Ο Βρετανός καλλιτέχνης του δρόμου Μπάνκσι επιβεβαίωσε ότι μια νέα τοιχογραφία που δείχνει μια νοικοκυρά της δεκαετίας του 1950 με πρησμένο μάτι να σπρώχνει προφανώς έναν άνδρα μέσα σε έναν εγκαταλειμμένο καταψύκτη οριζόντιου τύπου ήταν δικό του έργο νωρίς σήμερα για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, μερικές ώρες προτού η συσκευή απομακρυνθεί.
Το έργο τέχνης, το οποίο ο Μπάνκσι τιτλοφόρησε στον ιστότοπό του ως “Η μάσκαρα της ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου”, εμφανίστηκε στην παραλιακή πόλη Μάργκεϊτ, στην ανατολική Αγγλία, τη νύχτα της Κυριακής. Το θέμα και η χρονική στιγμή μοιάζουν να υπογραμμίζουν τη βία κατά των γυναικών.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο Μπάνκσι δίνει λίγα στοιχεία για τη δουλειά του, η οποία εμφανίζεται συνήθως σε δημόσιους χώρους στη διάρκεια της νύχτας, πέρα από μια επιβεβαίωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο καλλιτέχνης Πιτ Μπράουν ζωγράφιζε τη σκηνή όταν ο πραγματικός καταψύκτης –που αποτελούσε αναπόσπαστο τμήμα του έργου– απομακρύνθηκε σήμερα το πρωί.
“Ένα φορτηγό του δημοτικού συμβουλίου εμφανίστηκε και απομάκρυνε τον καταψύκτη”, είπε και πρόσθεσε πως το όχημα έφερε φώτα έκτακτης ανάγκης και έναν μεταλλικό κλωβό όπως εκείνοι που χρησιμοποιούνται για την απομάκρυνση αντικειμένων από τους δρόμους.
Ο Μπράουν, που είχε έρθει στο Μάργκεϊτ από το Μπαθ, είπε πως είχε έρθει στην πόλη για να ζωγραφίσει τη θάλασσα, όμως όταν είδε την τοιχογραφία άρχισε να ζωγραφίζει τη σκηνή ενός τοίχου αντί γι΄αυτό.
Ο κάτοικος της πόλης Λι Χίλτον δήλωσε πως αγαπά την τέχνη και πως χάρηκε πραγματικά για το έργο αυτό.
“Σκεφτόμουν πάντοτε πως ίσως κάποιος έφτιαχνε μια ζωγραφιά στον τοίχο, αλλά δεν περίμενα ποτέ έναν Μπάνκσι”, είπε.
Είχε δει ένα φορτηγάκι να φθάνει το βράδυ της Κυριακής και να καλύπτει την περιοχή με μουσαμά, είπε, και όταν ξύπνησε τη Δευτέρα η τοιχογραφία ήταν εκεί.
Όμως δεν πήρε το μάτι του τον καλλιτέχνη και είπε πως ακόμη κι αν τον είχε δει, δεν θα ήθελε να αποκαλύψει την ταυτότητά του.
Σύμφωνα με τοπικό ΜΜΕ ο καταψύκτης απομακρύνθηκε για λόγους υγείας και ασφάλειας.
ΑΠΕ