Σήραγγα Κλεισούρας: Πόσο μήκος θα έχει – Πόσο θα κοστίσει – Υπάρχουν χρήματα για την κατασκευή του έργου; (σχέδια)

Η διατομή της κύριας σήραγγας, της σήραγγας διαφυγής και των εγκάρσιων στοών είναι πεταλοειδής. Διαμορφώνεται διαπλάτυνση της κύριας σήραγγας σε μήκος 40m για τη χωροθέτηση της θέσης στάθμευσης έκτακτης ανάγκης.
Η σήραγγα διαφυγής είναι παράλληλη με την κύρια.
Το στόμια εισόδου και εξόδου, μορφής cut & cover, έχουν μήκος 19.00m.
Το συνολικό μήκος της σήραγγας είναι 1.365 μέτρα με διεύθυνση άξονα Α – Δ.
Το συνολικό κόστος σύμφωνα με τη μελέτη που υπάρχει, ανέρχεται στο 70.000.000 ευρώ
Στον άξονα προτεραιότητας 7 του ΕΣΠΑ που αφορά τις μεταφορές, υπάρχουν δεσμευμένα για την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας περί τα 48.000.000 ευρώ. Που σημαίνει ότι σε περίπτωση δημοπράτησης και με τις εκπτώσεις των αναδόχων στον διαγωνιμό, τα χρήματα επαρκούν για την ολοκλήρωση του έργου.

ΦΟΥΙΤ

Με πληροφορίες από mavrakis-sa.gr

Για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες: Το πρώτο επίσημο βήμα για την υλοποίηση της Σήραγγας της Κλεισούρας

9 Σχόλια

  1. ΑΝ το έργο ολοκληρωθεί η Καστοριά θα γίνει κατά κάποιο τρόπο προάστιο της Πτολεμαΐδας, κάτι που θα συνεπάγονταν αύξηση του πληθυσμού της πόλης με εγκατάσταση ευκατάστατων Πτολεμαϊδαίων, παχυλά αμειβομένων από την ΔΕΗ, άνοδος της οικονομίας της Καστοριάς, και σύνδεση της πόλης με το δίκτυο της τηλεθέρμανσης . ΑΛΛΑ η χώρα έχει δεσμευτεί σε 10 χρόνια να καταργήσει την καύση λιγνίτη . ΟΠΟΤΕ όταν το έργο ολοκληρωθεί , θα συνδέει 2 πόλεις φαντάσματα με υψηλή ανεργία, και χωρίς τηλεθέρμανση. ΑΡΑ το έργο γίνεται μόνο και μόνο για να αξιοποιηθεί το ΕΣΠΑ υπέρ ημετέρων εργολάβων .

    • Δυστυχώς αυτή είναι η οδυνηρή πραγματικότητα !

    • Αν στις επόμενες εκλογές οι νεοέλληνες διορθώσουν το λάθος του 2019 και ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ και Αλέξη Τσίπρα, αυτή η απόφαση του Μητσοτάκη θα αλλάξει. Ο Μητσοτάκης πριμοδοτεί ιδιώτες, όπως ο Μυτιληναίος, δεν τον συμφέρει η μεγάλη και δυνατή ΔΕΗ. Οι άνθρωποι δεν κρύβονται, το έχουν πει και το έχουν γράψει δεκάδες φορές.

      • Μιχάλη μην έχεις αυταπάτες δημοσίου υπαλλήλου. Και ο Τσίπρας ιδιώτες ευνοούσε και στα κότερα τους έκανε διακοπές, και για όλους η φάση ήταν bissiness as usual . Όταν οι πάντες δέχονται οτι το κλίμα αλλάζει επειδή καίμε ορυκτά καύσιμα, και είναι δικαίο η χώρα να πληρώνει φόρο διοξειδίου του άνθρακα, η ΔΕΗ δυσκολα θα μπορέσει να είναι κερδοφόρα με λιγνίτη . Ξεχνάνε βέβαια τα οφέλη του η βασική πηγή ενέργειάς σου να μην είναι εισαγώμενη και η τιμή της να είναι σταθερή, όπως συμβαίνει με το λιγνίτη . Νάνοι πολιτικοί χωρίς όραμα για το μέλλον, εκτός αν εξυπηρετούν ατζέντα άλλων οπότε τα πράγματα είναι χειρότερα.

  2. Τα λεφτά ή ο άνθρωπος ;

    Ωραία ! τα 1365 μέτρα της σήραγγας θα τα περνάει κανείς χωρίς καμιά δυσκολία · τα υπόλοιπα 35 ; χιλιόμετρα της απόστασης Καστοριά — Πτολεμαΐδα δεν είναι και καμιά Εγνατία Οδός ; μην τρελαθούμε ; Ας βάλουμε και λίγο νερό στο κρασί μας .

    Βέβαια αφού υπάρχουν έτοιμα τα σχέδια , έτοιμη η μελέτη και προπαντός » εξασφαλισμένα » τα λεφτά ( 48 εκατομμύρια του ΕΣΠΑ ) , θα ήταν » αμαρτία απ’ το Θεό » να μη γίνει το έργο , και λόγω αυτής της » εξασφάλισης » να μη το έχει κανείς σε πρώτη προτεραιότητα στη παρούσα συγκυρία .

    Να βάλουμε δεύτερη προτεραιότητα το………κολυμβητήριο ;

    Η σήραγγα θα φέρει λεφτά στην περιοχή και ανάπτυξη . Το κολυμβητήριο δεν θα φέρει ανάπτυξη ούτε λεφτά , θα ενδυναμώσει όμως την προσωπικότητα των νέων και
    θα τους κάνει πλέον άξιους να δημιουργούν ανάπτυξη από μόνοι τους και να βγάζουν λεφτά από μόνοι τους !

    Σκεπτόμενος κανείς έτσι , νομίζω , ότι φτάνει στο δίλημμα : Η σήραγγα ( τα λεφτά ) ή το κολυμβητήριο ( ο άνθρωπος ) ;
    Ναι στα λεφτά ή ναι στον άνθρωπο ;
    Αφού όμως η παρούσα συγκυρία ευνοεί τα λεφτά , τουλάχιστον ας βάλουμε δεύτερη προτεραιότητα το κολυμβητήριο ( τον άνθρωπο ) ………..

  3. Mετα ψαχνουμε γιατι πηραμε τον κατηφορο σαν πολη.Παει να γινει κατι καλο για την περιοχη που θα δωσει και δουλεια σε καποιους συμπολιτες μας και ο αλλος λεει για ημετερους εργολαβους που ακομα δεν ξερουμε αν θα γινει το εργο.Αστε ρε την κλαψα και τους εξυπνακισμους και πεστε μια φορα ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ,ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΙς ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕς ΣΑς.

  4. Το έργο πρέπει να γίνει και να υπάρχει πρόβλεψη και για σιδηροδρομική σήραγγα.

  5. Το έργο είναι ώριμο και σωστά ο Σαββόπουλος το βγάζει στην δημοσιότητα. Τον Στηρίζω και το έργο θα περάσει. Αν η Κοζάνη βάλει εμπόδια, θα τα βρει μπροστά της. Δεν πρόκειται να δεχτώ τον φασισμό και την χειραγώγηση της Κοζάνης σε ώριμα έργα που θα έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και χρόνια. Σκληρή γλώσσα σε δίκαια αιτήματα, όταν οι άλλοι είναι μοναχοφαήδες.
    Σωστά ο Σαββόπουλος δίνει συνεντεύξεις για το έργο, αλλά θα πρέπει να μιλήσουμε και με την Κυβέρνηση του Μητσοτάκη για το θέμα. Να πληροφορηθούν για ένα έργο που είναι ώριμο και θα ωφεληθεί συνολικά την Δυτική Μακεδονία. Να πάμε δηλαδή ποιο ψηλά.
    Δεν γίνεται η Κοζάνη, να “τρώει” όλο το χρήμα. Εγώ δεν είμαι ΝΔ, όμως δεν είμαι δογματικός.
    Η σήραγγα της Κλεισούρας πρέπει να γίνει. Φυσικά υπάρχουν και άλλα έργα, αλλά ας ξεκινήσουμε με αυτό.

Σχολιάστε

Η διευθυνση email σας ΔΕΝ θα δημοσιοποιηθεί(ενημερωθείτε για την πολιτική ανάρτησης σχολίων στο fouit.gr απο εδώ) *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.