Άργος ΟρεστικόΚαστοριά

Ο Βαγγέλης Διαμαντόπουλος με αφορμή την κατάληψη στο ΓΕΛ Άργους Ορεστικού

Με αυτή την-αστεία-δημόσια “ιστορία” που διδάσκονται τα παιδιά στα σχολεία,είναι φυσιολογικό να μηρυκάζουν τις γελοιότητες για “προδοσία και ξεπούλημα της Μακεδονίας”.
Όσο για τις καταλήψεις…διασκεδάζω αφάνταστα με δεξιούς, εθνικιστές κτλ που ξαφνικά από το “Να αγιάσει το χέρι του Καλαμπόκα” ,την υποτιμητική έννοια του καταληψία, έφτασαν να χαίρονται και να τις υποστηρίζουν.
Η κατάληψη ήταν,είναι και θα είναι μορφή αγώνα και η βάση της είναι κάποιο αίτημα…που συνοδεύεται και από αλλά κίνητρα που προσωπικά δεν απαξιώνω ποτέ!
Γιατί και το να χάσεις μάθημα μέσα σε αυτή την ανταγωνιστική ψυχοφθόρα και μηχανοποιημένη εκπαίδευση είναι ένα αίτημα…αποδεκτό.
Η σχολική κατάληψη λοιπον ως ένα πλήρως συνειδητό γεγονός ανήκει στη φαντασία και γι αυτό η όποια κριτική της γίνεται από αυτή τη βάση καταγράφεται ως αστεία.
Οι τωρινές καταλήψεις ούτε μαζικές είναι,ούτε παλμό έχουν και δυστυχώς κάποια σοβαρά ζητήματα που βάζουν θα πνιγούν μέσα στο εθνικιστικό κιτς,το μόνο που θα κάνουν είναι να δώσουν βορρά στους φασίστες κάποιους λίγους νεολαίους που σε ένα μεγάλο βαθμό λίγο αργότερα θα συνειδητοποιούν σε ποια λούμπα έπεσαν…
ΥΓ Που να φανταστούν παρά πολλά παιδιά στην κατάληψη του Άργους Ορεστικού πως οι πρόγονοί τους ένιωθαν Μακεδόνες και ΟΧΙ Έλληνες, μιλούσαν την Μακεδονική (σύμφωνα με τον Π. Μελά) και ξεσηκώθηκαν για Ανεξάρτητη Μακεδονία με αίτημα για Γη και Ελευθερία σε κάποιο Ιλιντεν…

 

 

8 Comments

  1. Θέλει θάρρος και τόλμη η ελευθερία λόγου. Μπράβο Ευάγγελε. Ας πάνε στα Σκάπια να δουν πόσες χιλιάδες Καστοριανοί είναι θαμμένοι και άλλοι τόσοι ζούνε εδώ στην Καστοριά. Κάπου εκεί στο Μπούτελ είναι και ο Αλέξης Ζορμπάς (εκ Κορυφής Γρεβενών). Όλοι αυτοί ήταν Καστοριανοί νταν μπα μπα νταν. Από την στιγμή που δεν αγαπάμε τους Καστοριανούς δεν μένει χώρος αγάπης ούτε για την Καστοριά ούτε και για την Ελλάδα. Κατά τα άλλα πατριώτες.
    Τα σέβη μου

    ΥΓ Πάθος μου να ψάχνω, όπου γης και ουρανού, Καστοριανούς και να τους υμνώ!!

  2. Μέρες μετράει η φάρα σας, διορισμένε “κομιτατζή”, μάστε τα και φύγετε όπως κάνανε οι πρόγονοί σας, γιατί δε θα βρίσκετε τρύπα να χωθείτε. Τη νεολαία ευαγγελίζονταν ο αμόρφωτος συρφετός σας, απο τη νεολαία θα την βρείτε. Σας πήρανε χαμπάρι όλοι τι φασίστες είσαστε, την προπαγάνδα σας δεν την πιστεύετε ούτε εσείς οι ίδιοι πιά. Αντί να βγάλετε τα κόκκινα γυαλιά, βγάλατε μόνοι σας τα μάτια σας. Το μίσος σας για την Ελλάδα δεν κρύβεται, ούτε και κουκουλώνεται κάτω απο τα κλισέ, “όμορφα” τσιτάτα σας πιά. Χασατε την ψυχραιμία σας και βρίζεται τα παιδιά που αγαπάνε αυτά τα χώματα.
    Αυτές οι δηλώσεις σας θα είναι η ταφόπλακα της ύπαρξής σας. Ετσουξε Βαγγελάκη έ?

  3. Έτσι να εμφανίζονται οι ανθελληνες. Όχι φίλε οι παππούδες μας ήταν με τον Παύλο Μελά και το Γερμανο Καραβαγγέλη. Και δώσαμε το αίμα τους για να μια ελεύθερη Ελλάδα από Βούλγαρους και τούρκους. Όσοι λάσπη να πετάξετε η ιστορία δεν διαγράφεται…

  4. Γιατί έγινε ο Μακεδονικός Αγώνας και η ‘ αστεία ” ιστορία του π. βουλευτή

    ” Τσουτσμέκους ” και ” Τσούρκους ” αποκαλούσαν και αποκαλούν υποτιμητικότατα οι Ρώσοι τους Ασιάτες κατοίκους των πρώην σοβιετικών δημοκρατιών ( Τατζικιστάν κ.λ)

    Με βαθύτατη οδύνη η Σβετλάνα Αλεξίεβιτς ( ” Το τέλος του κόκκινου ανθρώπου ” , βραβείο Νόμπελ ) απορεί , πού βρέθηκε και από πού ξεπήδησε αυτό το αβυσσαλέο μίσος των ” Ασιατών ” εναντίον των Ρώσων , μετά τη διάλυση της Σ.Ένωσης και την αναταραχή που ακολούθησε , μέχρι να παγιωθεί η ανεξαρτησία αυτών των δημοκρατιών .
    Αναρωτιέται ( Αλεξίεβιτς) : Εμείς οι σοβιετικοί πολίτες που γαλουχηθήκαμε με τον διεθνισμό , πως μπορέσαμε και από πού μας βγήκε αυτό το μίσος ;
    Πράγματι , από πού ;
    Μήπως αυτή η ” αστεία δημόσια ιστορία , που διδάσκονται τα παιδιά μας στα σχολεία ” , δεν είναι και τόσο αστεία , αλλά είναι αστεία η άλλη , η ” διεθνιστική ιστορία ” , που ναυάγησε και κατέρρευσε μέσα στο μίσος ;

    Φαντάζομαι όμως , πως ο κ. Διαμαντόπουλος θα συμφωνεί ,ότι η Δημοκρατία δέχεται και στήνει ευήκοον ους σε κάθε κατάληψη , από όπου κι αν προέρχεται .

    Το εξωφρενικό με τον κ. Διαμαντόπουλο , δεν είναι η μαρξιστική του ματιά στην ιστορία , το εξωφρενικό , είναι η στάση του απέναντι σε γεγονότα , που μιλάν από μόνα τους και δεν επιδέχονται ιδεολογική προσέγγιση :
    Δεν αντέχω , τρελαίνομαι με το ” Υ.Γ ” , βρε μασκαρά Διαμαντόπουλε ( συγγνώμη για το μασκαρά ) ξέρεις ότι ο Καπετάν Κώτας πεθαίνοντας στην αγχόνη τα τελευταία του λόγια ήταν ” Ντα ζίβι Γκρτσια ” ,δηλαδή : Ζήτω η Ελλάδα !!
    Ζήτω η Ελλάδα ! είπε , δεν είπε Ζήτω η Μακεδονία ! Τόσο Μακεδόνας …..αισθάνονταν ( ένοιωθε κατά το Υ.Γ του Διαμαντόπουλου )
    Τόσο Έλληνας αισθάνονταν βρε διαμαντόπουλε και τόσο Έλληνας ήθελε να γίνει !

    Γιαυτό έγινε βρε ο Μακεδονικός Αγώνας , για να γίνει η τότε Μακεδονία Ελλάδα ! και όχι ” Ανεξάρτητη Μακεδονία “……

    Γιαυτό χύσαν το αίμα τους ” οι πρόγονοι των μαθητών ” — το περισσότερο το έχυσαν οι σλαβόφωνοι , όλοι οι ιστορικοί συμφωνούν σ’αυτό — Μακεδονομάχοι , για να γίνει η τότε Μακεδονία Ελλάδα και να θριαμβεύσει η ελληνική κουλτούρα κι όχι η σλαβική , που θέλουν οι νοσταλγοί του Ίλιντεν .

    Οι τελευταίες λέξεις από το Υ.Γ του κ. Διαμαντόπουλου : ” αίτημα για Γη και Ελευθερία σε κάποιο Ίλιντεν ” .
    Διαισθάνεται κανείς που το πάει ο άνθρωπος · μας θυμίζει τον Δημόκριτο : ” ανδρί σοφό πάσα γη βατή εστί , ψυχής γαρ αγαθής , πατρίς ο ξύμπας κόσμος έστι ” . Φαίνεται όμως, ότι ο άνθρωπος βολεύεται και ανασαίνει καλύτερα στον δικό του τόπο κι όχι στην ” πάσα γη ” .

    Έχει κανείς την αίσθηση ,ότι και ο Δημόκριτος και ο Μάρξ , έκαναν λάθος με τον Διεθνισμό τους ΄ άνθρωποι ήταν και αυτοί , μας το περιγράφει σπαραχτικά η Αλεξίεβιτς στο ” Τέλος του κόκκινου ανθρώπου ” .—

  5. Η αναφορά του Διαμαντοπουλου για το Ιλιντεν είναι απαράδεκτη. Ο Μακεδονικός αγώνας έγινε για να ενωθεί η Μακεδονία με την Ελλάδα. Φυσικά οι αντίπαλοι, όπως όσοι δημιούργησαν το Ιλιντεν ήθελαν το αντίθετο. Εάν όσοι συμμετείχαν δεν ήθελαν την ένωση με την Ελλάδα, αυτός ο αγώνας δε θα είχε πετύχει. Απλά πράγματα.

  6. Οι Καστοριανοί των Σκοπίων , η ελληνική σημαία και ο Φίλιππος Β΄

    Κύριε ALKIS.
    Οι Καστοριανοί της Ελλάδας αγαπούν και την Ελλάδα και τους Καστοριιανούς των Σκοπίων , αρκεί οι τελευταίοι να αγαπούν έστω ! μόνο την Ελλάδα .

    Θυμάμαι , πριν αρκετά χρόνια , μια Καστοριανή των Σκοπίων , που είχε έρθει στο χωριό μου τον Άγιο Νικόλαο ( Τσιρίλοβο ) για να δει τους συγγενείς της , όταν αντίκρισε στην πλατεία του χωριού την ελληνική σημαία αναρτημένη στον ιστό της , την θυμάμαι να ξεφωνίζει τσαχπίνικα : ” Μπά ; τι ζητάει εδώ η ελληνική σημαία ; “…….

    Γ’αυτήν την ελληνική σημαία κ. ALKIS οι Έλληνες Καστοριανοί και όχι μόνο και οι Σλαβομακεδόνες ή σλαβόφωνοι ( όπως θέλεις πες τους ) με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ — που ήταν και τα περισσότερα θύματα του Μακεδονικού Αγώνα — έχυσαν το αίμα τους .

    Και καλά που το χύσανε ,γιατί αλλιώς , είναι βέβαιο , πως ο Φίλιππος Β’ θα σηκωνόταν από τον τάφο του στη Βεργίνα , θα άνοιγε την κλειστή του πόρτα , θα στεκόταν στο κατώφλι της και θα τους μάλωνε στα διαχρονικά του ελληνικά :

    Τι κάνετε Μακεδόνες μου ; τι κάνετε Έλληνες ; Δεν βλέπετε τη ζωφόρο πάνω από την είσοδο της πόρτας μου ; δεν βλέπετε πώς τα γαλάζια τρίγλυφα εναλλάσσονται με τις λευκές μετόπες ; ίδια η ελληνική σημαία !! Γ’αυτό σας την έβαλα πάνω απ’ την πόρτα μου , να σας την θυμίζω και να την υπερασπίζεστε ….
    Και ευτυχώς που την υπερασπίστηκαν οι άνθρωποι , και ……γλίτωσαν και την κατσάδα του Μακαρίτη , πού’ταν και κομμάτι οξύθυμος , ιδιαίτερα όταν έπινε ……

    Τώρα θα μου πείτε κ. ALKIS : Και οι Σλαβομακεδόνες με την σλαβική συνείδηση ; που έχυσαν κι αυτοί το δικό τους αίμα ; δεν ήταν άνθρωποι κι αυτοί ;
    Ήταν και παραήταν !
    Αλλά τι να κάνουμε ; έτσι είναι ο πόλεμος : Έχει νικητές και νικημένους · δεν γίνεται διαφορετικά .
    Να αρνηθεί κανείς τη νίκη του ; είναι ακριβώς ο ίδιος παραλογισμός , η ίδια παραφροσύνη με αυτόν που αρνείται την ήττα του
    Όπως λέτε και εσείς ” θέλει θάρρος και τόλμη ” να παραδεχτεί κανείς τον ορθό λόγο .—

  7. Ερώτημα προς τον κ.Διαμαντόπουλο Δηλαδή σύμφωνα με το Υ.Γ. σας οι πρόγονοι των κατοίοκων του Αργους ήταν μακεδόνες και οχι Ελληνες και συμμετείχαν στο Ιλιντεν?

Back to top button