Σε επίπεδο εσωτερικού, τη μεγαλύτερη ζήτηση σημειώνουν το Ναύπλιο, η Καστοριά, η Πιερία, η Μεσσηνία, το Ξυλόκαστρο, τα Μετέωρα, το Πόρτο Χέλι, τα Ζαγοροχώρια αλλά και νησιωτικοί προορισμοί όπως η Κέρκυρα, η Ρόδος, η Πάτμος, η Κρήτη, η Ζάκυνθος, η Χίος, η Μυτιλήνη, η Σύρος, η Σκύρος, τα Κύθηρα.
Όσον αφορά τους προορισμούς του εξωτερικού, οι Έλληνες προκρίνουν Ευρωπαϊκούς προορισμούς όπως η Ιταλία, η Ιβηρική Χερσόνησος, η Ν. Γαλλία, το Παρίσι, η Βουδαπέστη, το Στρασβούργο, η Κύπρος, η Βιέννη, το Μπριζ αλλά και την Αμερική.
Επιπλέον, τα Ιεροσόλυμα, η Κωνσταντινούπολη και η Αίγυπτος, λόγω των Πατριαρχείων τους, αποτελούν για άλλη μια χρονιά πόλο έλξης των Ελλήνων, στο πλαίσιο του θρησκευτικού ιδεώδους.
Σε γενικές γραμμές, μέχρι στιγμής, οι περισσότερες κρατήσεις αφορούν ταξίδια στο εξωτερικό, με αναλογία 7 (εξωτερικό) προς 3 (Ελλάδα). Η Ομοσπονδία FedHATTA καλεί τους Έλληνες ταξιδιώτες να αξιοποιήσουν περαιτέρω την προστασία και τη διευκόλυνση που προσφέρουν τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στα ταξίδια τους κατά την Πασχαλινή περίοδο, καθώς υπάρχει πλήθος προσφορών και μεγάλη γκάμα ταξιδιωτικών προϊόντων για κάθε γούστο και για κάθε βαλάντιο.
Ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Είμαστε προετοιμασμένοι για μια έντονη Πασχαλινή περίοδο στα ταξίδια, που εμφανίζει χαρακτηριστικά αναζωογονημένης ζήτησης από τους Έλληνες ταξιδιώτες.
Η Ελληνική αγορά και η διάθεση των Ελλήνων για ταξίδια έχει αποδείξει ότι είναι ανθεκτική, και έχει μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης. Αποτελεί δε σημαντικό τροφοδότη των Ελληνικών προορισμών και συμβάλει στην τόνωση της τοπικής οικονομίας τους.
Η Ελληνική αγορά οργανωμένου τουρισμού διακινεί, όπως πάντα, με υπεύθυνο τρόπο τους Έλληνες ταξιδιώτες σε όλους τους αγαπημένους τους προορισμούς σε όλο τον κόσμο, αναλαμβάνοντας κάθε ευθύνη για το ταξίδι τους και προσφέροντας διευκολύνσεις που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα τους ήταν διαθέσιμες».