Η μάχη της γούνας

Όμορφη, βιώσιμη και ηθική. Έτσι χαρακτηρίζουν την αληθινή γούνα οίκοι όπως οι Carolina Herrera, Fendi και Oscar de la Renta σε διαφημιστικό αφιέρωμα που δημοσιεύτηκε σε πρόσφατο τεύχος της αμερικανικής Vogue

της Έλις Κις

Στις σελίδες του ισχυρού glossy περιοδικού εξηγούν ότι μια πραγματική γούνα κρατάει αιώνες, περνώντας από γενιά σε γενιά, δεν μολύνει τις θάλασσες (σε αντίθεση, όπως υποστηρίζουν, με τις συνθετικές, οι οποίες δεν είναι βιοδιασπώμενες και περιέχουν πολλά χημικά στοιχεία) και αντιπροσωπεύει τη σημερινή έκδοση ενός «υπεύθυνου chic». Γιατί όμως οίκοι που χρησιμοποιούν αληθινή γούνα στις συλλογές τους αισθάνονται τώρα την ανάγκη να αναπτύξουν μια τέτοια είδους καμπάνια;

Μια αγορά που υπολογίζεται σε περίπου 40 δισ. δολάρια ετησίως, η βιομηχανία της γούνας, βρίσκεται σήμερα υπό ισχυρή πίεση. Όχι μόνο από σταθερά δυναμικές οικολογικές οργανώσεις, αλλά κυρίως από μεγάλους παίκτες της…

Διαβάστε όλο το άρθρο της Έλις Κις στο kathimerini.gr

Στην φωτογραφία γιγαντοαφίσα ανήρτησε το FakeFurFacts στην Time Square στη Νέα Υόρκη

ΦΩΤΟ: Σάκης Ζγκάφας

 

 

1 σχόλιο

  1. Ολοι οι κάτοικοι του νομού μας οφείλουμε όταν βρισκόμαστε εκτός νομού Καστοριάς να διαφημήζουμε την πατροπαραδοτη τέχνη της γούνας, διότι πρόκειται για τέχνη και όχι μόνο επάγγελμα, και το κυριότερο να διαχωρίζουμε την φυσική και αυτοδιασπώμενη γούνα απο την ΠΛΑΣΤΙΚΗ και παράγωγο του πετρελαίου ψεύτικη και μη διασπώμενη φθηνή πλαστική γούνα που κακώς προωθήται απο διάφορους πωλητές. Προσωπικά πιστεύω πως είναι χρέος μας.

Σχολιάστε

Η διευθυνση email σας ΔΕΝ θα δημοσιοποιηθεί(ενημερωθείτε για την πολιτική ανάρτησης σχολίων στο fouit.gr απο εδώ) *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.