Καστοριά

Καστοριά: Η εκδρομή της τάξης του ’72

Πώς ξαναγίναμε παιδιά, ΕΜΕΙΣ, που η ηλικία μας κοντεύει να είναι ίδια με τον αριθμό της χρονιάς που αποφοιτήσαμε…
Ξεκινήσαμε με πολλή διάθεση ένα πρωινό αρκετοί συμμαθητές και κάποιοι από Θεσσαλονίκη που θα μας συναντούσαν, για να επισκεφθούμε τα αρχαία της Βεργίνας. Φωνές, γέλια, διάλογοι με πειράγματα κ χιούμορ, κάναμε την πρώτη στάση για καφέ στο χωριό.
Συνεχίσαμε με ομαλή ανάβαση μέχρι τα μεγαλοπρεπή τεραστίων διαστάσεων ανάκτορα που πρόσφατα έγιναν επισκέψιμα.
Στη συνέχεια είδαμε τους βασιλικούς τάφους (τύμβους) με ευρήματα- θησαυρούς και εκεί ήταν που μας ζητήθηκε να δείξουμε ταυτότητες για να βεβαιωθούν ότι είμαστε άνω των 65!
Μετά στο καινούριο μουσείο των Αιγών, εντυπωσιακότατο..
Φάγαμε αργά για μεσημέρι στη Βέροια κ απολαύσαμε τη θέα από την ” Ελιά”.
Γυρίσαμε στην πόλη μας γεμάτοι από όμορφες εικόνες κ συναισθήματα, με την υπόσχεση να επαναληφθεί η εξόρμηση. Παιδιά, να είμαστε όλοι καλά καθώς κι αυτοί που δεν ήταν μαζί μας αυτή την φορά…