Αλλάζουν… όλα από του χρόνου στα τέλη κυκλοφορίας. Ευρωπαϊκή οδηγία υποχρεώνει την κυβέρνηση να αλλάξει τον τρόπο που υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας. Στόχος η μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων. Ποιο είναι το νέο, πιο αυστηρό πρότυπο, που θα ακολουθηθεί. Έως τις 15 Νοεμβρίου στο Taxinet τα φετινά τέλη, θα είναι ίδια με τα περσινά.
Αλλάζουν τα πάντα από το επόμενο έτος στα τέλη κυκλοφορίας, στο πλαίσιο εναρμόνισης της ελληνικής νομοθεσίας με την αντίστοιχη ευρωπαϊκή, όπως προανήγγειλε χθες ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας.
Όπως είπε ο υπουργός «το σύστημα των τελών κυκλοφορίας χρήζει βελτιώσεων… πρέπει να ενσωματωθούν οι απαιτήσεις της νέας ευρωπαϊκής νομοθεσίας αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων και πρέπει να γίνει και δικαιότερο το σύστημα για τους κατόχους αυτοκινήτων λαμβάνοντας υπόψη διάφορα κριτήρια».
Παράλληλα τόνισε ότι «κάθε αλλαγή θα κινείται προς την κατεύθυνση δικαιότερης κατανομής της επιβάρυνσης στους κατόχους αυτοκινήτων αλλά κι ενός στόχου για την ανανέωση του παλιού στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα μας. Επιδιώκουμε σε κάθε περίπτωση οι αποφάσεις μας να είναι αποτέλεσμα σωστής αξιολόγησης της υφιστάμενης κατάστασης και ορθής εκτίμησης των επιπτώσεων των όποιων αλλαγών».
Σύμφωνα με την νέα ευρωπαϊκή οδηγία, κάθε κράτος μέλος υποχρεούται να εφαρμόσει ένα Εθνικό πρόγραμμα ελέγχου της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Οι σχεδιαζόμενες αλλαγές αναμένεται να ισχύσουν από το νέο έτος.
Στην Ελλάδα, από τον Οκτώβριο του 2010 τα τέλη κυκλοφορίας των καινούργιων αυτοκινήτων που ταξινομούνται υπολογίζονται µε βάση τις εκπομπές CO2 που έχουν και µε τη χρήση των συντελεστών της αντίστοιχης κλίμακας που είναι σε ισχύ.
Από την άλλη πλευρά, …
Η συνέχεια στο Newsit.gr