Κόσμος

Ένα ρολόι που «αψηφά» τον διαχωρισμό γυναικείο – ανδρικό (βίντεο)

Ακούει στο όνομα «Millennial Pink», αρνείται να ανήκει αποκλειστικά στον κόσμο της γυναίκας ή του άντρα και θέλει να είναι το σύμβολο μιας τελείως καινούργιας γενιάς. Σχεδιάστηκε από πασίγνωστο ελβετικό οίκο ρολογιών πολυτελείας, σε συνεργασία με τον κληρονόμο της δυναστείας Ανιέλι Lapo Elcann και το στούντιό του, το Garage Italia. Το Frame, το με έδρα την Κοπεγχάγη στούντιο motion design, επιστρατεύθηκε για να δημιουργήσει μια μικρού μήκους ταινία για το καινούργιο μέλος της σειράς «Big Bang» του οίκου Hublot. Ο χρωματικός τόνος είναι μια σεισμικών διαστάσεων μετατόπιση προς μια κοινωνία που απορρίπτει τους αποκλεισμούς. Εκφράζει μια ευγενική, ανοιχτή σε όλους και όλο εμπιστοσύνη προσέγγιση στη ζωή.

Το καινούργιο χρώμα «δεν είναι στην αποκλειστική σφαίρα των γυναικών ή, σε αυτή των αντρών, αλλά είναι πραγματικά ένα σύμβολο μιας τελείως καινούργιας γενιάς. Αυτός ο ιδιαίτερος χρωματικός τόνος σηματοδοτεί μια σεισμικών διαστάσεων μετατόπιση που θα αλλάξει το στάτους κβο» σημειώνουν από τον ελβετικό οίκο.

Πλέον, δεν ισχύει η φράση «αυτός είναι ο κόσμος του άντρα». Το νέο απόφθεγμα είναι «οι πραγματικοί άντρες φοράνε ροζ».

Η ελβετική εταιρία ρολογιών Hublot έχει αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια σε πρωταθλητή του μάρκετινγκ ανάμεσα στις εταιρίες ρολογιών. Η εταιρία που είναι μέλος του ομίλου LVMH είχε ανακοινώσει πρόσφατα ότι υπέγραψε συμφωνία με την διεθνή ομοσπονδία ποδοσφαίρου FIFA ώστε να είναι ο επίσημος ωρολογοποιός (official watch maker) της διοργάνωσης του ποδοσφαιρικού κυπέλλου 2010 στη Ν. Αφρική και του 2014 στη Βραζιλία. Η ιδιότητα αυτή δίνει την δυνατότητα στην Hublot να παράγει ρολόγια στα οποία να χρησιμοποιούνται τα σήματα και τα λογότυπα αυτών των διοργανώσεων.

Παράλληλα η εταιρία συμφώνησε με την FIFA να είναι επίσημος χρονομέτρης (official time keeper) των μεγάλων αυτών αθλητικών γεγονότων. Αυτό βέβαια συνεπάγεται μία γιγαντιαία διαφημιστική προβολή της Hublot στα μάτια των δισεκατομμυρίων θεατών των αγώνων, καθώς το σήμα της εταιρίας θα εμφανίζεται στα καντράν χρονομέτρησης των αναμετρήσεων. Εκτός από αυτή της την επιτυχία, μόλις πριν από μερικούς μήνες η Hublot είχε κερδίσει και τον τίτλο του επίσημου χρονομέτρη της Formula 1.

Η Hublot ήδη κυκλοφόρησε ένα χρυσό ανδρικό ρολόι με την ονομασία World Cup Classic Fusion. Η κάσα και το καντράν είναι χρυσός 18kt, και στο κάτω μέρος του καντράν υπάρχει το παγκόσμιο κύπελλο. Ο μηχανισμός είναι αυτόματος της εταιρίας ETA και είναι εμφανής από το καπάκι.

ΑΠΕ

Back to top button