Από σήμερα και για περίπου 30-40 μέρες η γραμμή θα λειτουργεί με ντιζελοκίνητα τρένα για να δοκιμαστεί και να τεθεί σε χρήση η ηλεκτροκίνηση και η σηματοδότηση της γραμμής. Σε 3 ώρες και 40 λεπτά Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Από σήμερα Τρίτη τέθηκε σε λειτουργία η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αφού παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής μεταξύ Λιανοκλαδίου – Δομοκού.
Στο πλαίσιο της λειτουργίας της νέας γραμμής έγινε σήμερα Τρίτη ειδικό δρομολόγιο στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός για να γίνει επιθεώρηση της νέας Γραμμής, στο οποίο και επέβαινε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας καθώς και οι Διοικήσεις των φορέων του Σιδηροδρόμου.
Σημειώνεται ότι στο τελευταίο τμήμα που παραδίδεται σε κυκλοφορία και συγκεκριμένα στην περιοχή Εκκάρας Δομοκού, ευρίσκεται η νέα τοξωτή – μεταλλική και σεισμικά μονωμένη σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26 η οποία αποτελεί ένα ιδιαίτερο τεχνικό επίτευγμα, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε τα τελευταία τρία χρόνια.
«Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για το σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας ”Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη” με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.
Πλέον με την χρήση της ηλεκτροκίνησης το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3ώρες και 40 λεπτά.