Η Δημοπρασία Απριλίου της Kopenhagen Fur έγραψε ιστορία: για πρώτη φορά στην 90χρονη ιστορία της, η δημοπρασία πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, καθώς η κρίση του κορωνοϊού κατέστησε αδύνατη τη συγκέντρωση των διεθνών πελατών για μια επιτόπια δημοπρασία.
Η κρίσιμη κατάσταση της παγκόσμιας οικονομίας έχει προκαλέσει σημαντική πτώση στα ποσοστά των τιμών και των πωλήσεων, παρά την επιτυχία στη δημιουργία μιας εντελώς νέας ψηφιακής πλατφόρμας πωλήσεων σε χρόνο ρεκόρ.
“Η αβεβαιότητα έχει καταλάβει όλες τις αγορές μας. Κανείς δεν ξέρει τι θα φέρει το αύριο, ή πώς θα είναι η σεζόν λιανικής του 2020/21. Αυτό αντανακλάται έντονα στις πωλήσεις”, λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Jesper Lauge Christensen.
Η μέση τιμή για τα δέρματα βιζόν μειώθηκε κατά 12% και πωλήθηκε το 60% της συνολικής προσφοράς των 3,5 εκατομμυρίων δερμάτων βιζόν.
“Ξέραμε ότι θα ήταν μια δύσκολη δημοπρασία, αλλά ήταν σημαντικό για εμάς να ξεκινήσουμε την πώληση, ακόμα κι αν αυτό σήμαινε ότι θα το κάναμε σε χαμηλή ένταση. Οι Κινέζοι και Κορεάτες πελάτες μας επιστρέφουν σιγά-σιγά στην κανονική τους ζωή, σε ένα σημείο όπου η παραγωγή είναι έτοιμη να ξεκινήσει ξανά – και δεν μπορεί να το κάνει αυτό χωρίς πρώτες ύλες.
Από την άλλοι, οι Αμερικανοί, Ευρωπαίοι και Τούρκοι πελάτες μας βρίσκονται υπό τον αποκλεισμό του κορωνοϊού, ενώ οι Ρώσοι πελάτες μας δεν πλήττονται μόνο από την πανδημία, αλλά και από τις πρωτοφανείς χαμηλές τιμές του πετρελαίου. Αυτό ήταν πολύ σαφές κατά τη διάρκεια της δημοπρασίας, όπου μόνο οι Κινέζοι και οι Κορεάτες ήταν ενεργοί. Μας έλειπε η αγοραστική δύναμη από διάφορες αγορές”, υποστήριξε ο κ. Jesper Lauge Christensen.
Οι χαμηλές τιμές βιζόν φθάνουν πάνω από ένα μακροπρόθεσμο κυκλικό χαμηλό σημείο, το οποίο αναμενόταν να ανατραπεί αυτήν τη σεζόν, δεδομένου ότι η παγκόσμια παραγωγή δερμάτων βιζόν έχει πέσει κάτω από την εκτιμώμενη λιανική ζήτηση. Τώρα, η κρίση του κορωνοϊού έχει παγώσει τις οικονομίες και τα απούλητα αγαθά συσσωρεύονται σε όλον τον κόσμο, οπότε η αβεβαιότητα για το τι θα φέρουν οι επόμενες εβδομάδες και μήνες είναι μεγάλη.
“Οι εκτροφείς γούνας πλήττονται σήμερα σε μεγάλο βαθμό από την κρίση του κορωνοϊού σε μια κατάσταση που ήταν ήδη αρκετά ζοφερή. Ο κλάδος βρίσκεται σε μια κρίσιμη στιγμή και θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε όλην τη δύναμη που διαθέτουμε για να ξεπεράσουμε την κρίση”, επισήμανε.
Η Kopenhagen Fur έχει προγραμματίσει άλλες δύο δημοπρασίες για το 2020, αλλά το πρόγραμμα δημοπρασιών θα εξεταστεί εκ νέου. Δεδομένου ότι η εταιρεία δεν εξαρτάται πλέον από τη διεξαγωγή φυσικών δημοπρασιών, ο σχεδιασμός του υπόλοιπου έτους γίνεται πιο ευέλικτος σε σχέση με την πορεία της κρίσης του κορωνοϊού, η οποία είναι ακόμη σε μεγάλο βαθμό άγνωστη.
Γενική ικανοποίηση για την πρώτη ψηφιακή δημοπρασία της Kopenhagen Fur
Η δημοπρασία Απριλίου της Kopenhagen Fur βρίσκεται τώρα σε πλήρη εξέλιξη, και για πρώτη φορά, οι επίτροποι πρέπει να υποβάλουν προσφορά στην ψηφιακή πλατφόρμα της δημοπρασίας. Ένα απλό αλλά αποτελεσματικό στήσιμο και μια στενή συνεργασία με τους πελάτες μας μας επέτρεψαν να κάνουμε την online δημοπρασία μας να μοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο σε μια παραδοσιακή δημοπρασία σε χρόνο ρεκόρ.
Μέχρι στιγμής, τα αποτελέσματα είναι ικανοποιητικά. Έχουμε συνολικά 210 εγγεγραμμένους χρήστες, και κάθε μέρα, επικοινωνούμε με έναν μέσο όρο 110 χρηστών στην αίθουσα Zoom μας. Επίσης, είναι και εκείνοι ενεργοί: κάθε μέρα, λαμβάνουμε κατά μέσο όρο 1.707 προσφορές.
Για να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι χρήστες χειρίζονται απρόσκοπτα την πλατφόρμα κατά τη διάρκεια της δημοπρασίας, η ομάδα υποστήριξης ΙΤ μας είναι διαθέσιμη στο WeChat για όσους ενδέχεται να αντιμετωπίσουν τεχνικές δυσκολίες.
Έχουμε ζητήσει από ορισμένους από εκείνους που συνήθως προσφορά στην αίθουσα δημοπρασιών στο Glostrup τι είναι σαν να αγοράζουν δέρματα σε απευθείας σύνδεση και τι σκέφτονται για την πλατφόρμα.
Τι δήλωσαν οι πελάτες – αγοραστές Shenglong, χώρος online δημοπρασιών
“Η πλατφόρμα ψηφιακής δημοπρασίας της Kopenhagen Fur που άνοιξε πρόσφατα είναι πραγματικά εύκολη και οι αγοραστές μπορούν γρήγορα να τη συνηθίσουν, κυρίως επειδή η Kopenhagen Fur έχει λάβει υπόψη της την προηγούμενη πρακτική και εμπειρία από τις δημοπρασίες στο στήσιμο αυτής της πλατφόρμας.
Ως άμεσο αποτέλεσμα, όχι μόνο μπορεί ο μεσίτης να έχει μια πολύ έγκαιρη και άμεση ζωντανή επικοινωνία με την ομάδα των δημοπρατών, αλλά και ο αγοραστής μπορεί να παρακολουθεί τις πωλήσεις της δημοπρασίας μέσω live-streaming. Πρόκειται για ένα πολύ ευέλικτο στήσιμο και ο ρυθμός των πωλήσεων μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί ανάλογα με τη ζωντανή κατάσταση.
Ένα άλλο καλό είναι ότι δεδομένου ότι οι πελάτες δεν θα μπορούσαν να πάνε στη Δανία για επιθεώρηση, η Kopenhagen Fur έχει δώσει εικόνες και βίντεο των κομματιών, γεγονός που υποστηρίζει επίσης τις αγοραστικές αποφάσεις των πελατών”.
Mr. Locken, από την Charley International Holdings
“Η ψηφιακή πλατφόρμα δημοπρασιών της Kopenhagen Fur για τη δημοπρασία Απριλίου προσφέρει μια φανταστική εμπειρία για τους πελάτες. Ακόμα κι αν η εμπειρία δεν είναι η ίδια, η Kopenhagen Fur έχει καταφέρει να διατηρήσει τη διαδικασία πωλήσεων πολύ κοντά στην πραγματική δημοπρασία και η συνολική εντύπωση και εμπειρία είναι εξαιρετική. Όσον αφορά τους πελάτες – γι’ αυτούς είναι περισσότερο ή λιγότερο το ίδιο όπως και πριν, καθώς παρακολουθούν τη δημοπρασία σε online χώρους, αλλά για άλλους πελάτες που δεν έχουν πάει ποτέ στην αίθουσα δημοπρασιών στο Glostrup, αυτήν τη φορά ήταν σε θέση να καταλάβουν το πόσο δύσκολη δουλειά κάνουν οι μεσίτες – δεν είναι τόσο εύκολο όσο το να σηκώσεις ένα χέρι, απαιτεί ευρεία επαγγελματική προετοιμασία πριν από την ώρα των πωλήσεων.
κ. Xu Weiguo, ένας κατασκευαστής από τη Haining και διαδικτυακός προμηθευτής λιανικής
“Η Kopenhagen Fur έχει κάνει σπουδαία δουλειά στη μεταφορά της αίθουσας δημοπρασιών στην ψηφιακή πλατφόρμα.
Αλλά εγώ είμαι ένας αγοραστής που πήγαινε συχνά στην αίθουσα δημοπρασιών για να αγοράσει δέρματα, έτσι παρόλο που μπορώ να προσαρμοστώ στην online πλατφόρμα, προσωπικά εξακολουθώ να προτιμώ να πηγαίνω στη Δανία για να αγοράζω δέρματα απευθείας”.
Online χώροι δημοπρασιών στο Tongerpu
“Η γενική ψηφιακή οργάνωση και διεπαφή της δημοπρασίας σε ιστοσελίδα έχει σχεδιαστεί εξαιρετικά, είναι εύχρηστη και φιλική προς τον χρήστη.
Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά σε σύγκριση με την επιτόπια αγορά σε αίθουσα δημοπρασίας, είναι σχεδόν τόσο βολικές όσο και οι κανονικές δημοπρασίες, καθώς μπορούμε να δούμε τους εκπλειστηριαστές και επίσης να επικοινωνήσουμε μαζί τους απρόσκοπτα. Η συνολική εμπειρία είναι πέρα από κάθε προσδοκία”.
κ. Chad, από την China Commodities Co.
“Η δημοπρασία της Kopenhagen Fur τον Απρίλιο προσέφερε μια συνολική εμπειρία “επιτόπιας δημοπρασίας” στον πελάτη, η οποία μοιάζει πολύ με τις προηγούμενες δημοπρασίες.
Εντούτοις, προκλήθηκε λίγη ταλαιπωρία όπως προβλήματα με το Ίντερνετ και τη ρύθμιση. Ως αποτέλεσμα, αν αγοράζαμε δέρματα στην αίθουσα δημοπρασιών, πιστεύουμε ότι θα αγοράζαμε περισσότερα σε καλύτερες τιμές από ό,τι τώρα που αγοράσαμε online.
Θέλαμε πραγματικά να μπορούσαμε να πάμε στην Κοπεγχάγη για να παρακολουθήσουμε τη δημοπρασία της Kopenhagen Fur, να δούμε από κοντά τη Μικρή Γοργόνα και να ζήσουμε τον ενθουσιασμό των δημοπρατών μας και την αίθουσα δημοπρασιών”.
sentranews.gr