Ο ορισμός του πρακτικού μάρκετινγκ στη ζωή μας αναφέρεται στην δημιουργία των αναγκών, στην κατασκευή ενός προϊόντος ή υπηρεσίας με βάση τις ανάγκες στην προώθησή του, στη διανομή και στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση. Ο σημερινός καταναλωτής επιθυμεί αυτό που του παρέχεται να έχει αξία.
Ποια όμως είναι η πραγματική έννοια της αξίας;
Χωρίς κάποιος να είναι οικονομολόγος ή επιστήμονας του μάρκετινγκ μπορεί εύκολα να καταλάβει, ότι η αξία ενός προϊόντος ή υπηρεσίας είναι το όφελος μείον του κόστους.
Η πραγματική αξία από την απόκτηση ενός προϊόντος είναι η υγεία, η ασφάλεια και τα ευεργετήματα που προσφέρει ένα προϊόν ή υπηρεσία.
Με δεδομένο ότι η Χώρα μας παράγει πολύτιμα προϊόντα, όπως εσπεριδοειδή, ελιές, φρούτα, λαχανικά και προϊόντα ζωικής παραγωγής υψηλής ποιότητας και χωρίς την επίδραση χημικών συστατικών, αυτό της δίνει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση για παράδειγμα με την Γερμανία, το Ην. Βασίλειο και άλλες χώρες, όπου η χημεία έχει τον κύριο λόγο στην παραγωγή των προϊόντων αυτών των χωρών.
Με άλλα λόγια η Ελλάδα «μοιράζει υγεία» ή μάλλον θα μπορούσε να «μοιράσει υγεία» αν το μάρκετινγκ και κυρίως η προώθηση και διανομή ήταν σε ένα καλύτερο από το σημερινό επίπεδο.
Κατά συνέπεια, η Ελλάδα και οι επιχειρήσεις της διαθέτουν προϊόντα με υψηλά ευεργετήματα, ανταγωνιστικές τιμές, αλλά υστερούμε ακόμη στον τομέα του μάρκετινγκ, δηλαδή, στην προώθηση και διανομή.
Χιλιάδες επιστήμονες μπορούν να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις, έτσι ώστε η Αχίλλειος πτέρνα του ελληνικού μάρκετινγκ να θεραπευτεί.
Ας μην υποτιμούμε το νέο Έλληνα, τις δυνατότητες και το μυαλό του και ας του δώσουμε την ευκαιρία ανοίγοντάς του το δρόμο με σκοπό την αυτοβοήθηση και αυτού και της οικονομίας και της κοινωνίας ολόκληρης.
Επιπλέον, να μη δαιμονοποιούμε το μάρκετινγκ. Είναι αυτό που θα μάς οδηγήσει σε ένα νέο εξαγωγικό προσανατολισμό, στην αύξηση της πρωτογενούς παραγωγής, αφού η ζήτηση για τα προϊόντα μας επιβάλλεται να αυξηθεί. Φυσικά σε αυτό επιβάλλεται και η εφαρμογή του σύγχρονου μάρκετινγκ και μάλιστα του ψηφιακού.
Η παγκοσμιοποίηση είναι γεγονός. Ο ανταγωνισμός τεράστιος και οι κερδισμένοι θα είναι αυτοί που έχουν συγκριτικά πλεονεκτήματα. Οι Ελληνικές επιχειρήσεις.