Η επέκταση του συστήματος μεταφοράς σε όλη την ελληνική επικράτεια, η διασύνδεσή του με τα συστήματα των γειτονικών χωρών, αλλά και η αύξηση δυναμικότητας & ασφάλειας εφοδιασμού, αποτελούν τους τρεις πυλώνες του business plan του ΔΕΣΦΑ τα επόμενα χρόνια, όπως αυτό αποτυπώνεται στο νέο Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2023 – 2032.
Του Κώστα Δεληγιάννη
Για αυτό τον σκοπό, στο Πρόγραμμα προβλέπεται η ανάπτυξη 83 έργων, συνολικού προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ. Επίσης, ο «οδικός χάρτης» ανάπτυξης των υποδομών αυτών είναι αρκετά εμπροσθοβαρής, καθώς τα 64 έργα αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία έως το τέλος του 2024.
Στη συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε η διοίκηση του ΔΕΣΦΑ, ο Διευθυντής Ανάπτυξης Υποδομών, Ιωάννης Χωματάς, παρουσίασε επικαιροποιημένα στοιχεία για τα έργα που είναι ήδη υπό υλοποίηση, ή πρόκειται να ξεκινήσουν να «ωριμάζουν» για έναρξη κατασκευής το επόμενο χρονικό διάστημα.
Στο 35% η κατασκευή του αγωγού Δ. Μακεδονίας
Μία από τις πιο σημαντικές επενδύσεις, που βρίσκεται ήδη υπό κατασκευή, είναι ο αγωγός προς τη Δυτική Μακεδονία. Σύμφωνα με τον κ. Χωματά, η πρόοδος του έργου αγγίζει το 35%, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το φθινόπωρο του 2024. Κι αυτό γιατί στόχος είναι το φυσικό αέριο να «φτάσει» στην περιοχή πριν από τον χειμώνα, ώστε να τροφοδοτηθεί με καύσιμο η μονάδα συμπαραγωγής που κατασκευάζεται, για την υποστήριξη των τηλεθερμάνσεων.
Συνέχεια του άρθρου στο insider.gr