει με τα πολύ σημαντικά ετήσια γεγονότα και θα συνεχίζει με τα μηνιαία και τα καθημερινά».

Τέλος ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε. τόνισε πως δεν στοχεύουν στο να δημιουργηθεί ακόμα μια ιστοσελίδα που θα παρουσιάζει απλώς ορισμένα πράγματα για την Καστοριά, αλλά θα υπάρχουν διαρκή τουριστικά πακέτα. Ο  τουρίστας θα μπορεί να πληροφορείται για τα πάντα γύρω από την Καστοριά και μετά θα έχει τις προσφορές του με συγκεκριμένη κοστολόγηση από τους υπεύθυνους του κλάδου.

 orizontespress.gr 

 

Back to top button