Σύμφωνα με τη ΔΕΔΑ, αν οι τρεις «έξοδοι» υλοποιηθούν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που προβλέπει το Πρόγραμμα Ανάπτυξης, τότε θα είναι αδύνατη η τροφοδοσία τελικών πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια κατασκευής των δικτύων διανομής. Επομένως, πρέπει να έρθουν κατά μισό χρόνο νωρίτερα, ώστε οι συνδέσεις να ξεκινήσουν παράλληλα με την ανάπτυξη των δικτύων.
Επίσπευση και σταθμού CNG στην Πορειά
Η ΔΕΔΑ επισημαίνει πως, για τους ίδιους λόγους που ισχύουν στην περίπτωση της Λιβαδειάς, αποτελεί ζωτική ανάγκη να επιταχυνθούν και οι «έξοδοι» στην Πορειά και την Περδίκκα Εορδαίας. Το ίδιο ισχύει και για τον σταθμό CNG στην Πορειά.
Όπως είναι γνωστό, ο μετρητικός-ρυθμιστικός σταθμός στην Πορειά θα αναλάβει την παροχή φυσικού αερίου, μέσω του αγωγού ΤΑΡ, στα δίκτυα διανομής που θα αναπτύξει η ΔΕΔΑ στις πόλεις Καστοριά, Άργος Ορεστικόν και Μανιάκοι. Ο σταθμός CNG θα εξυπηρετεί τα δίκτυα διανομής στα Γρεβενά.
Όλο το άρθρο του Κώστα Δεληγιάννη στο worldenergynews.gr