Καινοτομικό σύστημα καταγραφής της εμπειρίας των ληπτών υπηρεσιών υγείας στο Νοσοκομείο Καστοριάς. Η γνώμη των πολιτών είναι σημαντική
Όραμα της Διοίκησης του Γενικού Νοσοκομείου Καστοριάς είναι η πρόσβαση των πολιτών σε υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας. Φροντίζουμε για το πολύτιμο αγαθό της υγείας με προτεραιότητα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε ανθρώπου με ένα σύστημα καθαρά ασθενοκεντρικό.
Η σωστή οργάνωση και η αποτελεσματική λειτουργία αποτελούν βασικούς παράγοντες προκειμένου το Νοσοκομείο να έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου με τον βέλτιστο τρόπο.
Μέριμνα είναι να αξιολογεί το περιβάλλον και τις προσδοκίες των ασθενών και των φροντιστών και να ιεραρχεί ανάλογα με την σημασία τους για την λήψη αποφάσεων που αφορούν τόσο στα λειτουργικά χαρακτηριστικά, όσο και στην απόδοση του οργανισμού.
Τον Οκτώβριο 2024 τοποθετήθηκε συσκευή touchscreen (εξωτερικά ιατρεία) και ερωτηματολόγιο μέσω QR CODE στις κλινικές, δίνοντας την δυνατότητα στους ασθενείς και επισκέπτες να εκφράσουν εύκολα, με το smartphone, την γνώμη τους για τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας απαντώντας ανώνυμα σε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο, σε βασικούς τομείς για την εμπειρία που είχαν κατά την παραμονή τους στο Νοσοκομείο.
Έτσι, συλλέγεται μεγάλος αριθμός δεδομένων και πληροφοριών και αξιοποιούνται για συμπεράσματα και αποφάσεις. Το Νοσοκομείο εντοπίζει τα «δυνατά σημεία» αλλά και τους τομείς που χρήζουν βελτίωσης.
Δημιουργήσαμε με αυτόν τον τρόπο ένα κανάλι επικοινωνίας με το Γραφείο Ποιότητας, το Γραφείο Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας, την Διοίκηση και τους ασθενείς που έμπρακτα πλέον η γνώμη τους μετράει συμβάλλοντας στην οικοδόμηση σχέσης εμπιστοσύνης.
Οι τομείς και τα σημεία που οι ίδιοι οι ασθενείς κρίνουν ότι επιδέχονται βελτίωσης , το Νοσοκομείο τα θέτει σε προτεραιότητα.
Τα άμεσα και μακροπρόθεσμα οφέλη από την εφαρμογή της συσκευής αξιολόγησης και τις καρτέλες QR CODE είναι :
– Επιβεβαίωση ότι καθημερινά λειτουργούν όλα άψογα
– Άμεση αντίδραση-παρέμβαση με αναφορές προς την Διοίκηση όταν προκύπτει κάτι έκτακτο (αρνητικά σχόλια)
– Δίνεται η δυνατότητα άμεσα στον ασθενή να εκφράσει την δυσαρέσκεια του και την ικανοποίηση του
– Η γνώμη των πολιτών είναι σημαντική
– Δεν απασχολούνται ανθρώπινοι πόροι
– Συγκέντρωση μεγάλου όγκου αυθόρμητων και ειλικρινών αξιολογήσεων ώστε να διαπιστώνονται οι διακυμάνσεις απόδοσης σε βάθος χρόνου
– Κίνητρο στους εργαζόμενους ώστε να παρέχουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες
– Αξιόπιστα στατιστικά δεδομένα για την αξιολόγηση των τμημάτων και υπηρεσιών του Νοσοκομείου
Με ουσιαστικό και αποτελεσματικό τρόπο, πρωτοπορούμε ώστε να γινόμαστε κάθε μέρα και καλύτεροι.