Τράπεζα Πειραιώς: Νέες δυνατότητες μέσα από τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Η Τράπεζα Πειραιώς ανταποκρινόμενη στη νέα πραγματικότητα που έφεραν τα περιοριστικά μέτρα εξαιτίας του Covid-19, επιτάχυνε τη διάθεση νέων προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από τα ψηφιακά κανάλια winbankwebbanking και winbankmobile εφαρμογή, μειώνοντας την ανάγκη παρουσίας του πελάτη στο κατάστημα.

Παράλληλα, ενεργοποιήθηκαν καινοτόμα εργαλεία όπως ο ψηφιακός βοηθός τεχνητής νοημοσύνης (AI agentbot) που έχει ενσωματωθεί στη winbankwebbanking. Συγκεκριμένα,  ο χρήστης μπορεί να ρωτήσει στα Ελληνικά οτιδήποτε αφορά την υπηρεσία ή ακόμα και την Τράπεζα (π.χ. ωράριο καταστημάτων) και να πάρει επιτόπου την απάντηση, ενώ οι γνώσεις του ψηφιακού βοηθού επικαιροποιούνται συνεχώς με νέες απαντήσεις.

Μέσω των winbankwebbanking και winbankmobile εφαρμογή, οι πελάτες της Τράπεζας ωφελήθηκαν από ένα σύνολο λειτουργικοτήτων και υπηρεσιών που ήταν άμεσα διαθέσιμες σε αυτούς ψηφιακά και μπορούσαν να τις ολοκληρώσουν χωρίς την επίσκεψη τους σε κατάστημα της τράπεζας, όπως:

  1. Υπηρεσίες που αφορούν στα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού

Οι πελάτες της Τράπεζα Πειραιώς που επλήγησαν από τον κορωνοϊό μπορούσαν, μέσω της υπηρεσίας winbankwebbanking, να κάνουν αίτηση για την αναστολή πληρωμών στεγαστικών και καταναλωτικών δανείων, επιταγών, καθώς και δανείων που αφορούσαν πελάτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Με την ίδια ευκολία, μπορούσαν να κάνουν αίτηση και όσοι πελάτες επιθυμούσαν να ενταχθούν στο πρόγραμμα «Γέφυρα» για επιδότηση δόσεων δανείου με προσημείωση ή υποθήκη την πρώτη κατοικία.

  1. Απόκτηση προϊόντων/ υπηρεσιών μέσα από ψηφιακά κανάλια (digitalsales)

Μέσα από την υπηρεσία winbankwebbanking οι πελάτες μπορούσαν να αποκτήσουν ή να αιτηθούν:

  • Πιστωτική κάρτα
  • Καταναλωτικό δάνειο
  • Λογαριασμό καταθέσεων
  • Προθεσμιακή κατάθεση
  • Ενεργοποίηση υπηρεσίας αποταμίευσης «Pay&Save»
  • Μεταφορά χρημάτων ανάμεσα σε λογαριασμό σε Ευρώ και σε λογαριασμό κύριων Ξένων Νομισμάτων
  • Ασφαλιστικά προϊόντα.
  1. Διαχείριση προϊόντων/ υπηρεσιών

Επιπλέον οι χρήστες των ψηφιακών καναλιών winbankwebbanking η/ και winbankmobile εφαρμογή απολαμβάνουν πλήθος υπηρεσιών που σχετίζονται με τον καλύτερο προγραμματισμό της οικονομικής τους δραστηριότητας και τη διαχείριση της σχέσης τους με τη Τράπεζα ή των προϊόντων που ήδη διαθέτουν.

Συγκεκριμένα, μπορούν να:

  • επικαιροποιήσουν τα προσωπικά τους στοιχεία, λαμβάνοντας σχετική ενημέρωση μόλις ολοκληρωθεί με επιτυχία η διαδικασία
  • παρακολουθήσουν τα έξοδα τους –  Στη winbankwebbanking και winbankmobile εφαρμογή ενσωματώθηκαν εργαλεία οικονομικού προγραμματισμού, έτσι ώστε ο χρήστης να γνωρίζει για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιεί σε ποια κατηγορία ανήκει, εάν είναι εντός ή εκτός του μηνιαίου προϋπολογισμού που έχει ορίσει, καθώς και την πορεία αποταμίευσης για τον στόχο που έχει ορίσει.
  • χρησιμοποιήσουν την πύλη Gov.gr – Οι πελάτες που είναι εγγεγραμμένοι στη winbank έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν και να ταυτοποιηθούν στο gov.gr χρησιμοποιώντας τους ίδιους κωδικούς
  • έχουν συνολική πληροφόρηση για τους λογαριασμούς σε άλλες τράπεζες – Πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς που είναι εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία και είναι ταυτόχρονα πελάτες άλλων Ελληνικών Τραπεζών (Alpha Bank, Eurobank, Εθνική Τράπεζα) με κωδικούς webbanking, μπορούν να διασυνδέσουν τα προϊόντα τους από την άλλη Τράπεζα, έτσι ώστε να έχουν τη συνολική εικόνα των οικονομικών τους στη winbankwebbanking
  • αλλάξουν τους λογαριασμούς που είναι συνδεδεμένοι με τη χρεωστική τους κάρτα
  • τροποποιήσουν τα όρια αναλήψεων & αγορών που αφορούν τη χρεωστική τους κάρτα
  • αλλάξουν το PIN της χρεωστικής τους κάρτας
  • ενεργοποιήσουν την υπηρεσία Block/ Unblock– Παρέχεται η δυνατότητα στο χρήστη να απενεργοποιήσει προσωρινά την κάρτα του και όποτε επιθυμεί να την ενεργοποιήσει
  1. Υπηρεσίες αυτό-εξυπηρέτησης (self-service)

Οι υπηρεσίες αυτό-εξυπηρέτησης ανασχεδιάστηκαν με σκοπό την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση του πελάτη:

  • Δωρεάν online εγγραφή στην winbank
  • Επαναφορά πρόσβασης κωδικών winbank
  • Υπενθύμιση username
  • Επανέκδοση password
  • Δήλωση κινητού extraPIN για λήψη κωδικού ασφαλείας

Στόχος της Τράπεζα Πειραιώς είναι ο διαρκής εμπλουτισμός των ψηφιακών καναλιών με νέες λειτουργικότητες, που θα καλύπτουν ολοένα και μεγαλύτερο φάσμα από τις ανάγκες των πελατών, με τους κατάλληλα εκπαιδευμένοι συνεργάτες στο δίκτυο καταστημάτων να εξυπηρετούν στις πιο σύνθετες ανάγκες τους.

shares