Το ΚΜΟΠ διοργανώνει εξ αποστάσεως επιμόρφωση για τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων οι οποίοι διδάσκουν στη Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. H επιμόρφωση αφορά στο πρόγραμμα Erasmus+ MILES και τη δυνατότητα συνεργασίας-συμμετοχής σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών. Η εναρκτήρια συνάντηση θα διεξαχθεί την Τετάρτη 30/04/2025 και ώρα 16:00 έως 17:45. Το link των συναντήσεων θα αποσταλεί έγκαιρα.
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών θα υλοποιηθεί αποκλειστικά εξ αποστάσεως. Τα μαθήματα θα διαρκέσουν από 30/04/2025 έως 18/06/2025 και θα πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη 16:00 – 17:45. Το σύνολο των διδακτικών ωρών είναι 15.
Θα δοθούν βεβαιώσεις επιτυχούς παρακολούθησης.
Παρακαλείται η Διεύθυνση του σχολείου να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς με κάθε πρόσφορο τρόπο, ώστε οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι και την Παρασκευή 25/04/2025 στην παρακάτω φόρμα:
https://forms.gle/BakkbYG6gWAwtZwb8
Μετά τη δήλωση συμμετοχής θα λάβετε οδηγίες και το link των συναντήσεων. Σε περίπτωση μεγάλης συμμετοχής θα ληφθεί υπόψη η σειρά εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο υλοποίησης κ. Δημήτριο Τζήμα στο email [email protected]
Εμβέλεια. Το έργο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων. Δεν απαιτούνται προηγούμενες σχετικές με το θέμα γνώσεις, αλλά κίνητρο και ενδιαφέρον.
Εκπαιδευτικό υλικό
Το εκπαιδευτικό υλικό αποτελείται από πέντε
ενότητες, ενώ για κάθε εκπαιδευτική ενότητα, θα
παρέχονται σχέδια μαθημάτων και αποκλειστικό
ψηφιακό και μη υλικό μέσω της εκπαιδευτικής
ψηφιακής πλατφόρμας MILES.
Προδιαγραφές έργου. Το ΚΜΟΠ υλοποιεί το
πρόγραμμα Erasmus+ MILES για εκπαιδευτικούς και
μαθητές/τριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα αφορά σε έναν ολοκληρωμένο κύκλο μαθημάτων και δράσεων με στόχο την προώθηση δραστηριοτήτων που εξοικειώνουν εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες με τη διαχείριση της παραπληροφόρησης (disinformation) και των fake news, καθώς και την απόκτηση δεξιοτήτων media/data literacy (αλγόριθμοι, ανάλυση δεδομένων και τεχνητή νοημοσύνη).
Στόχος είναι η συζήτηση σχετικά με την παραπληροφόρηση και τους κινδύνους του διαδικτύου (filter bubbles & echo chambers), καθώς και ο προσδιορισμός των αναγκών της εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με την παραπληροφόρηση στα σχολεία. Επιπλέον, στόχος είναι η ενίσχυση της κριτικής σκέψης και η ανάπτυξη της ικανότητας και της αυτοπεποίθησης των μαθητών/τριών να αναγνωρίσουν ψευδείς ειδήσεις και να εξασκήσουν μεθόδους «pre-bunking» – έλεγχος της αλήθειας και της αξιοπιστίας των πηγών – αντιμετώπιση ψευδών ή παραπλανητικών πληροφοριών και μηνυμάτων.