Στον επαρχιακό δρόμο από την Μάρπησσα προς Παροικιά, λίγο πριν την στροφή προς την κοσμική Νάουσα στην Πάρο, η κάμερα του ΑΠΕ-ΜΠΕ στράφηκε σε μια οικογενειακή επιχείρηση που αποφάσισε να πάει κόντρα στην νοοτροπία «επένδυση μόνο στον τουρισμό» και να ρισκάρει «με μοναδικό όπλο την ποιότητα» . Στόχος τους να κερδίσουν από εδώ, όχι μόνο την αγορά του νησιού αλλά ολόκληρης της Ελλάδας φτάνοντας μάλιστα και σε εξαγωγές στο εξωτερικό. Διάλεξαν μάλιστα, ως όνομα της επιχείρησης και των προϊόντων το νησί «Κέρος» με την μεγάλη αρχαιολογική ιστορία στο τρίγωνο Νάξου-Κουφονησίου-Αμοργού ως σύμβολο της κυκλαδίτικης γαστρονομίας. Πρόκειται για ένα succes story καθώς η κρίση των προηγούμενων χρόνων ανάγκασε πολλά νεαρά ζευγάρια που δεν έβρισκαν εργασιακή απασχόληση στην Αθήνα με βάση τις σπουδές τους, να επιστρέψουν μόνιμα στην Πάρο λόγω καταγωγής τουλάχιστον ενός εκ των δύο.