Sold out είναι τα ξενοδοχεία στην Καστοριά για τις γιορτές των Χριστουγέννων, καθώς η παραλίμνια πόλη της Δυτικής Μακεδονίας, με το Σπήλαιο του Δράκου, τα βυζαντινά και τα μεταβυζαντινά μνημεία, έχει ένα τουριστικό προϊόν που κερδίζει το brand loyalty όσων την επισκέπτονται.
Της
Η Καστοριά, που έχει ήδη μπει στον τουριστικό χάρτη των εναλλακτικών ηπειρωτικών προορισμών της χώρας μας, προσελκύει μεγάλο αριθμό τουριστών από τη Νότιο Ελλάδα, ενώ την προτιμούν για τις φυσικές της ομορφιές και τον πολιτισμικό της πλούτο Ισραηλινοί, Κύπριοι, πολλοί Βαλκάνιοι επισκέπτες, αλλά και τουρίστες από τη Βρετανία και τη Γαλλία.
Τα παραπάνω δήλωσε ο δήμαρχος Καστοριάς, Γιάννης Κορεντσίδης, με την ευκαιρία επισημοποίησης της συνεργασίας με τη Μarketing Greece, που σκοπό έχει την πιο ολοκληρωμένη και δυναμική προώθηση της περιοχής, με την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων και του know how που διαθέτει η Marketing Greece.
Συνέχεια στο powergame.gr