Καστοριά

Διαμαρτυρία συμπολίτη μας προς πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας

Στις 17/12/2020 αντιμετώπισα ένα συμβάν το οποίο θεωρώ απαράδεκτο στην συμπεριφορά μιας υπηρεσίας προς τον πολίτη .
Τα τελευταία περίπου 3 χρόνια συνεργάζομαι με τον Παροχο Ηλεκτρικής Ενέργειας (Ηρων) καθώς έχω αποχωρήσει από την ΔEH , την Πέμπτη λοιπόν ενώ εργαζόμουν από το σπίτι μου , όπως όλοι πλέον, στις 10:30 π.μ μου κόβετε το ρεύμα ξαφνικά και χωρίς καμία ειδοποίηση. Ολοι στην οικοδομή είχαν εκτός από εμένα .
Ανεξόφλητοι λογαριασμοί δεν υπάρχουν !
Κάλεσα στην ΔΕΔΔΗΕ να τους ρωτήσω τον λόγο & μου ανέφεραν ότι ίσως υπάρχουν παλια υπόλοιπα λογαριασμών. Τους παρακάλεσα να με ενημερώσουν που χρωστάω και μετά από αρκετή ώρα μου ανέφεραν ότι υπάρχει ένα υπόλοιπο ύψους 120 € από παλιο λογαριασμό οφειλή προς την ΔEH για το οποίο φυσικά δεν είχα ουδέποτε ενημερωθεί .
Ωστόσο πήγα στην ΔEH και μου ανέφεραν ότι υπάρχει μια τελευταία οφειλή σε εκκαθαριστικο λογαριασμό, τους ρώτησα γιατί δεν ενημερώθηκα και η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να με ενημερώσουν για να μου κόψουν το ρεύμα. Την ιδια απάντηση πήρα και από την ΔΕΔΔΗΕ . Η ερώτηση που τους εκανα ήταν πολύ απλη ”εν μέσω καραντίνας/covid-19 ,τηλεργασίας και εορτών κόβουν το ρεύμα χωρίς προειδοποίηση ;
Η απάντηση καμία..
Τα συμπεράσματα δικά σας !!
Νικος Καραντινος

Back to top button