ΕκδηλώσειςΚαστοριά

Καστοριά: Share Your Knowledge με τον Δρ. Πρόδρομο Μοναστηρίδη

Ο Δρ. Πρόδρομος Μοναστηρίδης είναι ο διευθυντής Marketing Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης και ο πρόεδρος του ΔΣ του Thessaloniki Convention Bureau

Στο πλαίσιο του κύκλου σεμιναρίων «Share Your Knowledge · Μοιράσου τη γνώση σου» θα πραγματοποιηθεί διάλεξη με ομιλητή τον Δρ. Πρόδρομο Μοναστηρίδη, Διευθυντή Marketing Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης και Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Thessaloniki Convention Bureau, την Παρασκευή 19 Απριλίου 2024 στις 9:30 π.μ. στην αίθουσα Β10, στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, στην Καστοριά.
Τίτλος διάλεξης:
«Επικοινωνία και πολιτισμός σε δύσκολες συνθήκες»
Τη συζήτηση οργανώνει και συντονίζει η κ. Μαρία Ματσιώλα, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, στο πλαίσιο του μαθήματος Πολιτιστικές και Δημιουργικές Βιομηχανίες.
Η διάλεξη θα πραγματοποιηθεί με διαδικτυακή παρουσία του ομιλητή.
Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Ο Δρ. Πρόδρομος Μοναστηρίδης έχει πτυχίο Marketing από το Τμήμα Marketing του ΑΤΕΙΘ, ενώ είναι κάτοχος μεταπτυχιακών από το University of Sunderland (UK) στο Marketing (ΜΑ) και στην καινοτομία (Master of Philosophy) με θέμα “A best practice for New Product Development for the Greek Banking Sector”. Το διδακτορικό του από το Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. του ΑΠΘ ασχολείται με την καινοτομία, το marketing και τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
Έχει διατελέσει Σύμβουλος Marketing της Τράπεζας Μακεδονίας – Θράκη, ενώ έχει συνεργαστεί ως έκτακτος καθηγητής στο Τμήμα Marketing του ΑΤΕΙΘ, στο CITY COLLEGE και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Την περίοδο αυτή, διδάσκει στο American College of Thessaloniki και στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Είναι, επίσης, Visiting Researcher στο DAFM Researcher Center του King’s College.
Διδάσκει θέματα marketing, πολιτιστικού marketing, event management, fundraising και επικοινωνίας. Η αρθρογραφία του σε συνέδρια και επιστημονικές εφημερίδες περιλαμβάνει ζητήματα καινοτομίας, Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, πολιτισμού και marketing, ενώ έχει συμμετάσχει και στη συλλογική έκδοση Innovation Policies in the European News Media Industry: A Comparative Study, Media Business and Innovation με το κεφάλαιο “Market Structure and Innovation Policies in Greece” (Springer editions, 2017). To 2021, εκδόθηκε από τις εκδόσεις του Πανεπιστημίου Μακεδονία, το βιβλίο του «Μάρκετινγκ, πολιτισμός και καινοτομία».

Back to top button