Άργος ΟρεστικόΚαστοριάΚοζάνη

Κριτική Χρ. Σπίρτζη στη ΝΔ για Σιδηροδρομική Εγνατία και αεροδρόμια Κοζάνης–Καστοριάς – “Λογική της απόλυτης ακινησίας”

Επικριτικός προς την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για το κομμάτι των μεταφορών στη χώρα, σε ό,τι αφορά τον ΟΣΕ, το έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας που δεν προχωράει αλλά και την κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα αεροδρόμια Κοζάνης και Καστοριάς, άσκησε από την Πτολεμαΐδα όπου βρέθηκε την Κυριακή, ο π. υπουργός, τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Χρήστος Σπίρτζης.

Αναλυτικότερα, ο ίδιος είπε αρχικά πως για την κυβέρνηση η λέξη «Σιδηρόδρομος» ξεχάστηκε, αντ’ αυτού, προσέθεσε ότι «το μόνο που ακούσαμε για τις σιδηροδρομικές υποδομές και για τον σχεδιασμό μέχρι το 2027 ήταν η ακύρωση του διαγωνισμού και στην ερώτηση που θα γίνει το Βαλκανικό Κέντρο δεν πήραμε απάντηση».

«Το σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ είχε πάει στην ευρωπαϊκή επιτροπή, προέβλεπε τη σύνδεση της των λιμανιών της Βορείου Ελλάδος με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας  και την επέκταση του Σιδηροδρόμου από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τη Δυτική Μακεδονία και σύνδεση με την Αλβανία και τα δυτικά Βαλκάνια», είπε χαρακτηριστικά, λέγοντας πως αυτός ήταν ο λόγος που μεταφέρθηκε στην Κοζάνη ο εμπορευματικός σταθμός και δόθηκαν οι εκτάσεις στο δήμο.

«Είναι ένα αναγκαίο έργο για να στηριχθούν οι παραγωγικές δυνάμεις της περιοχής . Αν θέλουμε να πάμε σε μια άλλη μέρα για τη χώρα μας και να πετύχουμε την παραγωγική ανασυγκρότηση που συζητήσαμε , δεν μπορεί να γίνει χωρίς ένα ολοκληρωμένο σχέδιο και υποδομές μεταφορών. Και ο σιδηρόδρομος είναι απαραίτητος για αυτό», προσέθεσε ο π. υπουργός.
Ο κ. Σπίρτζης προσέθεσε πως οι υποδομές των σιδηροδρόμων, των έργων υποδομών, είναι απαραίτητες και για την προσέλκυση επενδύσεων, «τα κεφάλαια εκείνα για το παραγωγικό κομμάτι, να έχουμε το πλεονέκτημα σε σχέση με τις χώρες τις δυτικής Ευρώπης, που θα παράγουμε προϊόντα και να πηγαίνουν γρήγορα σε ξένα κράτη», όπως τόνισε.

«Η κυβέρνηση της ΝΔ και του Κ. Μητσοτάκη ξηλώνει και αυτές τις προβλέψεις που είχε αυτό το εθνικό σχέδιο υποδομών και μεταφορών. Δεν βλέπουμε να προχωράει και τίποτε άλλο. Η παράταση που δόθηκε θα οδηγήσει τη χώρα στο να γυρίσει πολλές δεκάδες εκατομμύρια πίσω», είπε ασκώντας κριτική στην κυβέρνηση ότι δεν έπραξε τα όσα έπρεπε σε αυτό τον τομέα..

Για τα αεροδρόμια

Για τα αεροδρόμια της περιοχής, ο κ. Σπίρτζης απάντησε πως υπάρχουν μικρά αεροδρόμια στην Κοζάνη και την Καστοριά. Στην Καστοριά, μάλιστα, είχε ξεκινήσει για να γίνει ένα αεροδρόμιο που θα φιλοξενεί εμπορικές πτήσεις, με αίτημα της περιοχής, αλλά και ανάγκη για τον κλάδο της γούνας και υπήρχαν και οι συνθήκες.

Στην Κοζάνη, σχολίασε ότι υπάρχει ένα παράξενο ιδιοκτησιακό καθεστώς, με το αεροδρόμιο να ανήκει στην πολεμική αεροπορία. Επίσης, τόνισε ότι είχε ξεκινήσει μια συνεννόηση για να ξεκινήσουν και άλλες δραστηριότητες, όπως η εκπαίδευση πιλότων, δεν μπόρεσε να ολοκληρωθεί μια τέτοια διαβούλευση. Ο κ. Σπίρτζης κατέληξε ότι «Στη λογική της απόλυτης ακινησίας έχει σταματήσει και αυτό».

e-ptolemeos.gr

 

 

Back to top button