Η Κυβέρνηση, και το Υπουργείο Παιδείας ειδικότερα, έχοντας ως μόνο τρόπο τον αυταρχισμό και την τρομοκρατία, προκειμένου να καταστείλει τις αντιδράσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στις τελευταίες αντιεκπαιδευτικές νομοθετικές ρυθμίσεις, επιβάλλει την σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε κατειλημμένα σχολεία, για να τιμωρήσει του μαθητές που ζητούν το αυτονόητο. Ένα ασφαλές δημόσιο δωρεάν σχολείο χωρίς αποκλεισμούς.
Δεν μας εκπλήσσει φυσικά η προσέγγιση του ΥΠΑΙΘ, όταν λίγα 24ωρα πριν ζητούσε εξ αποστάσεως εκπαίδευση για τα σχολεία της Κρήτης, που βρίσκονται σε αναστολή λειτουργίας λόγω των καταστροφικών σεισμικών δονήσεων. Την ώρα που χιλιάδες συνάνθρωποι μας έχουν βρεθεί στον δρόμο, αυτοί προσπαθούν να μετατρέψουν τα σχολεία μας σε ηλεκτρονικά σχολεία.
Ο εκπαιδευτικός, στο πλαίσιο της τηλεκπαίδευσης στα κατειλημμένα σχολεία, υποχρεούται να διαπιστώσει ποιοι μαθητές (πώς άραγε;) είναι στην κατάληψη για να πάρουν απουσία, μετατρέποντας τον σε όργανο καταστολής κοινωνικών διαμαρτυριών και αγώνων. Επιπλέον, αλλοιώνεται ο χαρακτήρας της δημόσιας εκπαίδευσης και διαστρεβλώνεται ο παιδαγωγικός μας ρόλος, αφού καλούμαστε να κάνουμε μάθημα σε κλειστά σχολεία, με αποκλεισμούς μαθητών και υποχρεωτική – εκδικητική απουσία.
Τέλος, για άλλη μία φορά αποδεικνύουν ότι δεν έχουν καμία σχέση με την εκπαιδευτική πραγματικότητα, εφόσον καλούμαστε να εφαρμόσουμε διαταγές χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα προβλήματα σε υποδομή και εξοπλισμό τόσο των μαθητών, όσο και των εκπαιδευτικών.
Η θέση μας είναι στο σχολείο και δίπλα στους μαθητές μας.