ΚαστοριάΠρόσωπα

Κανένας «Οίκτος» για τον Μπάμπη Μακρίδη που θέλει να γυρίσει χέβι μέταλ μιούζικαλ

Ο Μπάμπης Μακρίδης δεν έζησε κάποια μαγική στιγμή επιφοίτησης στην εφηβεία που να του υπέδειξε ότι θα έπρεπε να περάσει τη ζωή του πίσω από μια κάμερα

Της Μάρας Θεοδωροπούλου

Η επαφή του με το σινεμά ήρθε μάλλον από ανάγκη κι… ατυχία, αφού στα 16 του καθηλώθηκε για ένα μήνα στο κρεβάτι με υπερκόπωση από την εντατική ενασχόλησή του με τον αθλητισμό (στίβο, μπάσκετ, χάντμπολ) και ο ξάδερφός του, ιδιοκτήτης βίντεο κλαμπ στην Καστοριά, του έφερε ένα φορητό βίντεο για να βλέπει ταινίες ώστε να μην βαριέται. Μια προβολή του Stranger Than Paradise του Τζάρμους στην κινηματογραφική λέσχη της πόλης κι ένας ενθαρρυντικός καθηγητής Λυκείου οδήγησαν τον 18χρονο τότε Μακρίδη στην Αθήνα και τη Σχολή Σταυράκου. «Είπα στον πατέρα μου ότι πάω να κάνω σκηνοθεσία, με ρώτησε τι εννοώ, του εξήγησα κι απάντησε “α, θα σε ζω, δηλαδή”», όπως περιγράφει ο ίδιος. Τελικά, ο πατέρας του δε χρειαζόταν να ανησυχεί: ο Μακρίδης κέρδισε βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Μικρού Μήκους της Δράμας κι έκανε εντυπωσιακό πέρασμα στη μεγάλου μήκους μυθοπλασία, με το ντεμπούτο του L το 2012 και τον φετινό Οίκτο να συμμετέχουν στο World Cinema Dramatic Competition του κινηματογραφικού φεστιβάλ Sundance.

Στον Οίκτο, ο Μακρίδης συνεργάζεται για δεύτερη φορά στο σενάριο με τον, υποψήφιο για Όσκαρ, Ευθύμη Φιλίππου για να αφηγηθεί την ιστορία ενός άντρα που είναι only happy when it rains: ο ήρωας της ταινίας αντλεί ικανοποίηση μόνο όταν νιώθει ότι οι γύρω του τον λυπούνται. Ο stand up κωμικός Γιάννης Δρακόπουλος, απολαυστικά παγερός και με ένα μόνιμο poker face θλίψης, υποδύεται τον ανώνυμο δικηγόρο που συνειδητοποιεί ότι όταν η γυναίκα του, που προηγουμένως βρισκόταν σε κώμα, βρίσκει τις αισθήσεις της, εκείνος χάνει τη συμπόνοια και την προσοχή τvn συνανθρώπων του, γεγονός που τον οδηγεί σε ολοένα και πιο ακραίες αντιδράσεις προκειμένου να ξαναβρεθεί στο επίκεντρο της λύπησής τους.

O Μπάμπης Μακρίδης εξηγεί στην Popaganda πότε τολμά να αισθανθεί Καουρισμάκι και πότε Σπίλμπεργκ, τους λόγους που η καλλιτεχνική φιλοδοξία του τον κρατάει παραδόξως εντός συνόρων και το τι είδους μιούζικαλ θα ήθελε να γυρίσει με τον Ευθύμη Φιλίππου…

Διαβάστε τη συνέντευξη στο popaganda.gr

 

 

 

Back to top button