Μετρώντας δύο μήνες από την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη που στιγμάτισε για πάντα τον ελληνικό σιδηρόδρομο, το μουδιασμένο επιβατικό κοινό εξακολουθεί να επιλέγει τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις του σε ποσοστό έως και 150% περισσότερο από πριν.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΛΟΙΑΡΙΔΗ
Ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανος Τσόλης αναφέρει στο ΤhessToday.gr ότι τα ΚΤΕΛ απορρόφησαν τον μεγαλύτερο όγκο του επιβατικού κοινού που παλιά έπαιρνε το τρένο, καταγράφοντας αύξηση περισσότερη του 100%, σε ορισμένες μέρες έως και 150%. “Εκτός από το κοινό που πλέον ταξιδεύει με το αεροπλάνο για τη μετακίνηση Αθήνα – Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, η πλειονότητα προτιμά το ΚΤΕΛ”.
Τα διπλάσια λεωφορεία μετά τα Τέμπη
Για να ανταποκριθούν τα ΚΤΕΛ στις ανάγκες του επιβατικού κοινού, τα δρομολόγια διπλασιάστηκαν, εξηγεί ο κ. Τσόλης. “Πριν τα Τέμπη, τις καθημερινές, είχαμε συνολικά 18 δρομολόγια ημερησίως από και προς την Αθήνα, αυτή τη στιγμή έχουμε 30 δρομολόγια. Την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή τα δρομολόγια ήταν το πολύ 25 την ημέρα, ενώ σήμερα είναι 50”, αναφέρει και προσθέτει πως ως διοίκηση προχώρησαν στην ένταξη εκτάκτων δρομολογίων με επινοικιασμένα λεωφορεία, για τις γραμμές όπου υπάρχει αυξημένη ζήτηση, όπως το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα.
Γυρνούν την πλάτη στον ΟΣΕ οι επιβάτες
Η ακριβώς αντίθετη εικόνα επικρατεί στον σταθμό του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη, καθώς διεξάγονται καθημερινά μόλις δύο δρομολόγια τρένων για Αθήνα, ένα το πρωί, ένα το απόγευμα και ένα ενδιάμεσο, από λεωφορείο. Ένας σταθμός που δεν έμεινε αλώβητος οικονομικά, καθώς το πλήγμα από την ξαφνική απουσία του επιβατικού κοινού, επηρέασε και τον τζίρο των επιχειρήσεων που λειτουργούν μέσα στο χώρο του σιδηροδρομικού σταθμού. Επιβάτης που μετακινούνταν τακτικά στην Αθήνα με τρένο αλλά πλέον ταξιδεύει με το ΚΤΕΛ, δηλώνει στο ΤhessToday.gr ότι “ο σταθμός των τρένων είναι άδειος, καμία σχέση με παλιά, εγώ προτιμώ το ΚΤΕΛ τελευταία λόγω φόβου”.