Θα σας ήμουν βαθειά ευγνώμων εάν κάποιος μου έδινε τις ετυμολογίες (επιστημονικές ή λαϊκές) για τα Αγκουτσάρια της Κλεισούρας, τα Λουκατσάρια του Γέρμα και τα Ραγκουτσάρια της Καστοριά.
Φρονούμε ότι οι ετυμολογίες όλων , πρέπει να αναζητηθούν στο λατινικό rogatio — rogatores ( Ο ζητιάνος που ζητάει δώρα από την οικοδεσπότη , για να του διώξει από το σπίτι τα κακά πνεύματα )
Ωστόσο , κάποιος φωτισμένος Σλάβος , ενδεχομένως να ανακαλύψει ή και να επινοήσει κάποια ρίζα ή παράριζα ετυμολογικά σλαβική · 1350 χρόνια παρουσίας των Σλάβων στη Μακεδονία κανείς δεν τα αρνήθηκε . ( 1950- 600= 1350 , χονδρικά — χονδρικά )
Όσο όμως προσεκτικός παρατηρητής κι αν είναι κανείς , στις παρούσες αναρτημένες φωτογραφίες των καρναβαλιών , θα διακρίνει μόνο ρεπούμπλικες και σκούφους ή φέσια · δεν θα δει ούτε μία —έστω μία για δείγμα — τραγιάσκα !
Οι σύγχρονοι ελληνομακεδόνες , φαίνεται πως τις τραγιάσκες , ούτε για τα ……καρναβάλια τους δεν τις προτιμούν πλέον : ” απέσβετο και λάλον ύδωρ ” ………
Παρ’ όλα αυτά , εάν μελλοντικά ανακαλύψουμε καρνάβαλους με τραγιάσκες , υπεσχόμεθα να σας τις αποστείλουμε , μαζί με όλες τις κονωνικο —οικονομικές και διεθνιστικές λεπτομέρειες , που τις πλαισιώνουν , και να συνδράμουμε στην εμβριθή νεο -μαρξιστική λαογραφική και ετυμολογική σας ανάλυση .
Μέχρι τότε , εγκάρδιες ευχές για καλά μεθεόρτια και καλή μετα —φώτιση
Χρόνια πολλά σε όλους.
Καλή Χρονιά. Καλή Φώτη-ση.
Θα σας ήμουν βαθειά ευγνώμων εάν κάποιος μου έδινε τις ετυμολογίες (επιστημονικές ή λαϊκές) για τα Αγκουτσάρια της Κλεισούρας, τα Λουκατσάρια του Γέρμα και τα Ραγκουτσάρια της Καστοριά.
Καλή συνέχεια στο γιορτινό κλίμα της Καστοριάς
Πεφωτισμένε φωτοδότη , των Σκοπίων ” ήλιε νοητέ ” κύριε ALKIS ( Αργύρη Σάρο ) χαίρε .
Φρονούμε ότι οι ετυμολογίες όλων , πρέπει να αναζητηθούν στο λατινικό rogatio — rogatores ( Ο ζητιάνος που ζητάει δώρα από την οικοδεσπότη , για να του διώξει από το σπίτι τα κακά πνεύματα )
Ωστόσο , κάποιος φωτισμένος Σλάβος , ενδεχομένως να ανακαλύψει ή και να επινοήσει κάποια ρίζα ή παράριζα ετυμολογικά σλαβική · 1350 χρόνια παρουσίας των Σλάβων στη Μακεδονία κανείς δεν τα αρνήθηκε . ( 1950- 600= 1350 , χονδρικά — χονδρικά )
Όσο όμως προσεκτικός παρατηρητής κι αν είναι κανείς , στις παρούσες αναρτημένες φωτογραφίες των καρναβαλιών , θα διακρίνει μόνο ρεπούμπλικες και σκούφους ή φέσια · δεν θα δει ούτε μία —έστω μία για δείγμα — τραγιάσκα !
Οι σύγχρονοι ελληνομακεδόνες , φαίνεται πως τις τραγιάσκες , ούτε για τα ……καρναβάλια τους δεν τις προτιμούν πλέον : ” απέσβετο και λάλον ύδωρ ” ………
Παρ’ όλα αυτά , εάν μελλοντικά ανακαλύψουμε καρνάβαλους με τραγιάσκες , υπεσχόμεθα να σας τις αποστείλουμε , μαζί με όλες τις κονωνικο —οικονομικές και διεθνιστικές λεπτομέρειες , που τις πλαισιώνουν , και να συνδράμουμε στην εμβριθή νεο -μαρξιστική λαογραφική και ετυμολογική σας ανάλυση .
Μέχρι τότε , εγκάρδιες ευχές για καλά μεθεόρτια και καλή μετα —φώτιση
ο
Φώτη —αφώτιστος