Ο ηθοποιός του ελληνικού κινηματογράφου που έκανε καριέρα ως… κάδρο

 

Το όνομά του μπορεί να μη λέει κάτι στο κοινό, όμως, το πρόσωπο του όλοι συμφωνούν πως το έχουν δει κάπου

Είναι αυτές οι φορές, που βλέπεις κάποιον, είσαι σίγουρος/η πως κάπου τον έχεις ξαναδεί, μιας και σου είναι τόσο οικείο το πρόσωπό του, αλλά δεν θυμάσαι πού. Κάπως έτσι συμβαίνει και με την περίπτωση του Βελισσάριου Κοντογιάννη, του ηθοποιού που έκανε τη δική του -ανορθόδοξη μεν, πετυχημένη δε- καριέρα στον ελληνικό κινηματογράφο.

Και είναι ο άνθρωπος που αποτελεί το συνδετικό κρίκο ανάμεσα σε μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες της Finos Film. Αλήθεια, έχετε σκεφτεί ποιο είναι το κοινό που έχει η ταινία ο «Θησαυρός του μακαρίτη» με εκείνη «Υπάρχει και φιλότιμο»; Η απάντηση βρίσκεται σε ένα… κάδρο!

Ο «Χαράλαμπος» που έμελλε να λάμψει ως ασπρόμαυρη φωτογραφία

Ήταν τον Οκτώβριο του 1959, όταν στις κινηματογραφικές αίθουσες βγήκε η ταινία «Ο θησαυρός του μακαρίτη» με πρωταγωνιστικό δίδυμο την Γεωργία Βασιλειάδου και τον Βασίλη Αυλωνίτη. Σημείωσε εισπρακτική επιτυχία, κόβοντας 54.899 εισιτήρια, ενώ μέχρι και σήμερα είναι από τις αγαπημένες του κοινού.

Και μπορεί στην ταινία να μην τον είδαμε «ζωντανό», όμως, ο δήθεν θησαυρός του μακαρίτη Χαράλαμπου και οι φορές που τον μνημόνευε η Βασιλειάδου στην ταινία, ήταν αρκετά για να τον συγκαταλέξουν στους πρωταγωνιστές. Ήταν βέβαια και το κάδρο του μακαρίτη με το τσιγκελωτό μουστάκι, μπροστά από το οποίο υπήρξαν κάμποσες σκηνές. Οπότε, ο «Χαράλαμπος» έγινε αυτομάτως στη συνείδηση των θεατών μία γνώριμη φιγούρα.

 Η καριέρα ως… κάδρο

Η συνέχεια στο Newsbeast.gr