Ελλάδα

Οι πιο συχνές καταγγελίες πολιτών στον ΕΦΕΤ

Συνολικά 1.138 καταγγελίες πολιτών υποβλήθηκαν το 2018 στο Κέντρο Λήψης Αναφορών και στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων.

Συγκεκριμένα, το 58,1% των καταγγελιών ήταν επώνυμες ενώ το 41,9% ήταν ανώνυμες, το 14,9% των καταγγελιών αφορούσε σε επιχειρήσεις ενώ το 85,1% αφορούσε σε τρόφιμα.

Οι καταγγελίες που υποβλήθηκαν χωρίζονται στις εξής κατηγορίες: μη ασφαλή τρόφιμα (37,5%), παρουσία ξένου σώματος (15,6%), υπέρβαση της ημερομηνίας ελάχιστης διατηρησιμότητας (4%), μη τήρηση κανόνων υγιεινής (9,8%), Επισήμανση – παρουσίαση (12,1%) και εκδήλωση διαταραχών (7,6%).

Μόλις το 10,8% των καταγγελιών έγινε με προσκόμιση δείγματος ενώ το 89,2% έγινε χωρίς την προσκόμιση δείγματος.

Σημειώνεται ότι το 2012 ο ΕΦΕΤ προχώρησε στη λειτουργία της γραμμής επικοινωνίας 11717, παράλληλα με το Κέντρο Λήψης Αναφορών το οποίο λειτουργεί από το 2011.

 ΑΠΕ

Back to top button