Δεν είναι πολλοί εκείνοι που κατάφεραν να μετατρέψουν το χόμπι τους σε επάγγελμα. Δεν είναι όμως λίγοι και εκείνοι που νοσταλγούν τα όσα τους προσέφερε η κάποτε ανέμελη ασχολία τους, πριν μπουν, δηλαδή, στην μέση οι ασφυκτικά στενές διορίες, το καθημερινό άγχος, η κούραση και η σκληρή πραγματικότητα της αγοράς εργασίας… εν Ελλάδι.
Ρεπορτάζ: Μαρκέλλα Καραμάνου
Είναι και εκείνοι που αναζητούν και τελικά βρίσκουν τρόπους να αιχμαλωτίσουν ένα κομμάτι αυτής της χομπίστικης χαλαρότητας και ευφορίας. Το κρατούν σαν φυλαχτό. Σαν μυστικό. Άλλες πάλι φορές επιλέγουν να το μοιραστούν μαζί μας.
Στην περίπτωση μας, η νοσταλγική ενατένιση του χαλαρά ερασιτεχνικού παρελθόντος φέρει το όνομα Urban Flavour III και βρήκε καταφύγιο στο Mosaico Social House. Μία φωτογραφική έκθεση και ένα Pop-up store ρούχων με hip hop μουσικά beats και street αισθητική.
Τα κλικς και η ομώνυμη φίρμα ρούχων Urban Flavour του Mister Eight, κατά κόσμον, Θάνο Κόλκα έλαβαν φέτος ενισχύσεις εκ της συμπρωτεύουσας.
«Ξανασυναντηθήκαμε στη Θεσσαλονίκη με το φίλο γραφίστα, Μάριο Παυλίδη. Ο Μάριος επιμελείται το design στις εταιρείες ρούχων Most Hated Kids και Type Love Co. Αποφασίσαμε, έτσι να συνεργαστούμε. Έγινε το open call από το Mosaico για Pop-up store και θεωρήσαμε ότι ήταν μία καλή ευκαιρία να το συνδυάσουμε με μία έκθεση φωτογραφιών», εξηγεί ο Θάνος.
Προς αποφυγήν παρανοήσεων, οφείλουμε, σε αυτό το σημείο να προσδιορίσουμε τι εστί, τέλος πάντως, ο όρος «Pop-up store». Πρόκειται για ένα…
Συνέχεια του ρεπορτάζ, συνέντευξη και φωτογραφίες στο orizontespress.gr