Κοινωνικό Μέρισμα: Ζητήστε «Επαναξιολόγηση» – Δείτε σε ποια περίπτωση και πως το κάνετε

Μια χρήσιμη απάντηση για όσους δεν είδαν τα χρήματα από το κοινωνικό μέρισμα, δίνει το υπουργείο.

Στο ερώτημα: Η αίτηση μου για το Κοινωνικό Μέρισμα του 2018 είναι εγκεκριμένη αλλά δεν μου έχουν πιστωθεί τα χρήματα στο λογαριασμό μου. Τι να κάνω;

Η απάντηση είναι η εξής:

Για την πίστωση του Κοινωνικού Μερίσματος θα πρέπει ο λογαριασμός ΙΒΑΝ που δηλώθηκε στην εφαρμογή να ανήκει στον δικαιούχο του Κοινωνικού Μερίσματος. Πιστώσεις σε δηλωθέντες στην εφαρμογή λογαριασμούς ΙΒΑΝ για τους οποίους δεν μπορεί να γίνει από την τράπεζα ταυτοποίηση του ΑΦΜ του δικαιούχου του Κοινωνικού Μερίσματος δεν πραγματοποιούνται. Προκειμένου η μη πληρωμή εξαιτίας αδυναμίας ταυτοποίησης, σας προτρέπουμε:

ή / και

Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε σχετικό ενημερωτικό έντυπο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών με τα στοιχεία ταυτοποίησης που απαιτούνται από τη νομοθεσία και τα έγγραφα που μπορούν να πιστοποιήσουν τα στοιχεία αυτά.

https://www.hba.gr/UplDocs/Sistithikate-Gr-forPreview_july18.pdf

 

aftodioikisi.gr

Σχολιάστε

Η διευθυνση email σας ΔΕΝ θα δημοσιοποιηθεί(ενημερωθείτε για την πολιτική ανάρτησης σχολίων στο fouit.gr απο εδώ) *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.