Καστοριά

Αν ξεκινούσε σήμερα εμφύλιος ποιος θα είχε την ευθύνη; (του Φώτη Κουκουφίκα)

Πώς μπορεί το ΠΑΜΕ και οι άλλοι δεν μπορούν; Ιδού η απορία ;

Καταγγέλλει το ΠΑΜΕ » τη συνδικαλιστική μαφία της πλειοψηφίας της ΓΣΕΕ που δίνει ρεσιτάλ στις μαφιόζικες μεθοδεύσεις κ.λπ …»

Αφού το ΠΑΜΕ καταγγέλλει την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ , νομίζω , είναι εύλογο να συμπεράνει κανείς , ότι αυτό ( ΠΑΜΕ ) είναι μειοψηφία στη σύνθεση της ΓΣΕΕ : το συμπέρασμα αυτό είναι λογικό .
Αν συνέβαινε διαφορετικά ( το ΠΑΜΕ ήταν πλειοψηφία ) , δεν θα κατήγγειλε τον …..εαυτό του ; Όχι βέβαια !
Πως έγραφε ο Μαρξ : » Η βία είναι η μαμή της ιστορίας » .
Το ΠΑΜΕ δηλαδή — από όσα ακούμε και διαβάζουμε στα ΜΜΕ — με τη χρήση βίας , από μειοψηφία θέλει να γίνει πλειοψηφία .

Διερωτάται κανείς : Αν η σημερινή πλειοψηφία της ΓΣΕΕ , απαντούσε κι αυτή με την ίδια βια ( ίδια μέσα βίας , που καταγγέλλει στο ΠΑΜΕ , σίδερα και λοστούς ) , τι θα γινόταν ; Θα είχαμε εμφύλιο , 3ος γύρος ;

Ή μάλλον η σημερινή πλειοψηφία της ΓΣΕΕ , δικαιούται να χρησιμοποιήσει κι αυτή » σίδερα και λοστούς » ; Αν δεν δικαιούται , γιατί να δικαιούται το ΠΑΜΕ ;
Πώς μπορεί το ΠΑΜΕ και οι άλλοι δεν μπορούν ;
Ιδού η απορία ;

Την απορία , νομίζω , τη λύνει η Δημοκρατία και οι εκλογές , οι οποίες αναδεικνύουν πλειοψηφίες και τις παρέχουν το δικαίωμα της άσκησης της νόμιμης βίας , η οποία βέβαια δεν είναι » σίδερα και λοστοί » !
Γιατί το ΠΑΜΕ δεν ικανοποιείται με τη » βια » της πλειοψηφίας , τη » βια » της Δημοκρατίας , και επιδιώκει την μαρξιστική της εκδοχή ;

Η απορία όμως έχει και μια άλλη διάσταση: Αν ξεκινούσε σήμερα ξανά ο εμφύλιος ( 3ος γύρος , το όπλο τους πάντα » παρά πόδα » ) — με τα όσα ακούμε και διαβάζουμε στα ΜΜΕ — , ποιος θα είχε την ευθύνη , ποιος θα ήταν υπαίτιος της έναρξής του : το ΠΑΜΕ ή οι άλλοι ;

Στα » Εμφύλια Πάθη » , οι Μαραντζίδης — Καλύβας , αν θυμάμαι καλά , αποδίδουν την ήττα του ΔΣ κατά τον εμφύλιο , ΚΑΙ στο ότι οι δυνάμεις του ΚΚΕ , στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού ήταν μειοψηφία .
Ατές οι μειοψηφίες , οι δυναμικές μειοψηφίες ……

Ξύλο στη Ρόδο για το συνέδριο της ΓΣΕΕ – Ανάμεσα στους τραυματίες ο Γιώργος Μαλέας (βίντεο)

Η ΝΟ.Δ.Ε. Καστοριάς για τα επεισόδια στη Ρόδο

 

 

13 Comments

  1. Η επιστημοσύνη του κυρίου Μαραντζίδη είναι τόσο αξιόπιστη όσο και τα στατιστικά που δίνει στο ΣΚΑΙ……………… Στρουθοκαμιλίζει στη Συμφωνία της Γιάλτας το 1945, και αναλύει τον ελληνικό εμφύλιο πόλεμο, ψάχνοντας για νικητές και ηττημένους. ……………….Ορθώς, λίγες μέρες πριν, ένας Θεσσαλονικιός συνάδελφος, έξω από το γήπεδο του ΠΑΟΚ, σε καφετέρια, του είπε κατά λέξη ” Όσο λείπετε από τα τσιμέντα της Θύρα 4, τον παλμό της Ιστορίας δεν μπορείτε να τον πιάσετε” Αμφιβάλλω αν κατάλαβε το μήνυμα…….

    Όσο για το ερώτημα σας, υπάρχει η λαϊκή παροιμία “Ο λύκος στην αντάρα χαίρετε”……….. Την ευθύνη θα την έχουμε Εμείς οι Καταγόμενοι……… Για την Κορεστικοποίηση και Τσιριλοβοποίηση του τόπου μας…………….Όλης της Καστοριάς………

    Τα σέβη μου

  2. Δεν είναι μόνο ο Μαραντζίδης , είναι και ο Καλύβας , μαζί γράψανε το βιβλίο , στοιχεία του οποίου συναντάει κανείς και στο βραβευμένο από την Ακαδημία Αθηνών έργο του Κολιόπουλου : ” Λεηλασία φρονημάτων ” .

    Δεν χρειάζεται να επικαλείσθε τον ” Θεσσαλονικιό συνάδελφο ” , το ακροατήριο του οποίου ήταν μικρό , σε σχέση με αυτό της κ. Λιάνας Κανέλλη — αυτής η οποία πρώτη ” ήρξατο χειρών αδίκων ” δημοσίως επί του Κασιδιάρη — την οποία ακούσαμε μαινόμενη στην τηλεόραση να βγάζει αφρούς λύσσας εναντίον του Μαραντζίδη .

    Κάπου , κάποιους , τα ” Εμφύλια πάθη ” τους έθιξε βαθύτατα τα ιερά και τα όσια της στρατευμένης , υποκειμενικής και δογματικής τους βεβαιότητας …… Τι καλύτερη απόδειξη ,ότι πρόκειται για ένα καλό βιβλίο , την ” καλοσύνη ” του οποίου , νομίζω , επιβεβαιώνουν οι δεκάδες χιλιάδες αντίτυπα που πούλησε · μάλιστα το 2016 χρειάστηκε και νέα ” 2 ΝΕΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ …..” συμπληρωματική έκδοση .

    Αρκεί να σκεφθεί κανείς , ότι υπάρχουν στον τόπο μας δεκάδες συγγραφείς και ποιητές , οι οποίοι εκδίδουν πονήματα των 40—50 αντιτύπων με ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΔΑ , για να ……φανούν συγγραφείς και ποιητές …….

    ‘Οσο για την ” Ευθήνη θα την έχουμε Εμείς οι Καταγόμενοι ……….” αρμοδιότερος όλων να απαντήσει , και από εμένα και από εσάς αλλά και από τον ” θεσσαλονικιό συνάδελφο ” , νομίζω , ότι είναι ο συμπατριώτης μας Κώστας Μαλέας ο οποίος έφαγε το ξύλο στη Ρόδο ! Εγώ σύντομα θα τον ρωτήσω .

    Στα αποσιωπητικά που ακολουθούν το ” Καταγόμενοι………….” , κάτι μου λέει , ότι επιθυμείτε σφόδρα να βάλετε τη λέξη ” Μακεδόνες ” !
    Όμως σας το έχω πει , θα σας το ξαναπώ : Εμείς , οι Έλληνες Μακεδόνες , όταν βλέπομε τους Σκοπιανούς ” Μακεδόνες ” να έρχονται στο χωριό μου τον Άγιο Νικόλαο ( Τσιρίλοβο ) , και βλέπουν την ελληνική σημαία αναρτημένη στη πλατειίτσα του , να αναφωνούν : ” Μπά ; τι ζητάει η ελληνική σημαία εδώ ; ” ! όχι μόνο δεν τους θεωρούμε πολίτες άξιους πολυπολιτισμικής κοινωνίας , αλλά τους θεωρούμε εχθρούς κάθε πολυπολιτισμικής κοινωνίας , εχθρούς της Ελλάδας .

    Σαν εχθρούς τους αντιμετωπίσαμε και τους αντιμετωπίζουμε , και σαν εχθρούς τους νικήσαμε .

  3. Ως έπηλυς μπορείτε να ομιλείτε κύριε Κουκουφίκα…………….ούτε ως Ελλην Μακεδών………. για να προσδιορίσετε ένα ολόκληρο χωριό, το Τσιρίλοβο, ως “Σκοπιανούς” Μακεδόνες…..τη στιγμή που αγνοείτε τις καταγωγικές σας ρίζες δεν μπορείτε να επικαλείστε τους Έλληνες Μακεδόνες, ούτε καν τους αρχαίους Μακεδόνες. ………….

    Από τον καναπέ σας μπορείτε να φαντάζεστε εμφυλίους, νικητές και ηττημένου γιατί έχετε μαύρα μεσάνυχτα……………….ερήμωσε το χωριό σας και δεν ιδρώνει το αυτί σας……

    Το Σώμα της Ελλάδας ακόμη έχει νωπές τις μνήμες του αδελφοκτόνου εμφυλίου πολέμου ….άλλα που κατέχετε εσείς από τέτοιες πληγές………….. Και εδώ ταιριάζει η λαϊκή ρήση “Ο Λύκος στην αντάρα χαίρεται……..” και η Γιάζα είχε και έχει πολλούς λύκους……………….

    Ως όψιμος ” Ελλην” είναι ωραίο να βρίσκετε καταφύγιο στις Ιστορίες που σας κάνουν να ξεχνάτε από που είστε……………Όμως ο ελλαδικός μας τόπος χρειάζεται, σε όλες του, τις στιγμές Σοφούς και Νέστορες, κάτι το οποίο δεν το διαθέτετε…. αφεθείτε στις καναπεδίστικες ψευδαισθήσεις σας με προσκέφαλο τα ‘ιστορικά” και τα στατιστικά του Μαραντζίδη που βολεύουν ……..την αντάρα…………σας………..
    Τα σέβη μου

  4. Μου θυμίσατε τον Αρθούρο Ρεμπώ , που σε κάποιο ποίημά του γράφει : ” Ανάμεσα στις παπαρούνες που σαλεύουν και …….. ένας λαγός στάθηκε να κάνει την προσευχή του , κάτω απ’ το ουράνιο τόξο ”

    Μάλλον δεν ήταν λαγός , θα πρέπει να ήταν λύκος , και το ουράνιο τόξο , θα πρέπει να ήταν το ” Ουράνιο Τόξο ” των Σλαβομακεδόνων , στο οποίο απ’ ότι φαίνεται εσείς κ. ΑΛΚΙΣ ( μήπως Αργύρης Σάρος ; αμφιβάλλω πια ) προσεύχεστε με κατάνυξη…… Μήπως είστε εσείς ο ” ευλαβικός λύκος ” της ” αντάρας ” ;………….

    Γιατί γενικεύετε ; Ποτέ δεν ” προσδιόρισα ” ένα ” ολόκληρο χωριό το Τσιρίλοβο ” σαν Σλαβομακεδόνες σλαβικής συνείδησης .
    Απεναντίας : Η μεγάλη προσδιοριστική δόξα του Τσιριλόβου , είναι ο Μακεδονομάχος του Ηγούμενος του μοναστηριού του ( Αγίου Νικολάου ) Γρηγόριος Διαμαντίδης .

    Η μεγάλη πλάκα , είναι ότι παρά λίγο να σας βγάλω , να σας ” προσδιορίσω ” ! σαν συγγενή του Μακεδονομάχου ! Αυτό κι αν είναι σαρκασμός !

    Η αντίδρασή σας ( δική σας και ομοίων σας ) στα ” Εμφύλια Πάθη ” , αποδεικνύει ότι το βιβλίο κάπου βρήκε το στόχο του , στόχευσε σωστά , γι’αυτό άλλωστε και το αγόρασε ο κόσμος κατά δεκάδες χιλιάδες ……..η πλειοψηφία επιβραβεύει και στο τέλος νικά .

    Αυτήν την πλειοψηφία που τόσο την φοβάστε , και της ορμάτε με ” σίδερα και λοστούς ” , αψευδής μάρτυρας ο συμπατριώτης μας Κ.Μαλέας , ο οποίος έγινε πλειοψηφία με εκλογές ! βρέ ! κι όχι με ” σίδερα και λοστούς ” …….

    Εγώ κ. ΑΛΚΙΣ δεν ψάχνω ” προσδιορισμούς ” από πουθενά .
    Πώς έγραφε ο Νίτσε : ” Ποτέ μου δεν είχα να κάνω εκλογή ” !
    Η δική μου εκλογή , ο δικός μου ” προσδιορισμός ” — όπως και κάθε Έλληνα πιστεύω — είναι αυτονόητος μέσα από τη γλώσσα μου , τον αυτοσεβασμό της γλώσσας μου : είμαι Έλληνας , αυτό μου φτάνει και μου περισσεύει .

    Με την έννοια αυτή , ειλικρινά σας λυπάμαι βαθύτατα : Ψάχνετε να ……” προσδιοριστείτε ” από την Μοσχόπολη μέχρι τη Σαμαρίνα , από τη Βλάστη μέχρι τη Λιθιά ( Κομανίτσιοβο καλύτερα για σας ) και από το Τσιρίλοβο μέχρι τον …… Τσούλκα ! και τη …….βαθιά σας σλαβική ( δεν νομίζω πολυπολιτισμιική ) συνείδηση …….. Ειλικρινά σας λυπάμαι , εγώ , ” Ποτέ μου δεν είχα να κάνω εκλογή ” .—

  5. ………..Και ο απλός κόσμος απάντησε κύριε Κουκουφίκα…………..”Ότι του φανεί του Λωλοστεφανή”…..
    περί αίσθησης του ιστορικού χρόνιου έχετε καμμένα “τας φρένας” εν έτη 2019………..
    Τα σέβη μου

  6. Τι Γκίνοβα τι ……….Ολυμπιάδα …

    Τι Γκότσε τι……..Μεγαλέξανδρος …….

    Τι Λοζάνη τι…..Κοζάνη ….
    Όλα τα βολεύουμε με τον ” ιστορικό χρόνο ” — τύφλα νά’χει ο Μπρωντέλ — και φτιάχνουμε τον ” Μακεδόνα ” της ……ελληνικής κουλτούρας με τη….σλαβική γλώσσα !
    Αυτό κι αν είναι ” Λωλοστεφανής ” εις την νιοστή δύναμη …… περιπλανόμενε εραστή του ” ιστορικού χρόνου ” .

    Όσο για το ποιος έχει ” καμμένα ” ή άκαυτα ” τας φρένας ” , αρμοδιότερος όλων να αποφανθεί , είναι ο συμπατριώτης μας πού’φαγε το ξύλο στη Ρόδο , κι απ το πάθημα του οποίου ξεκίνησε αυτή η κουβέντα .—

  7. “Εσύ Είπας”………………

    (Η φράση «Συ Είπας» ειπώθηκε από τον Ιησού, ως απάντηση στον Αρχιερέα που του ζητούσε επίμονα να παραδεχθεί δημόσια ότι είναι ο Χριστός ο υιός του Θεού, ώστε να μπορέσει να τον κατηγορήσει επίσημα για βλασφημία (Κατά Ματθαίον 26:64). (Πηγή: https://aristidisdikaios.blogspot.com/2009/04/blog-post_10.html, προσπέλαση 11-4-2019)

    “Οτι του φανεί του Λωλοστεφανή”

    (Η έκφραση χρησιμοποιείται για περιπτώσεις ατόμων, η φαντασία των οποίων οργιάζει, δηλ. βλέπουν ό,τι θέλουν, ανεξαρτήτως αν αυτό είναι ρεαλιστικό ή στέκει. Η σχέση με τη γνωστή έκφραση «ό,τι νά ‘ναι» είναι πασιφανής). (Πηγή:https://www.slang.gr/lemma/8469-oti-tou-fanei-tou-lolostefani, ανάκτηση: 11-4-2019)

    Τα σέβη μου

    ΥΓ: Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου………….Τάδε έφη, Οδυσσέας Ελύτης, στο Αξιον Εστί………………….

  8. Κύριοι Κουκουφίκα και “Άλκης” διακρίνω υπονοούμενα που φανερώνουν προσωπικές διαφορές.
    Η ουσία του διαλόγου, όμως ρε παιδιά, ποια είναι;
    Θα ήθελα να βοηθήσω, αν μπορώ…

  9. Ευλογημένε άνθρωπε ! όταν ο πρώην βουλευτής Β.Διαμαντόπουλος του νομού μας και του ΣΙΡΙΖΑ , δήλωνε την 27—11—2018 σε αυτό εδώ το φιλόξενο site πως :

    ” Που να φαντασθούν πάρα πολλά παιδιά στην κατάληψη του Άργους Ορεστικού , πως οι πρόγονοί τους ένοιωθαν Μακεδόνες και ΟΧΙ Έλληνες , μιλούσαν την Μακεδονική ( σύμφωνα με τον Π.Μελά ) και ξεσηκώθηκαν για Ανεξάρτητη Μακεδονία με αίτημα για Γη και Ελευθερία σε κάποιο Ίλιντεν ……. ”

    Όταν λοιπόν ευλογημένε άνθρωπε ! στη δήλωση αυτή του πρώην Συριζαίου βουλευτή , εσείς και μόνον εσείς , αναφωνείτε περιχαρής : ” Μπράβο Ευάγγελε ! θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία λόγου ” !

    Τι να κάνει και η δική μας η έρμη φαντασία ;
    Αποδρά από το …….συγκεκριμένο , απ’ το…….. ” ρεαλιστικό ” ! και περιπλανιέται σαν …….. ηλεκτρόνιο χωρίς πυρήνα στο…… ” ‘ο’τι νά’ναι ” !

    Με …….Ευαγγελικούς χαιρετισμούς .
    Ένας ” πασιφανώς βλάσφημος ” του ορθού λόγου .—

  10. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και σχετική αναφορά έκανα παλαιότερα η οποία όμως ποτέ δεν αναρτήθηκε.
    Τα ξαναλέω το λοιπόν:
    Η περιφέρεια του νομού μας και ιδιαίτερα το βόρειο τμήμα του ήταν τα παλαιότερα χρόνια ως επί το πλείστον σλαβόφωνη. Με τις εθνικιστικές εξεγέρσεις στα τέλη του 19ου και τις αρχές του 20ου αιώνα, ο καθένας από εκείνους τους σλαβόφωνους πήρε θέση κατά συμφέρον και συνείδηση. Κάποιοι επέλεξαν να είναι Βούλγαροι, κάποιοι Έλληνες, και σαν ουδέτερη λύση κάποιοι αγανακτισμένοι αυτόπροσδιορίστηκαν “Μακεδόνες” και έτσι ξεκίνησε μια εκ του μηδενός εθνογένεση (η μονίμως προβληματική εσωεξωτερική πολιτική της πατρίδας μας ποτέ δεν κατάφερε να χειριστεί αυτό το θέμα αποτελεσματικά και δυστυχώς φτάσαμε στα γνωστά σημερινά τετελεσμένα με τις ευλογίες και των νυν “εθνοσωτήρων” πολιτικών μας).
    Εμείς οι σημερινοί Καστοριανοί, το λοιπόν, ως της ημετέρας παιδείας μετέχοντες, είμαστε Έλληνες όσο και ο κάθε άλλος Έλληνας και καλό θα ήταν να είμαστε μονοιασμένοι, να μάθουμε από τα λάθη του παρελθόντος, και να κοιτάξουμε πλέον μπροστά. Όλα τα άλλα είναι μαμπέτια, αερολογίες, και συμπλέγματα.
    Με απλά πατριωτικά σέβη και χαιρετισμούς,
    Ένας απλός Έλληνας

    1. Ωραία ! Όλοι θέλουμε — ποιος δεν θέλει — την ομόνοια , όλοι θέλουμε να αποφύγουμε τα λάθη του παρελθόντος , κι όλοι να κοιτάμε πλέον μπροστά · και αφήνουμε ελεύθερο — σαν να μη υπάρχουν — το πεδίο στους ” Μακεδόνες ” και στους ” μακεδονίζοντες ” να αλωνίζουν και υποδόρια να καλλιεργούν και να προβάλλουν τις ανιστόρητες απόψεις τους ;

      Το πρόβλημα , η διαμάχη , νομίζω , δεν είναι μεταξύ Ελλήνων , η διαμάχη είναι μεταξύ Ελλήνων και ” Μακεδόνων ” ή ” μακεδονιζόντων ” — ευτυχώς ελάχιστων πια στη χώρα μας .

      Οι ” Μακεδόνες ” είναι υπαρκτοί ! και ανεξάρτητοι από την παρουσία ή μη των Ελλήνων , κι όσο επιχειρούν να σφετεριστούν τη διαχρονική μας ελληνική γλώσσα ( με ό’τι συνεπάγεται η γλώσσα , το ον του Έλληνα δηλαδή ) , νομίζω , ότι έχουμε χρέος να τους ξεμπροστιάζουμε .

      Με τα ίδια ” πατριωτικά σέβη και χαιρετισμούς ” .
      Ένας απλούστερος Έλληνας .

  11. “Ότι του φανεί του Λωλοστεφανή”………………(σκέψεις σε κείμενα που παραπέμπουν σε αλήστου μνήμης εποχές που βίωσε ο κόσμος της Καστοριάς ….σαν μην πέρασε ούτε μια στιγμή …..)
    Ένα απλό παράδειγμα στα κείμενα του “Λωλοστεφανή” από την 7η /4/2019 έως και την 14η /4 /2019. Γιατί τα κείμενα μένουν…….να τα διαβάζουν όλοι………..

Back to top button