Στην Καστοριά ξεκίνησε η λειτουργία της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας για την υποβολή αιτημάτων στις υπηρεσίες της Περιφέρειας
Ρεπορτάζ: Μάριος Κωνσταντινίδης
Ένα χρήσιμο εργαλείο για τους κατοίκους εκεί, αλλά κυρίως για τους κατοίκους απομακρυσμένων χωριών, καθώς μπορούν να κάνουν τα αιτήματά τους εξ αποστάσεως.
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας συμμετέχει με μία νέα υπηρεσία προς τους πολίτες, όχι μόνο της Περιφέρειας, αλλά και όλης της Ελλάδος, η οποία μπορεί να προσφέρει την άμεση επικοινωνία με τις υπηρεσίες των Περιφερειακών Ενοτήτων, αναλόγως που ενδιαφέρονται. Μπορούν να καταθέσουν αιτήματα και τις σχετικές ερωτήσεις που έχουν, αλλά και να βρουν και να δουν ποια είναι η διαδικασία για ένα αίτημα που έχουν.
Η κ. Λίτσα Πουρσανίδου, Διευθύντρια Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς ανέλυσε μέσω της εκπομπής «Περίμετρος» της ΕΡΤ3 πως δουλεύει η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία και πως μπορεί κανείς να εξυπηρετηθεί.
«Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας συμμετέχει στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Για τα δεδομένα της Περιφέρειάς μας είναι μια νέα υπηρεσία η οποία δίνει τη δυνατότητα στον καθένα πολίτη, είτε μένει στις τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες της συγκεκριμένης Περιφέρειας, είτε και εκτός Περιφέρειάς μας, ώστε με εξοικονόμηση χρόνου, χωρίς να ταλαιπωρηθεί με άνεση και ευκολία από τον ιδιωτικό του χώρο, να υποβάλλει το αίτημά του. Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας προσαρμόζεται στην ψηφιακή εξέλιξη προσαρμόζεται με επιτυχία θεωρώ, γιατί υπάρχει συνέχεια σε όλο αυτό που ξεκίνησε.
Θέλει να βελτιώσει το επίπεδο της εξυπηρέτησης των πολιτών της», ανέφερε μεταξύ άλλων.