Κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο του Δρ. Ανδρέα Μήλιου “Πώς να αναδείξεις τον τόπο σου – Μάρκετινγκ και διαχείριση επωνυμίας τόπων και πόλεων (City Branding)” από τις εκδόσεις “ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ”, το οποίο προλογίζει ο Πρόεδρος του ΚΕΠΕ, Καθηγητής Οικονομικών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.
Πραγματεύεται την εικόνα των πόλεων ως σημαντικό μοχλό για τη συνολική ανάπτυξής τους. Περιλαμβάνει πολιτικές και στρατηγικές δημιουργίας και διαχείρισης επώνυμης εικόνας και παραδείγματα αξιοποίησής της από διάφορες πόλεις του κόσμου. Προτείνει, επίσης, πολιτικές και στρατηγικές για την αξιοποίηση της εικόνας τριών ελληνικών πόλεων: της Αθήνας , της Καλαμάτας και της Καστοριάς.
Το βιβλίο φιλοδοξεί να αποτελέσει πρακτικό οδηγό και πηγή άντλησης ιδεών για τα στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, χρήσιμο βοήθημα για φοιτητές Οικονομικών και Τουριστικών Σχολών και ενδιαφέρον εγκυκλοπαιδικό ανάγνωσμα για κάθε αναγνώστη που νοιάζεται τον τόπο του.
Είναι γραμμένο σε απλή γλώσσα για να είναι κατανοητό από τους μη ειδικούς αναγνώστες.
«Το βιβλίο είναι ένα θαυμάσιο κείμενο που καλύπτει το υφιστάμενο κενό στην ελληνική βιβλιογραφία. Η μεθοδική και κατανοητή γραφή και η ενημερωμένη ξενόγλωσση βιβλιογραφία το καθιστούν χρήσιμο βοήθημα για σπουδαστές και στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ωφέλιμο ανάγνωσμα για κάθε ενημερωμένο αναγνώστη» –Παναγιώτης Λιαργκόβας, Πρόεδρος ΚΕΠΕ, Καθηγητής Οικονομικών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
Περιεχόμενα:
Εισαγωγή
Συνοπτική εισαγωγή στο μάρκετινγκ
Το μάρκετινγκ τόπων και πόλεων
Η διαχείριση της επωνυμίας τόπων και πόλεων (City branding)
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ και η διαχείριση επωνυμίας τόπων και πόλεων
Καλές πρακτικές διαχείρισης της επωνυμίας πόλεων
Μελέτες περίπτωσης διαχείρισης της επωνυμίας ελληνικών πόλεων