Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ολοκληρώθηκε το 3ο Photo Sunday για το 2019 που διεξήχθη την Κυριακή 31 Μαρτίου 2019 από τις 00:00 έως τις 23:59, παράλληλα σε 10 πόλεις της χώρας μας και συνδιοργανώθηκε από τη Φωτογραφική Ομάδα fplus, τη Φωτογραφική Ομάδα Ρόδου PhotOrion, τη Φωτογραφική Λέσχη Βόλου, τη Φωτογραφική Λέσχη Καστοριάς, τη Φωτογραφική Ομάδα Λευκάδας Φωτοκύτταρο, τη Ελληνική Φωτογραφική Εταιρεία Πρέβεζας, τη Φωτογραφική Ομάδα Κέρκυρας, τη Φωτογραφική Ομάδα Διάφραγμα 26, τη Φωτογραφική Ομάδα Άρτας Φ.Ο.Α. και τους Φίλους Φωτογραφίας Τρικάλων.
Το θέμα του 3ου Photo Sunday για το 2019 είχε τίτλο: ”Ταμπέλες”
Ταμπέλα εξ’ ορισμού περιγράφεται ως “ενεπίγραφη πινακίδα”. Τη συναντάμε σε δημόσιους χώρους, στο δρόμο, στις πλατείες αλλά και σε εσωτερικούς. Συναντάται και στην κοινωνία πιο αφηρημένα, με συμβολική μορφή. Χρησιμοποιείται ως μέσο πληροφόρησης και κατεύθυνσης.
Το θέμα δόθηκε από την Νατάσσα Λαντζάκη, μέλος της Φωτογραφικής Ομάδας Διάφραγμα 26.
Αποτελέσματα Κοινού
Τις περισσότερες ψήφους στο 3ο Photo Sunday για το 2019 συγκέντρωσε η φωτογραφία της Καλλιόπης Χατζοπούλου από το φωτογραφικό εργαστήρι του Μορφωτικού Συλλόγου Αίγινας “ο Καποδίστριας”.
Αποτελέσματα Κριτικής Επιτροπής
Η φωτογραφία που επιλέχθηκε από την κριτική επιτροπή ανήκει στον Βασίλη Παπάζογλου, από τη Φωτογραφική Λέσχη Καστοριάς (βλ. πρώτη φωτογραφία).
Κριτική επιτροπή για αυτό τον μήνα ήταν ο Μενέλαος Μελετζής
Ο κριτής ανέφερε σχετικά με την φωτογραφία που επέλεξε:
“Δύσκολη ως πρόκληση τόσο η απεικόνιση του θέματος του μήνα, όσο και η επιλογή της καλύτερης εικόνας, αφού αυτή πρέπει να είναι αφενός άρτια τεχνικά όσο και συνθετικά, αφετέρου να μπορεί, ιδανικά, να περάσει και ορισμένα μηνύματα.
Επιλέγω τη συγκεκριμένη λήψη μιας και η σύνθεσή της, το κοντράστ και η τονικότητα του ασπρόμαυρου έρχονται επιτυχημένα να βοηθήσουν το σύνολο της εικόνας και ιδίως να τονίσουν τον εγκαταλελειμμένο σκελετό της μεγάλης διαφημιστικής ταμπέλας. Η εικόνα οδηγεί το θεατή να κάνει τις δικές του σκέψεις και να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα, θετικά ή αρνητικά.
Είναι μια φωτογραφία που δεν περνά απαρατήρητη: οι φιγούρες των δένδρων δημιουργούν «κάδρο μέσα στο κάδρο» ενώ το λευκό του ουρανού τονίζει τη γύμνια και την εγκατάλειψη του διαφημιστικού πλαισίου.”