Κέρδισαν το στοίχημα του τουρισμού χάρη στους Έλληνες, η Σέριφος και η Σκύρος

Στο 80% κινήθηκε η πληρότητα των καταλυμάτων τόσο στη Σκύρο, όσο και στη Σέριφο, με αποτέλεσμα τα δύο νησιά να κερδίσουν το φετινό στοίχημα του τουρισμού.

Από την αρχή της περιόδου και τα δυο νησιά σχεδίασαν και υλοποίησαν ειδικές καμπάνιες προβολής, στοχεύοντας σχεδόν αποκλειστικά στον εσωτερικό τουρισμό. Παράλληλα, ανέδειξαν τα βασικά χαρακτηριστικά τους. Όπως το πλήθος μη οργανωμένων παραλιών, που στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας, αποτέλεσε συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι άλλων νησιών.

«Στην πιο δύσκολη τουριστική χρονιά καταφέραμε να κρατήσουμε την τουριστική κίνηση του νησιού μας σχεδόν στα περσινά επίπεδα. Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η Σκύρος απευθύνεται παραδοσιακά σε Έλληνες επισκέπτες και σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερα οικονομικές τιμές στη διαμονή και την εστίαση, δουλέψαμε στενά με τους επαγγελματίες του τουρισμού για την πλήρη και συνεπή εφαρμογή των υγειονομικών μέτρων με παράλληλη αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον επισκέπτη», ανέφερε ο δήμαρχος Σκύρου, Νίκος Μαυρίκος.

Ο αρμόδιος για την τουριστική πολιτική του δήμου και πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Γιάννης Ευγενικός ανέφερε ότι σταθερός στόχος είναι «η δημιουργία μιας αυθεντικής σκυριανής ταυτότητας που υπερβαίνει το κλασικό δίπτυχο ήλιος-θάλασσα αναδεικνύοντας τον φυσικό πλούτο και την πολιτισμική παράδοση του νησιού μας» και τόνισε  ενώ την άψογη υγειονομική εικόνα του νησιού.

Ο πρόεδρος του συλλόγου εμπόρων και επαγγελματιών Σερίφου, Γιώργος Νικολάου δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Αντιλαμβανόμενοι εγκαίρως ότι η τουριστική περίοδος θα είναι δύσκολη και με λίγους ξένους καταφέραμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας υπό την αιγίδα του δήμου Σερίφου και των υπόλοιπων φορέων του νησιού και να απευθυνθούμε σε ανθρώπους της επικοινωνίας και της διαφήμισης στοχεύοντας στο ελληνικό κοινό και προβάλλοντας τα πλεονεκτήματα του νησιού μας».

Σύμφωνα με τον κ. Νικολάου, το αποτέλεσμα της καμπάνιας #Serifos2020#metaximas ήταν απόλυτα επιτυχημένο τόσο σε απήχηση σε πιο νεανικό κοινό, αλλά και στο κοινό που στόχευαν 30-50, με ταυτόχρονη προσήλωση στα πρωτόκολλα και στην τήρηση των κανόνων πετυχαίνοντας σε μεγάλο βαθμό να τελειώσει η σεζόν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

ΑΠΕ