Άκουσα τις σημερινές δηλώσεις της υπουργού για την αναστολή λειτουργίας των σχολείων της πρωτοβάθμιας.
Στη σύντομη αναφορά της στην πρώτη βδομάδα λειτουργίας της δευτεροβάθμιας, δεν έκανε την παραμικρή νύξη για τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ( εκπαιδευτικοί και μαθητές) στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, κυρίως λόγω των προβληματικών υποδομών του υπουργείου.
Με κοφτές κουβέντες που εξωραΐζουν την κατάσταση μίλησε για κανονική εφαρμογή του ωρολογίου προγράμματος και “άριστη προσαρμογή 700.000 μαθητών και εκπαιδευτικών στις νέες συνθήκες” γεγονός που αποτελεί ” ένα άλμα της εκπαιδευτικής κοινότητας στον ψηφιακό μετασχηματισμό, (και) ένα φωτεινό παράδειγμα προσαρμοστικότητας της κοινωνίας μας στις ακραίες συνθήκες που ζούμε”.
Μάταια περιμέναμε ν ακούσουμε δυό κουβέντες ειλικρίνειας απ τα πολιτικά πρόσωπα!
Η πραγματικότητα είναι πολύ – πολύ δύσκολη και το ξέρουν καλά όλοι οι εμπλεκόμενοι με τα τηλεμαθήματα.
Την πρώτη βδομάδα μείναμε ικανοποιημένοι, αν μπορούσαμε να συνδεθούμε στην πλατφόρμα και να διεκπεραιώσουμε τη διδασκαλία χωρίς να πέσει το δίκτυο.
Περί ποιότητας ούτε λόγος να γίνεται…
Ήχος που κόβεται συχνά, δίκτυο που πέφτει, κλειστές κάμερες, πολύωρη καθήλωση των μαθητών στους υπολογιστές, παρακολούθηση του μαθήματος μέσω κινητών τηλεφώνων ελλείψει κατάλληλου εξοπλισμού κ.,ά. είναι μερικά μόνο από τα θέματα που πρέπει να συζητηθούν και να ληφθούν υπόψη πριν γίνει λόγος για “επιτυχές εγχείρημα” και “άριστη προσαρμογή”.
Για του λόγου το αληθές παραθέτω την άποψη των μαθητών/τριών ενός μόνο από τα τμήματα που συμμετείχαν στην εξ αποστάσεως την εβδομάδα που πέρασε. ( Σχεδόν πανομοιότυπα είναι τα ευρήματα και από τις άλλες τάξεις)
Τεράστια απόσταση από τις εκτός πραγματικότητας διαπιστώσεις ορισμένων….