Πωλητήριο σε 1.000 ελληνικά ξενοδοχεία – Ένα στην Καστοριά

 

Αγοραστές για ένα στα δέκα ξενοδοχεία της χώρας αναζήτησαν επιχειρηματίες του κλάδου μέσα στο 2018, καθώς παρουσίασαν κακές ή μη ικανοποιητικές οικονομικές επιδόσεις, παρά τη μεγάλη αύξηση των αφίξεων ξένων επισκεπτών τα τελευταία χρόνια.

Σε έρευνα που πραγματοποίησε το economistas.gr με πηγή εξειδικευμένες ηλεκτρονικές πλατφόρμες πώλησης επαγγελματικών ακίνητων κατέγραψε την ανάρτηση αγγελιών μέσα στο 2018 για την πώληση περισσότερων από 1.000 ξενοδοχείων σε όλη την χώρα εκ των οποίων τα 200 βρίσκονται σε Αττική και Αθήνα.

Ουσιαστικά πρόκειται για το 10% του συνολικού ξενοδοχειακού δυναμικού της χώρας. Η εξέλιξη αυτή δείχνει ότι η αύξηση των αφίξεων τα τελευταία χρόνια δεν έφερε τα αναμενόμενα οικονομικά οφέλη για ένα σημαντικό μερίδιο των ξενοδόχων που δραστηριοποιούνται στην ελληνική επικράτεια.

Ο αριθμός των προς πώληση ξενοδοχείων ενδέχεται να είναι ακόμη μεγαλύτερος καθώς αρκετοί ξενοδόχοι δεν δημοσιοποιούν μέσω ηλεκτρονικών αγγελιών τις προθέσεις τους και κινούν τις διαδικασίες μέσω άλλων καναλιών για την παραχώρηση των μονάδων τους.

Αναλυτικά από την έρευνα του economistas.gr προέκυψαν ανά περιοχή τα παρακάτω αποτελέσματα:

ΚΑΣΤΟΡΙΑ

Στην Καστοριά βγήκε προς πώληση 1 ξενοδοχείο 800 τ.μ., 12 δωματίων, έναντι τιμήματος 550.000 ευρώ.

Δείτε τη λίστα για όλη την Ελλάδα στο economistas.gr

 

 

1 σχόλιο

  1. Γιατί να έρθει κάποιος και να επενδύσει 550.000 ευρώ στην Καστοριά; Σε πόσα χρόνια θα κάνει απόσβεση το κεφάλαιο;
    Η Καστοριά με τους ανθρώπους που την διοικούν όλα αυτά τα χρόνια, είναι μια προβληματική περιοχή. Δεν είναι ζήτημα χρημάτων, είναι ζήτημα μυαλού και στρατηγικής σκέψης.
    Εδώ δεν μπορούν να φτιάξουν ένα καινούργιο κλειστό στάδιο, ένα Αστυνομικό Μέγαρο, γράφω τα πιο τρανταχτά, θα ασχοληθούν με τον Τουρισμό;
    Η Καστοριά είναι μαγαζί γωνία, όμως οι ιδιοκτήτες, δεν έχουν ιδέα από επιχειρήσεις.
    Κάθε φορά που βλέπω το πλοίο θαλάσσης που αγόρασαν για την λίμνη με πιάνουν τα γέλια.
    Για τις λίμνες υπάρχουν ειδικά πλοία, με την ανάλογη αισθητική.
    Να μην αναφέρω την αποτυχία για το χωριό του Αϊ Βασίλη.
    Για να επενδύσει κάποιος 550 χιλιάδες ευρώ στην Καστοριά, πρέπει να είναι σίγουρος, ότι οι τοπικοί άρχοντες έχουν μυαλό. Και η Σαντορίνη πριν γίνει παγκόσμιος προορισμός είχε περίπου τα ίδια προβλήματα. Μέχρι να πάρουν στροφές.
    Η Καστοριά είναι μαγαζί γωνία, υπάρχει όμως ένα αλλά.

Σχολιάστε

Η διευθυνση email σας ΔΕΝ θα δημοσιοποιηθεί(ενημερωθείτε για την πολιτική ανάρτησης σχολίων στο fouit.gr απο εδώ) *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.