Ελλάδα

«Σφραγίζει» το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων – Κλείνουν είσοδοι, δίωρο επισκεπτήριο, κάρτες για τους συνοδούς…

Στη λήψη αυστηρών μέτρων, που ξεκινούν από τον καθορισμό αυστηρού ωραρίου επισκεπτηρίων και φτάνει μέχρι και το κλείσιμο εισόδων, προχωρά η διοίκηση του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων.

Αφορμή φαίνεται ότι αποτελούν τα τελευταία κρούσματα κλοπών, ακριβών μηχανημάτων, σε νοσηλευτικά ιδρύματα της χώρας. Έτσι η διοίκηση αποφάσισε να «σφραγίσει» το νοσοκομείο, δρώντας κυρίως προληπτικά!

Και μπορεί τα νέα μέτρα που εφαρμοστούν άμεσα να προκαλέσουν δυσκολίες, ειδικά στο επισκεπτήριο, όμως σκοπός είναι να υπάρχουν κανόνες οι οποίοι θα τηρούνται απαρέγκλιτα. Και για τον λόγο αυτό, θα αξιοποιηθεί προσωπικό από το υπάρχον, προκειμένου να αναλάβει την ευθύνη τήρησης των νέων κανόνων.

Την επικαιροποίηση των κανόνων λειτουργίας του νοσοκομείου, παρουσίασε ο Διοικητής του Βασίλης Τσίκαρης, επισημαίνοντας ότι σκοπός τους είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών, η διασφάλιση της ηρεμίας, η διασφάλιση της εργασιακής ειρήνης και ο περιορισμός των λοιμώξεων.

Τι ισχύει στο εξής…

– Στο νοσοκομείο ισχύει επισκεπτήριο ασθενών καθημερινά κατά τις ώρες 5-7 το απόγευμα για όλες τις κλινικές και το Σαββατοκύριακο επιπλέον ένα πρωινό δίωρο 10-12 το πρωί.
Για τη ΜΕΘ ισχύει ειδικό ωράριο επισκέψεων που είναι 14.30-15.00 και η ενημέρωση από τους ιατρούς στους συγγενείς γίνεται στις 10.30 π.μ. καθώς και την ώρα του επισκεπτηρίου.
Στις υπόλοιπες κλινικές ενημέρωση των συγγενών από τους Ιατρούς για την πορεία του ασθενούς, γίνεται συγκεκριμένη ώρα και μόνο και σύμφωνα με τον κανονισμό της κάθε κλινικής που θα γνωστοποιείται στον ασθενή και το συνοδό του κατά την εισαγωγή του.

– Οι επισκέψεις των ιατρικών επισκεπτών στο Νοσοκομείο θα πραγματοποιούνται συγκεκριμένες ημέρες και ώρες σε προκαθορισμένες αίθουσες, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση που θα αναρτηθεί στους πίνακες ανακοινώσεων της κάθε κλινικής, με ευθύνη του Διευθυντή της.

– Για τον έλεγχο του επισκεπτηρίου θα εκδίδεται και θα παραδίδεται σε κάθε εισαγωγή ασθενούς μαζί με το εισιτήριο μια κάρτα για χρήση του συνοδού του ασθενούς ή των επισκεπτών του. Τονίζεται ότι σε κάθε ασθενή δεν μπορεί ποτέ να παρευρίσκεται παραπάνω από ένα άτομο ως συνοδός και μόνο εάν τούτο κρίνεται αναγκαίο από τον θεράποντα ιατρό και χορηγείται βεβαίωση εγγράφως.
Σε κάθε περίπτωση και κατά την ώρα του επισκεπτηρίου δεν μπορεί να παραβρίσκεται παραπάνω από ένα άτομο. Οι επισκέπτες θα πρέπει να εναλλάσσονται διατηρώντας την ίδια κάρτα που χορηγήθηκε στον ασθενή με την εισαγωγή του, σύμφωνα με τις οδηγίες ειδικού εντύπου που θα διανέμεται και εκείνο μαζί με το εισιτήριο.

– Όλοι οι εργαζόμενοι θα φέρουν την ειδική κάρτα που ήδη έχουν με τα στοιχεία τους (φωτογραφία, ονοματεπώνυμο, ειδικότητα) και όσοι δεν διαθέτουν τέτοια να μεριμνήσουν για την έκδοσή της από το αρμόδιο τμήμα του νοσοκομείου.

– Απαγορεύεται ρητά η διακίνηση διαφημιστικού υλικού εντός των χώρων του νοσοκομείου από οποιαδήποτε επιχείρηση και για οποιαδήποτε υπηρεσία και προϊόν, καθώς και η παρουσία ατόμων που προωθούν αυτά. Τυχόν παραβίαση του κανόνα αυτού θα συνιστά άμεσα νομικές κυρώσεις για τον επιχειρηματία.

– Οι ασθενείς, συνοδοί αλλά και το προσωπικό θα κάνουν χρήση μόνο των τριών Κεντρικών θυρών. Λοιπές περιμετρικές θύρες θα παραμένουν παντελώς κλειστές καθώς από τη χρήση τους αφορούν μόνο έξοδο κινδύνου και απαγορεύεται χρήση τους για εισοδο-έξοδο.

– Η είσοδος και η έξοδος των αυτοκινήτων από το νοσοκομείο θα είναι ελεγχόμενη για το λόγο αυτό οι εργαζόμενοι οφείλουν να έχουν τοποθετημένη στα αυτοκίνητά τους την ειδική κάρτα εισόδου και στάθμευσης στο χώρο του.

– Για να αποφεύγεται η άσκοπη μετακίνηση των ασθενών, του προσωπικού και των συνοδών, καθώς και για τη απρόσκοπτη εφαρμογή των κανόνων, όλοι οι ασθενείς θα εξετάζονται στα Τακτικά Ιατρεία ή στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) του νοσοκομείου και ποτέ στις Κλινικές (ούτε στην πρωινή ούτε στην απογευματινή-ολοήμερη λειτουργία του). Η εφαρμογή και τήρηση αυτού του κανόνα θα διασφαλιστεί από τον Διευθυντή του Τμήματος.

epiruspost.gr

 

 

Back to top button