Ας μου επιτραπεί να παρουσιάσω την δική μου εκδοχή για το τουριστικό λογότυπο της Καστοριάς Μας, προέκυψε από αποτέλεσμα πολύς αγάπης προς την Πόλη μου , που ήθελα να αποκτήσει και μια μασκότ…
💌Το λογότυπο με την “Ζαχαρούλα” την χήνα αποτελείται από απλή χειροποίητη τυπογραφία και μια εικονογραφημένη μασκότ.
Χρησιμοποιώ μια πολύχρωμη, συμπληρωματική μπλε, κόκκινη, κίτρινη …παλέτα χρωμάτων.
Ενώ, λοιπόν, ο συνολικός σχεδιασμός είναι δυνατός, αυτό το λογότυπο είναι σε μεγάλο βαθμό επιτυχημένο για το πόσο χαριτωμένο είναι!😄
💌Επιπλέον, ας το παραδεχτούμε, με αυτόν τον λογότυπο η Καστοριά δεν θα μείνει απαρατήρητη η ίδια, χωρίς αυτή την χαριτωμένη, μασκότ την Βυζαντινή “Ζαχαρούλα “😊
💌Μια κοινή σύγχυση που βλέπουμε είναι να κατανοήσουμε τη διαφορά μεταξύ λογότυπων και επωνυμίας (μάρκας). Ακούγεται περίπλοκο αλλά η διαφορά είναι αρκετά απλή: Η μάρκα είναι το σύνολο των αντιλήψεων που έχουν οι άνθρωποι για την “εταιρεία”. Με άλλα λόγια, μπορεί να θεωρηθεί ως η μεγάλη εικόνα που αφήνει η “εταιρεία” στον πελάτη. Αυτή η εντύπωση μπορούν να αφήσουν πολλά πράγματα, όπως οι διαφημίσεις, η εξυπηρέτηση πελατών και ναι, ακόμα και το λογότυπό.
💌Σωστά καταλάβατε, το λογότυπό είναι μέρος της επωνυμίας (όχι το αντίστροφο).
Γι αυτό επιβάλλεται να είναι λίγο πιο περίτεχνο …
Φωτογραφικό υλικό από την σχεδίαση …βήμα βήμα
Δωροθέα Χαρίτωνος