Δεν ξέρω πραγματικά τι με πιάνει αλλά πάντοτε τέτοια εποχή συμβαίνουν γεγονότα (κλείσιμο αεροδιαδρόμου λόγω χιονόπτωσης, έλλειψη ενδιαφέροντος για τις πτήσεις, αναβάθμιση, πύργος ελέγχου κ.α) που φέρνουν το πολύπαθο αεροδρόμιο της Καστοριάς στην επικαιρότητα, με τελευταίο άρθρο του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ στην στήλη DARK ROOM όπου γίνεται αναφορά για τον διαγωνισμό για τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια που ανήκουν στο ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ το οποίο είναι τώρα στο στάδιο της υπογραφής με το σχήμα των συμβούλων και μόλις υπογράψουν οι σύμβουλοι θα ξεκινήσουν μια τουρνέ για να επισκεφθούν κάθε ένα από τα 22 αεροδρόμια.
Θα πρέπει να καταγράψουν τι υπάρχει σε εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, τι δυνατότητες ανάπτυξης και επέκτασης έχει το κάθε ένα από αυτά και να διαπιστώσουν αν κάποιο ή κάποια από αυτά μπορούν να έχουν εκτός από την επιβατική κίνηση και cargo.
Ουσιαστικά, δηλαδή, μιλάμε για μια επιχειρηματική μελέτη για κάθε αεροδρόμιο, ώστε στη συνέχεια να φτιάξουν το χρηματοοικονομικό μοντέλο πάνω στο οποίο θα σχεδιαστεί ο διαγωνισμός. Μεταξύ της ομάδας των 22 αεροδρομίων είναι αυτά σε Χίο, Πάρο, Νάξο, Σύρο, Γιάννενα, Λήμνο, Καστοριά, Κάρπαθο, Μήλο, Κύθηρα Κάλυμνο, Λέρο κ.ά.
Επειδή η προηγούμενη περιφερειακή διοίκηση υπό τον κο Κασαπίδη, είχε δεσμευτείτε ότι το μοναδικό αεροδρόμιο της Δυτικής Μακεδονίας θα είναι αυτό της Καστοριάς και επειδή όπως αναφέρετε και στο άρθρο του ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ξεκινάει ο διαγωνισμός για τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια και θέλω να πιστεύω ότι και η τωρινή περιφερειακή διοίκηση υπό τον κο Αμανατίδη έχει την ίδια άποψη για το αεροδρόμιο της Καστοριάς, είναι επιτέλους η μεγάλη ευκαιρία για την αναβάθμιση του αεροδρομίου μας.
Βασίλης Τσιφλικιώτης
1 λεπτό ανάγνωση