ΑγροτικάΕκδηλώσειςΚαστοριά

Στην 11η Zootechnia η Ολυμπία Τελιγιορίδου (φωτογραφίες)

Στην 11η Έκθεση Zootechnia στη ΔΕΘ, η υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ολυμπία Τελιγιορίδου επισκέφθηκε διάφορα περίπτερα και συζήτησε με εκθέτες και φορείς του αγροτικού κλάδου. Ακόμη συμμετείχε στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο “Το κρέας και τα προϊόντα του: Από το στάβλο στο πιάτο” που διοργάνωσε το meat news, στην ημερίδα του ΓΕΩΤΕΕ ” Η προστασία, η ευζωία και η κακοποίηση των ζώων στην Ελλάδα. Υπάρχουσα κατάσταση και νέοι προσανατολισμοί” , στην παρουσίαση του βιβλίου του ΕΛΓΟ Δήμητρα ” Εκτροφή προβάτων και αιγών: τι πρέπει να ξέρω”. Επίσης έγινε συζήτηση με φορείς της ελληνικής κόκκινης φυλής και του μαύρου χοίρου.

Επίσκεψη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης στο περίπτερο του Αγροτικού Συνεταιρισμού Καστοριάς στη Zootechnia (φωτογραφίες – βίντεο)

Ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Καστοριάς στην “11η Zootechnia” (φωτο)

 

14 Comments

  1. Πολλές δημόσιες εμφανίσεις η “εθνοσωτήρας” μετά την υπογραφή…. κανονικός μαϊδανός, θα έλεγα.
    Επιβάλλεται, βλέπεις, να δείχνεις πρόσωπο μετά από τέτοιου είδους καμώματα για να επιβάλλεις με το ζόρι ότι καλώς έπραξες και ότι δεν ντρέπεσαι για αυτό.
    Κατά τα άλλα, τα χαζοκαστοριανοαμερικανάκια ακόμα περιμένουν απάντηση στην επιστολή που της έστειλαν. Και σιγά μη την πάρουν… Ε μα κι αυτά τα σκασμένα δεν της άφησαν και κανένα περιθώριο για να τα παραμυθιάσει με τη γνωστή μονότονη “εθνοσωτήρια” ρητορική.
    Δεν ξέρω εσείς, εγώ πάντως δεν ξεχνώ και “θα τα λέω κι ας οικτίρει…”

    1. Ελπίζω μέσα στον εθνικιστικό παροξυσμό σας να μην πάθετε κανένα τροχαίο κοντά στα Μπίτολα γιατί πλέον καθ’ οδόν η πινακίδα γράφει “Καλωσορίσατε στη Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας” ενώ πριν έγραφε Καλωσορίσατε στην Δημοκρατία της Μακεδονίας”…

  2. Εγώ θα έλεγα ότι μάλλον η απάντησή σας είναι απόρροια κομματικού παροξυσμού μιας και μόνο η κοινή λογική δεν τη χαρακτιρίζει.
    Το απλό ερώτημα, βέβαια, παραμένει.
    “Πως ακριβώς θα εξηγώ πλέον στον κάθε ευλόγως αναρωτώμενο τρίτο ποια η σχέση μου με τη Μακεδονία; Μήπως να τον παραπέμπω στην Συμφωνία των Πρεσπών ή μήπως να του κάνω επί τόπου διάλεξη; Κομμάτι περίπλοκο και χρονοβόρο…δεν νομίζετε; Και στο κάτω κάτω γιατί να πρέπει να το κάνω;

    1. Μάλλον κατά την γνώμη σας κοινή λογική είναι να κατεβαίνει κάποιος σε συλλαλητήριο πλάι στους εγκληματίες της Χρυσής Αυγής και κομματικός παροξυσμός να επιλύεται ένα χρόνιο πρόβλημα της πατρίδας το οποίο μάλιστα δημιουργήθηκε από πολιτικούς μηχανισμούς που σήμερα ωρύονται για την μη επίλυσή του. Μάλιστα… Ορίστε τι πρέπει να μελετήσεις πρώτα εσύ ο ίδιος και μετά, αν σου ζητηθεί, να εξηγήσεις αλλού. Αν βέβαια σε ενδιαφέρει η ιστορική αλήθεια πραγματικά και θέλεις να την διασώσεις μετά από αυτόν τον κυκεώνα εθνικιστικής παραχάραξης τόσο από την Ελληνική πλευρά όσο και από την πλευρά των γειτόνων.

      1) Το Βασίλειο της αρχαίας Μακεδονίας ήταν, είναι και θα είναι Ελληνικό κομμάτι της ιστορίας όπως επίσης η γλώσσα που ομιλούταν εκείνη την χρονική διάρκεια ήταν η Ελληνική. Η συμφωνία των Πρεσπών το καταγράφει ρητά. Εκτός από τον φίλο σου τον Αιγύπτιο γιατρό ΟΛΟΚΛΗΡΗ η διεθνής επιστημονική κοινότητα υποστηρίζει την Ελληνικότητα της αρχαίας Μακεδονίας.

      2) Δεν ζεις μόνος σου στον πλανήτη Γη αλλά με άλλες 195 χώρες μαζί, εκ των οποίων οι 140+ αποκαλούν τους γείτονες τα τελευταία 30 χρόνια ως “Δημοκρατία της Μακεδονίας” σε ΟΛΕΣ τις διακρατικές τους συναλλαγές. Επειδή εσύ, ο Μπάμπης, η Τασούλα, ο Βρασίδας και ένα συγκεκριμένο κομμάτι της πολιτικής σκηνής επιλέγει να κωφεύει στο τι γίνεται στον πλανήτη γύρω του και συνεχίζει να αποκαλεί τους γείτονες ως Π.Γ.Δ.->της Μακεδονίας<- δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι θα το σεβαστούν.

      3) Από την εποχή του Βασιλείου της αρχαίας Μακεδονίας μέχρι σήμερα μεσολαβούν ~2.000 χρόνια, κατά τα οποία μια μεγαλύτερη σε έκταση περιοχή φέρει το όνομα "Μακεδονία" με διαφορετικούς πληθυσμούς ανά τους αιώνες. Θέλετε δεν θέλετε ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ οι γείτονες βρίσκονται στα εδάφη της Μακεδονίας.

      4) Όπως επίσης ένα κομμάτι της δυτικής Βουλγαρίας που ονομάζεται "Μακεδονία του Πιρίν" αλλά αυτό δεν φαίνεται να ενοχλεί κανέναν! Όπως επίσης δεν φαίνεται να ενοχλεί κανέναν η Τουρκική αμφισβήτηση νησιών και βραχονησίδων στο Αιγαίο ή στο ζήτημα της Κύπρου. Εκεί γιατί δεν διοργανώνουμε συλλαλητήρια; Δεν μας απασχολεί η αμφισβήτηση του Καστελόριζου και η κατοχή του βορείου τμήματος της Κύπρου; Δεν μας ενοχλεί η μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί; Η μήπως η ΠΓΔΜ είναι ένα ασήμαντο, μικρό και ανίσχυρο κρατίδιο για να κάνουμε τα ψώνια μας, τις διακοπές μας και να παίζουμε και κανα κουλοχέρη σε σύγκριση με την ισχυρή Τουρκία; Μαγκίτσες εκεί που μας παίρνει μόνο;

      5) Αρκετή ζημιά προκάλεσαν οι εθνικιστικές φωνές της πολιτικής που άλλα υποστηρίζει για εσωτερική κατανάλωση και άλλα μπροστά στην διεθνή κοινότητα. Αρκετά με τις πολιτικές καριέρες που χτίστηκαν σε ένα εθνικό ζήτημα και αρκετά με την αυτιστική εξωτερική πολιτική. Αρκετά πια στον διασυρμό της Ελληνικής ιστορίας από τους πολιτικάντηδες.

      Τώρα που οι μάσκες έπεσαν, τώρα που τα ρούβλια δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν έναν ακόμα εθνικό διχασμό, τώρα που αποκαταστάθηκε η αλήθεια, ήρθε επιτέλους ώρα να κοιτάξετε στα μάτια τα παιδιά σας και να τους πείτε τι συνέβη με την Μακεδονία, πως φτάσαμε ως εδώ και να τα αφήσετε να κρίνουν τα ίδια αν το μέλλον της χώρα μας και τον Βαλκανίων θα είναι χειρότερο ή καλύτερο. Χωρίς τις προσωπικές σας φιλοδοξίες, τις πολιτικές σας σκοπιμότητες και την αλλοίωση της Ιστορίας για εθνικιστικούς σκοπούς.

      Υ.Γ.: Περιμένω διοργάνωση συλλαλητηρίου για τις δηλώσεις του Ρωσικού ΥΠΕΞ το οποίο επιμένει αναγνωρίζει την Δημοκρατία της Βορείου Μακεδονίας ως σκέτο Δημοκρατία της Μακεδονίας.

  3. Μερικές σκέψεις για τη ” Συμφωνία των Πρεσπών ”

    Η ” Μακεδονία του Πιρίν ” δεν έχει αγάλματα του Μεγαλέξανδρου και του Φιλίππου, ούτε χάρτες στα σχολεία της με την ” Μακεδονία του Αιγαίου ” ,ή ……. ” Ελβετία των κεντρικών Βαλκανίων ”
    κατά πως την σχεδίαζαν και οι δικοί μας Κομμουνιστές στα 1948……. Ίσως γιατί αυτοί ονειρεύονται ; ακόμη την …….Αυτοκρατορία του Σαμουήλ ,με τα νότια σύνορά της να φτάνουν στη Λαμία και την πρωτεύουσά της την Οχρίδα …..
    Αυτούς ( του Πιρίν ) , τους προτιμάει κανείς , γιατί στο κάτω —κάτω είναι αυθεντικοί : Βούλγαροι !

    Με τους μεταμφιεσμένους Βούλγαρους κάναμε μια συμφωνία .
    Κάθε συμφωνία , όταν δεν ……επιβάλλεται με τα όπλα , είναι προϊόν συμβιβασμού · σ’αυτό πρέπει να συμφωνίσει κανείς όποια λογική κι αν επικαλείται .
    Δεν υπάρχει συμβιβασμός χωρίς υποχωρήσεις , αλλιώς δεν είναι συμβιβασμός · με την έννοια αυτή , ως ένα σημείο , όλοι έχουν δίκαιο και όλοι άδικο , και οι υπέρ και οι κατά αυτής . Ο χρόνος θα δείξει .
    Σίγουρα η συμφωνία θα μπορούσε να ήταν καλύτερη για εμάς .
    Όμως είναι μια συμφωνία !
    Κι όσοι μιλούν για τη συμφωνία ,νομίζω, θα είναι καλύτερα γι αυτούς να την έχουν διαβάσει ολόκληρη , και να μη ξεχνούν ορισμένα άρθρα της π.χ το αρθ. 7 .

    ” Οι απόλυτοι και οι ασυμβίβαστοι υπήρξαν πάντα θεατές στη ζωή ” Έλεγε ο Γκαίτε .
    Κι αν εσύ μένεις ” θεατής ” στη ζωή , αυτό δεν σημαίνει ότι η ζωή σταματάει · αυτή προχωράει χωρίς εσένα και ” αποφασίζει για σένα χωρίς εσένα ” , με τις 140 χώρες που αναγνώρισαν στους Σκοπιανούς το σκέτο ” Μακεδονία ” .

    Μη μου πει κάποιος ότι ο γερο — Μακεδόνας Νίκος Μέρτζος — για δεκαετίες πρόεδρος της Εταιρίας Μακεδονικών Σπουδών — δεν είναι πατριώτης και δεν ξέρει ιστορία !! και δεν αγαπάει τη Μακεδονία και τους Μακεδόνες και δεν αισθάνεται περηφάνια για την Μακεδονία μας .
    Ο Μέρτζος συμβιβάστηκε !

    Νομίζω ακόμη , ότι από ψυχολογική άποψη , ίσως είναι καλό , να αναρωτηθεί κανείς για την Εθνική του υπερηφάνια :
    Είναι περήφανος για το Έθνος του και τις αρετές του Έθνους του , γιατί θεωρεί τον εαυτό του φορέα και συνεχιστή αυτών των αρετών , ή είναι περήφανος γιατί στερείται ατομικών αρετών , για τις οποίες θα υπερηφανεύονταν , και από ” φτώχεια ” καταφεύγει στην εθνική υπερηφάνεια ;

    Αυτοί οι τελευταίοι ( οι φτωχοί ) , μου φαίνονται σαν απόγονοι όχι του ……..Μεγαλέξανδρου , αλλά του …… Περσέα ….. Γιατί — μη ξεχνάμε — ότι κι εκείνος ο μεγάλος χέστης Βασιλιάς , Μακεδόνας ήταν κι αυτός !……..

  4. Το σκεπτικό και οι προθέσεις σας είναι ξεκάθαρες η θεωρία σας όμως όχι. Ο όρος Μακεδονία και τα παράγωγά του δεν δύνανται να χρησιμοποιούνται και/ή να μονοπωλούνται σε εθνικό επίπεδο διότι αυτό παραβιάζει και κακοποιεί την ιστορική πραγματικότητα και προσβάλει παράφορα το συναίσθημά και την αξιοπρέπειά μας. Και δε μου απαντάτε τι απέγινε το Erga Omnes και γιατί θα πρέπει να έρχομαι σε αμηχανία και να εξηγώ πώς ακριβώς σχετίζομαι με τη Μακεδονία όταν με ρωτάνε από ποιο μέρος της Ελλάδας είμαι. Και με ποιο δικαίωμα, τέλος πάντων, αψηφήσατε την επιθυμία της πλειοψηφίας του λαού μας;
    Έχετε αλήθεια απάντηση που να ανταποκρίνεται στην Κοινή Λογική;
    Μην το παλεύτε διότι δεν υπάρχει τέτοια απάντηση. Το μόνο που διαφαίνεται εδώ είναι η κομματική πειθαρχία και, φυσικά, οι προσωπικές σκοπιμότητες.
    ΚΡΙΜΑ!

    1. Το σκεπτικό είναι απόλυτα ξεκάθαρο, θεωρία δεν υπάρχει καμία, μόνο η πραγματικότητα του τι συνέβη εδώ και 30 χρόνια και τι συμβαίνει σήμερα. Αν δεν μπορείτε να διαχειριστείτε το σημασιολογικό βάρος των παραπάνω, σε αυτό μπορεί να σας βοηθήσει ένας διεθνολόγος διεθνούς βεληνεκούς και ένας ξένος ιστορικός για την αντικειμενικότητα της συζήτησης.

      Ο ορισμός erga omnes αφορά τους γείτονες και η μόνη αμηχανία που σας διέπει είναι το πως θα εξηγήσετε την πολιτική ήττα που επιφέρει αυτή η συμφωνία τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό σε συγκεκριμένη μερίδα πολιτικής απόχρωσης με την οποία ίσως συναγελάζεστε. Σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό erga omnes που θα μπορεί να περιλαμβάνει τον όρο “Μακεδονία” ζητούσαν κάποιοι το 2008. Από πότε άλλαξε αυτή η εθνική θέση; Και ποια είναι τέλος πάντων η σημερινή;

      Είστε πολίτης της Μακεδονίας κύριε, ούτε της Βόρειας ούτε της Νότιας. Είστε πολίτης της Μακεδονίας και από την στιγμή που η μητρική σας γλώσσα είναι η Ελληνική είστε Μακεδόνας σκέτο. Πριν την συμφωνία θα υπήρχε όντως μπέρδεμα μιας και τους γείτονες, όπως είναι γνωστό, 140+ χώρες τους αναγνώριζαν ως “Δημοκρατία της Μακεδονίας”. Τώρα πια όχι. Πόσο πιο απλό να το καταλάβετε;

      Αλλά επειδή σας βλέπω για ευέξαπτο και με μεγάλες εθνικές ανησυχίες στο πως θα εξηγείστε κάθε φορά που θα σας ρωτάνε από που είστε, θα ήθελα να μας πείτε πως εξηγούσατε τα τελευταία 30 χρόνια τον όρο “MK” στις πινακίδες αυτοκινήτων των γειτόνων που μας επισκέπτονταν…

      Τέλος, σχετικά με το ζήτημα του δημοψηφίσματος, μάλλον θεωρείτε εαυτόν και πάσης φύσης εθνικιστικών, ακροδεξιών, ανιστόρητων, πατριδοκάπηλων πολιτικάντηδων και μερίδα του δημοσιουπαλληλικού κλήρου που συμμετείχαν στα γελοία συλλαλητήρια με αμελητέα συμμετοχή και παράλληλα εναγκαλισμένοι με ακροδεξιούς παρακρατικούς, πολύ σημαντικούς εν έτη 2019. Χωρίς διάθεση προσβολής, περισσότερο αφύπνισης, θέλω να σας πω ότι είστε εξαιρετικά ασήμαντοι για να επηρεάσετε την διεθνή τροχιά της χώρας, πόσο μάλλον των Βαλκανίων. Το επιχειρήσατε το ’92-’93 και ορίστε τα αποτελέσματά σας…

      Υ.Γ. 1): Η κομματική πειθαρχία φάνηκε ξεκάθαρα από τις αντιδράσεις σε μερίδα του Τύπου καθώς και στα πρόσωπα που συμμετείχαν και τις δηλώσεις που έγιναν όλο το προηγούμενο διάστημα. Επίσης φάνηκε ξεκάθαρα η μετακύλιση της εσωτερικής διάσπασης πολιτικής μερίδας που για την αποτροπή διάλυσής της μετακύλησε το ζήτημα στην κοινωνία με την μορφή διχαστικού λόγου προσπαθώντας να δημιουργήσει δυο αντίθετους κοινωνικούς πόλους για να δικαιολογήσει την διγλωσσία της. Και δεν της βγήκε αν κρίνουμε τόσο από τα ποσοστά συμμετοχής καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, όσο και από την ποιότητά της. Ένα τόσο σημαντικό εθνικό ζήτημα που αντιμετωπίστηκε σαν ασπίδα κομματικής διάσωσης μπροστά στην διάσπαση και μιλάνε κάποιο περί κομματικής πειθαρχίας!

      Υ.Γ. 2): Από την εποχή του μεγάλου Εθνικού Διχασμού μέχρι σήμερα τα ίδια βαρίδια της χώρας επιχείρησαν να την αλυσοδέσουν στην διεθνή απομόνωση για να εξουσιάζουν τους αυτόχθονες έχοντας παράλληλα ξεπουλήσει σε κάθε ευκαιρία όνομα, γλώσσα και ιστορία. Το “κρίμα” λοιπόν στο λαιμό τους και στον λαιμό κάθε πολίτη που ενώ είναι υποχρεωμένος να είναι ενήμερος και καλά πληροφορημένος για ένα τόσο σημαντικό εθνικό ζήτημα πέφτει θύμα πολιτικής ατζέντας και υποχείριο συμφερόντων.

  5. Η ” ιστορική πραγματικότητα ”

    Η ” ιστορική πραγματικότητα ” επιβάλλει , διατάσσει , να δεχθούμε , ότι το 600 μ.χ. ( χονδρικά ) οι Βούλγαροι ( Σλάβοι, Σκοπιανοί ) εμφανίστηκαν και εγκαταστάθηκαν στην Ελλάδα και στη Μακεδονία ( Βυζάντιο )

    Έχουμε δυο ” Μακεδονίες ” : Μία προ του 600 μ.χ και μία μετά · αυτό είναι επίσης μια ” ιστορική πραγματικότητα ” , την οποία ,νομίζω , δεν πρέπει να παραγνωρίζει κανείς .

    Μια άλλη ” ιστορική πραγματικότητα ” , είναι ότι τα εδάφη της Αρχαίας Μακεδονίας , σχεδόν στο σύνολό τους , ταυτίζονται με τα εδάφη της σημερινής ελληνικής Μακεδονίας .

    Είμαι βέβαιος , ότι όταν ο Καραμανλής δάκρυσε για τη Μακεδονία ( και δακρύζουμε κι εμείς μαζί του ) την Αρχαία Μακεδονία σκεφτόταν .

    Η ” Συμφωνία των Πρεσπών ” , παρά τις όποιες ατέλειές της , νομίζω , ότι παραδέχεται πια ,χωρίς καμία αμφισβήτηση , ότι η Αρχαία Μακεδονία είναι κληρονομιά αυτών που ομιλούν την ίδια γλώσσα με τους αρχαίους Μακεδόνες .

  6. Αποκαλείτε θύματα πολιτικής ατζέντας και υποχείρια συμφερόντων τους ομογενείς;
    Ε, αυτό εάν δεν παρεκκλίνει της Κοινής Λογικής και δεν ξεπερνάει τα όρια της αυθάδειας και της αχαριστίας, στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους βολεμένους “παντογνώστες”. Θύματα είμαστε σίγουρα εφόσον οι Έλληνες του εξωτερικού έχουμε συμβάλει τα μέγιστα για να χτιστεί το νέο ελληνικό κράτος και συνεχίζουμε να τρέχουμε και να συνεισφέρουμε κάθε φορά που η ιδιαίτερη πατρίδα μας βρίσκεται σε ανάγκη για να εισπράττουμε στο τέλος την γαϊδουριά και την απαξίωση από τους προαναφερθέντες βολεμένους.
    Κατά τα άλλα, επισημαίνω ξανά ότι είναι ανιστόρητο και πονηρό να χρησιμοποιείται το Μακεδονία με εθνικούς όρους. Μέχρι την περιβόητη Συμφωνία είχα την επιλογή να ξεκαθαρίζω την ιστορική πραγματικότητα και την εκ Μακεδονίας ελληνική καταγωγή μου στους ευλόγως ερωτώντες τρίτους αποκαλώντας τα Σκόπια “Μαϊμουδονία” (Monkeydonia), προσδιορισμός που έλυνε άμεσα την απορία και την σύγχυση τους. Εσείς όμως σκόπιμα και αυθαίρετα παραβλέψατε την απόφαση της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού και με ρητορικές φανφάρες επιχειρείτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα.
    Για αυτό το τελευταίο και μόνο λέει τα πάντα.

    1. Εκτός από “μακεδονομάχος” ομογενής τυγχάνει να είστε και αυτόφωτος διάδοχος του Γκαίμπελς; Θύματα πολιτικής ατζέντας και υποχείρια συμφερόντων αποκάλεσα όλους όσους με ελλειπή γνώση επί του θέματος, μηδενική αυτοκριτική και πομπώδη εθνικιστικά συνθήματα προσπαθούν να μας πείσουν ότι επιτελείται προδοσία μέσω της συμφωνίας των Πρεσπών ενώ για τις πραγματικές προδοσίες α)του ονόματος της Μακεδονίας το ’59, β) της γλώσσας το ’77 και γ) την διγλωσσία για την πραγματική θέση της Ελλάδος στο Βουκουρέστι το ’08, αδυνατούν να επιχειρηματολογήσουν. Γιατί προσπαθείτε να αυτό-στοχοποιηθείτε και να παρουσιάσετε τον εαυτό σας ως θύμα; Λόγω έλλειψης επιχειρημάτων; Ποιος μίλησε εκτός από εσάς για τους ομογενείς και τι σημασία έχει το που ζει κάποιος Έλληνας για να έχει άποψη επί της συμφωνίας; Γιατί στρεψοδικείτε; Νομίζετε ότι θα βρείτε οδό διαφυγής από την πραγματικότητα; Αυτή σας έχει προσπεράσει ήδη από το ’92 αγαπητέ…

      Με “μαϊμουδιές” όπως αυτές που περιγράψατε καμία χώρα δεν κάνει εξωτερική πολιτική. Αυτά στο καφενείο που συχνάζετε και στην παρέα σας.

  7. Ετοίμαζα ένα σημείωμα με στοιχεία παρμένα κυρίως από την ιστορία και τους ιστορικούς , για να συμβάλλω κατά δύναμη στη συζήτηση .
    Βλέπω όμως , ότι αυτή πολιτικοποιείται και οξύνεται με φανατισμό : πάμε δηλαδή ολοταχώς για εθνικό διχασμό . Αυτό δεν μου αρέσει · και σταματάω .
    Άλλωστε είστε και οι δύο ανώνυμοι , και πεποίθησή μου είναι , ότι οι ρουφιάνοι και οι χαφιέδες καταφεύγουν στην ανωνυμία .

  8. Πάμε ολοταχώς για διάβασμα και όχι για εθνικό διχασμό. Ενδιαφέροντα τα βιβλία που κυκλοφόρησαν το 2018….. Ξεκινήστε με Καργάκο …………… Ηρακλείδη….. Καράβα…… Σφέτα…… Συρίγο. & Χατσηβασιλειου….Καρπόζηλο & Χριστόπουλο και στο τέλος διαβάστε τον δικό μας Καστοριανό εκ Κορησού Τσιούλκα………

  9. Ειλικρινά, κύριε Κουκουφίκα, δεν διακατέχομαι από κανένα φανατισμό, δεν ανήκω, φυσικά, σε κανένα πολιτικό χώρο δεδομένου ότι μεγάλωσα στο εξωτερικό, και πρόθεσή μου δεν είναι να διχάσω την πατρίδα μου. Απλώς, σαν Έλληνας, νιώθω αγανάκτηση για κάποιες πράξεις και συμπεριφορές μας που επί αιώνες τώρα επιφέρουν δεινά στη χώρα μας και προσπαθώ να εκθέσω τα, κατά την άποψή μου, κακώς κείμενα. Έχουμε το πλεονέκτημα να είμαστε ένας ωραίος λαός που ζει σε έναν πανέμορφο τόπο αλλά παρ’ όλα αυτά κάπου φαίνεται ότι μονίμως χάνουμε το δρόμο μας και ότι υπ’ ευθύνη μας δημιουργούμε καταστάσεις λαπαδοποίησης και τετελεσμένα που μας φέρνουν σε αδιέξοδα και μας ωθούν στην απόγνωση και τον ξενιτεμό αφαιμάζοντας, έτσι, τον τόπο μας από την ενέργεια και το δυναμικό του.
    Πιστεύω ακράδαντα ότι δεν είχαμε κανένα ζόρι να καταθέσουμε τα όπλα και να έρθουμε σε τέτοιον οδυνηρό συμβιβασμό στο θέμα της Μακεδονίας. Αντιθέτως, το ζόρι το είχε η άλλη πλευρά και όλοι οι τρίτοι παράγοντες που εξυπηρετούνε τα δικά τους συμφέροντα. Με την σταθερότητα, την αποφασιστικότητα και την κατάλληλη διπλωματία θα το είχαμε λύσει το θέμα πολύ σύντομα. Όχι, δεν υπάρχουν δύο Μακεδονίες. Υπάρχει μία ευρύτερη γεωγραφική περιοχή όπως αυτή διαμορφώθηκε στο πέρασμα των αιώνων και που έφτασε να κατοικείτε από διάφορες γλωσσικές και εθνοτικές ομάδες, από τις οποίες, όμως, καμία δε δικαιούται την αποκλειστικότητα της ονομασίας της. Προσωπικά, θα μπορούσα να συμβιβαστώ με μια σύνθετη ονομασία που θα ίσχυε σε όλες τις περιπτώσεις και για κάθε προσδιορισμό. Η “Κοινή Λογική”, που πασιφανώς διακατέχεται από ανάγκη κομματικής πειθαρχίας και στο βωμό αυτό θυσιάζει τα πάντα, επιμένει στις πολιτικάντικες φανφάρες και, διαφεύγοντας μονίμως και σκοπίμως από την ουσία, επιλέγει να μου προσάπτει διάφορους ειρωνικούς επιθετικούς προσδιορισμούς επειδή τολμάω ο ραγιάς μου να έχω αντίθετη γνώμη (HOW DARE I) και με αποκαλεί εθνικιστή επειδή νοιάζομαι για την πατρίδα μου και εμμέσως ρατσιστή επειδή θεωρώ μαϊμού αυτόν που προκλητικότατα σφετερίζεται την ταυτότητά μου.
    Τι άλλο μένει να πω παρά “O TEMPORA, O MORES”… ή κατά το ελληνικότερο, ΆΡΕ ΠΟΥ ΦΤΆΣΑΜΕ.
    Και επειδή δε θέλω να θεωρούμαι ρουφιάνος, χαφιές, και γερμανοτσολιάς, σταματάω εδώ.

  10. Αφήνω μερικές τελευταίες προσωπικές σκέψεις προς αποφυγήν περαιτέρω παρεξηγήσεων και χωρίς την επιθυμία έναρξης νέου κύκλου απαντήσεων.

    Αρχικά κ. Κουκουφίκα θα θεωρήσω χάριν συζητήσεως ότι το τελευταίο σας σχόλιο ήταν μάλλον προσπάθεια απόδρασης παρά συνειδητή τοποθέτηση.
    Η ανωνυμία εκτός από “χαφιεδιλίκι” και “ρουφιανιλίκι” που υποστηρίζετε ότι είναι κατά την γνώμη σας, είναι και ένα σημαντικό μέσο προστασίας οποιουδήποτε γραφών, όταν εκείνος γνωρίζει εκ των προτέρων ότι παρόλο που έχει το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης στην πράξη θα στοχοποιηθεί και περιθωριοποιηθεί τόσο κοινωνικά όσο και επαγγελματικά. Γιατί το “χαφιεδιλίκι” και το “ρουφιανιλίκι” λειτουργεί αμφίδρομα σε πολλές περιπτώσεις και η περιοχή μας το έχει αποδείξει με πολλά παραδείγματα. Συμφωνώ και παραδέχομαι ότι η ανωνυμία είναι σημαντικότατο μειονέκτημα ενός συνομιλητή, παρόλα αυτά όσο εύκολο είναι για εσάς να απορρίπτετε έναν γραφών, άλλο τόσο εύκολο είναι για εκείνον να απορριφθεί σε άλλα θέματα της καθημερινή ζωής, και αν νομίζετε ότι αυτά ανήκουν σε παλιές ξεχασμένες εποχές και πως η κοινωνία μας έχει προοδεύσει κάνετε μεγάλο λάθος.

    Το ζητούμενο όμως εδώ δεν βρίσκεται στην ανωνυμία που χρησιμοποιώ εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος χρήστης και η χρήση της ως επιχείρημα τύπου “όπλο” δολοφονίας χαρακτήρα με τελικό στόχο να αποσυρθεί κάποιος από την συζήτηση είναι τουλάχιστον παιδιάστικη.

    Αν δεν θέλει κάποιος να απαντήσει σε ένα ανώνυμο σχόλιο επειδή θεωρεί τον γραφών “ρουφιάνο” και “χαφιέ” ας μην το κάνει. Αν είχε προταθεί καλύτερη εναλλακτική από αυτήν της συμφωνίας των Πρεσπών εδώ και ένα χρόνο δεν θα χρειαζόταν να κάνουμε αυτήν την συζήτηση. Έθεσα μερικά εύλογα ερωτήματα και επιχειρήματα τα οποία είναι στον νου κάθε σκεπτόμενου πολίτη και απάντηση δεν πήρα καμία παρά μόνο στρεψοδικίες και εν τέλη και προσβολές για την χρήση της ανωνυμίας!

    Το να είναι κάποιος τσακωμένος με την πραγματικότητα στην προσωπική του ζωή είναι γούστο και καπέλο του. Το να προσπαθεί να φέρει και τους υπόλοιπους στην δική του κατάσταση είναι όμως απαράδεκτο.

    Αφού σας πέφτω λοιπόν λίγος, κομματικοποιημένος, ρουφιάνος και χαφιές λόγω της χρήσης ανωνυμίας σε συνδυασμό με μη δημοφιλής απόψεις, μπορείτε κάλλιστα αντί να απαντάτε να γράψετε ένα άρθρο είτε εσείς είτε ο κ. “Γ.Ρ.” επί του θέματος που να περιλαμβάνει ->πλήρη<- τοποθέτηση για το πως φτάσαμε ως εδώ με το Μακεδονικό ζήτημα, κριτική της συμφωνίας των Πρεσπών και ποιες ακριβώς είναι οι εναλλακτικές που υπήρξαν αλλά δεν τις εκμεταλλεύτηκε η πολιτική ηγεσία. Ειλικρινά πιστεύω πως όλοι θα θέλαμε μια εκτενή καταγραφή των σκέψεων ειδικά από έναν ομογενή για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα με ονοματεπώνυμο και υπογραφή. Και που ξέρετε, μπορεί κάτι τέτοιο να ανοίξει και δρόμους στην ζωή σας αν ικανοποιήσει το κατάλληλο κοινό της περιοχής μας…

    Την ρουφιάνικη και χαφιέδικη αγάπη μου!

    Υ.Γ.: Αγαπητέ "Γ.Ρ.", με συγχωρείτε αν σε κάποιο σημείο δεν έγινα κατανοητός και φάνηκα να αποφεύγω να απαντήσω στην ουσία όπως γράψατε. Ίσως η ασάφεια να είναι μεταδοτική.

Back to top button